Ministerinä ahneus kasvoi, entisten köyhien kommunistien juoppojen lapset ovat arvattavissa.
Riikka Purra tahtoo alentaa kovista tuloistaan veroja.
13
136
Vastaukset
- Anonyymi
Oho
Väärä paikka. - Anonyymi
kai se aika rankka virka on itse en saisi nukuttua laisinkaan 🤔
- Anonyymi
Monesko kymmenes kerta on kun kirjoitat Riikka Purrasta? Taidat tykätä ilmeisesti kovin paljon Riikasta? Haaveiletko pääseväsi Riikan selkään?
- Anonyymi
En muista, anteeksi
joko avauksen i poistetaan
tai en laske kkoska olen humalassa
kuten sanoin, rtöm
rt
työni meniKaipolan paperitehdas
ja sitte ne
en ole työtä tarvimmut - Anonyymi
Lue ensin avaukseni se lause , pilkun..l..........,,,,,,
jälkeen ja näet minut
- ellet ole lasolia juonut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista, anteeksi
kuten sanoin, rtöm
rt
ja sitte ne
en ole työtä tarvimmutProvokaatio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista, anteeksi
kuten sanoin, rtöm
rt
ja sitte ne
en ole työtä tarvimmutWC olisi parempi paikka avata Persusi.
- Anonyymi
Jumalakaan ei maksa veroa! Miksi sitten valtiovarainministerin pitäisi? Jumala itse näyttää mallia veronkierrosta!
- Anonyymi
Vaalit osoittivat että Purran poliittinen ura on todennäköisesti tämän hallituskauden jälkee ohi.
Nyt on (ehkä) kaksi vuotta aikaa purkaa katkeruuttaa ja kostonhaluaan ja toteuttaa ihmisvihaan ja empatiakyvyttömyyteen perustuvaa politiikkaa piittaamatta siitä mitä siitä ajatellaan, kun Purralle turpaan tulee kuitenkin.- AnonyymiUUSI
se oli sitä jo ysärinä ja on aina ollut !!!
- AnonyymiUUSI
Purra halusi leikata kaikkea. Nyt hän leikkasi kannatustaan.
- AnonyymiUUSI
Ei vielä esinahkoja?
Persujen usein pesemättömät pippelien päät voivat alkaa haista.
- AnonyymiUUSI
ei pääse tony blair instituuttiin töihin kun ei ajanut niiden etuja 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694