Kyllä töistä saa helposti

Anonyymi-ap

2000 eur kk rahaa.

25

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eläkkeellä saa vähän enemmän käteen, joten pitää olla tyytyväinen.

• Anonyymi

Eläkeläiset ovat tämän maan taloudellinen syöpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa kateellinen! Se on sun ajtuksesi omastakin tulevaisuudestasi.

Mutta kyllä on ihanaa olla eläkkeellä, se on ihmisen parasta aikaa ja tuo hyvää mieltä kun k sinä siellä huutelet 9 e päiväpalkalla!!!!
        Kateudesta viis kukaan veisaa, antaa huutaa vaan, kyllä sanoja mahtuu maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa kateellinen! Se on sun ajtuksesi omastakin tulevaisuudestasi.

Mutta kyllä on ihanaa olla eläkkeellä, se on ihmisen parasta aikaa ja tuo hyvää mieltä kun k sinä siellä huutelet 9 e päiväpalkalla!!!!
        Kateudesta viis kukaan veisaa, antaa huutaa vaan, kyllä sanoja mahtuu maailmaan.

Sinulla vauhdikkaat käänteet elämäntilanteissa. Muutama viikko sitten kehaisit te-toimistossa sinulla on tuttu virkailija jonka kanssa asiointi leppoisaa. Ja nyt olet sitten siirtynyt eläkkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HUOM ! Työeläkeläiset ovat painaneet duunia noin 40 vuotta, joten
        heille kuuluukin suoda kunnollinen eläke.
        Maksavat veroja töistä 40 vuotta ja vielä eläkkeestä 20 vuotta.
        Mutta mitä ovat tehneet vetelykset, nämä yhteiskunnan verenimijät.
        Eivät mitään ja sitten vinkuvat vielä lisää rahaa. Ai mut sitähän saa seinästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla vauhdikkaat käänteet elämäntilanteissa. Muutama viikko sitten kehaisit te-toimistossa sinulla on tuttu virkailija jonka kanssa asiointi leppoisaa. Ja nyt olet sitten siirtynyt eläkkeelle.

Ai, tunnetaanko me jostain, vai mistä sinä voit tietää minun elämästäni mitään? Oletko se sama huutelija ja arvailija täällä joka laukoo omia ajatuksia muiden elmästä tietänen omasta mielestään että niin on hänen asiat??? Arvailu on arvailua, joten älä katkeroidu muiden elämästä ja kirjoittele paskaa heistä, Omassasi kun ei ole mitään kerrottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos, on ihmisiä jotka osaa!!!! Ja heille sinunlaiset ovat kateellisia. voi voi... orjaile sinä, me muut keräämme rahat helpommin kun orjailemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos, on ihmisiä jotka osaa!!!! Ja heille sinunlaiset ovat kateellisia. voi voi... orjaile sinä, me muut keräämme rahat helpommin kun orjailemalla.

Ethän sinä osaa muuta kuin juopotella ja kirjoittaa hölynpölyä ympäri nettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HUOM ! Työeläkeläiset ovat painaneet duunia noin 40 vuotta, joten
        heille kuuluukin suoda kunnollinen eläke.
        Maksavat veroja töistä 40 vuotta ja vielä eläkkeestä 20 vuotta.
        Mutta mitä ovat tehneet vetelykset, nämä yhteiskunnan verenimijät.
        Eivät mitään ja sitten vinkuvat vielä lisää rahaa. Ai mut sitähän saa seinästä.

Ahneudella ei ole rajaa, minä minä minä. Hyvää palkkaa töissään tienannut on maksanut asunto-, mökki- ja muut velkansa. Mihin hän tarvitsee ylisuurta eläkettä? Tai puoliso, joka on itsekin ollut töissä - mihin tarvitsee lesken eläkettä? Tämähän on jäänne ajalta, jolloin toinen puolisoista (vaimo) ei päässyt töihin, koska piti hoitaa koti ja lapset.
        Katto eläkkeille, jokaiselle riittää elämiseen max. 2000 euroa/kk. Yli tuon pitäisi siirtää yleiseen hyvään, niin kaikilla olisi parempi olla.

• Anonyymi

Jos 40 vuoden työhistoria niin kyllä tohon mahtuu monen moista etteikö joku aamu ois väsyttänyt.Työntekeminen tekee hyvää nupille.

• Anonyymi

Mistä niitä töitä saa?

• Anonyymi

Varmasti tuo ap niitä jakelee, ei hän muuten tuollasta sanoisi ..

• Anonyymi

Kyselemällä niitä saa ja jos on tarkkaavainen niin lehdissä oikein ilmoittelevat.

• Anonyymi

Kyllä rahaa saa helposti. Kelaan vaan hekemus niin tulee etuuksia. Kirpparille ostoksille, osta halvalla myy kalliilla, ja rahaa tulee verottomana. Viimeks saatiin tolla systeelmillä viikossa 1500 e, veroton kaiken muun kela rahan päälle. Mahtavaa. Ei pahemmin oo raha pulaa.

Työ ei kannata.

• Anonyymi

Vatipää on miljonäärin, psykologin, remonttinaisen, opettajan, juristin ja flyygelin soiton mestarin lisäksi vielä asiantuntija millä vanhoista rojuista on huomattavasti korkeampi myyntiarvo mitä peräkylän mummo siitä pyytää.

Ja p*skat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatipää on miljonäärin, psykologin, remonttinaisen, opettajan, juristin ja flyygelin soiton mestarin lisäksi vielä asiantuntija millä vanhoista rojuista on huomattavasti korkeampi myyntiarvo mitä peräkylän mummo siitä pyytää.

Ja p*skat..

Hienosti olet kartalla minun elämästäni. Kiva kun olet noin kiinnostunut ja luet tarkkaan ja mietit ja sisätistä ja muistat! Vau... tuntuu kivalta kun joku on kiinnostunut että pohtii minun elämääni mitä teen ja mitä en tee!!! Siis oikeesti, mahtavaa olla kiinnostava henkilö.

Laita listään vielä mun entiset ammatit, olen nuoruudessani ollut suunnittelija, joka suunniteli vaatemalleja, olen käynyt entisajan pukuompilijakoulun ammattikoulussa, ja siitä sitten muotisuunnittelua muutama vuosi... että hallitsen vaatesuunnitelun ja huonekalujen päällystämisen... mutten tehnyt niitä töitä kun muutaman vuoden kun lähdin taas opiskelemaan... että ammatteja on, voin tehdä mitä vaan.....

Että kyllä osaamista löytyy... töitä nykysin en tee kun on tuota rikkautta kertyny ettei tarvi tehdä duunia jos ei haluu... ellei nyt sitte opiskele uutta ammattia... hihiiii...

• Anonyymi

Olehan varovainen noiden pimeiden kirppistulojesi kanssa, kyllä Kirpparikallen järjestelmä pitää huolen, että verottaja tietää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olehan varovainen noiden pimeiden kirppistulojesi kanssa, kyllä Kirpparikallen järjestelmä pitää huolen, että verottaja tietää...

Viritetyllä logistiikkahameella XXXXl kokoisin taskuin kirppisartikkeleiden hankinta kaupoista ja kiertueen saalis mustalaismersun tavaratilasta kirpputorin pöytään 30% ovh:sta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän koskaan kirppikseltä saaduista tuloista makseta veroja!! Höpön höppänä!!!

Se ei ole työpaikka!

• Anonyymi

Miksi pitäisi täyttä rikkaiden ja miljonäärien taskuita 2000 euro kk orjatyöllä.

• Anonyymi

Täyttää omia ja rikastu.

• Anonyymi

Vapaus on parempaa kuin orjailla. Rahaa saa kelasta, ei tarvi lähtä mihkään.

Oma oleminen on tärkeintä, kun voi olla ja tehdä mitä haluaa. Ei töitä kiitos, se on vaan laiskojen ihmisten hommaa, joka ei viitsi kotona tehdämitään niin menevät duuniin huilailemaan ja kahvittelemaan. sättäileeen ja nukkumaan...omituista.

• Anonyymi

Työstä pitää saada palkka, jolla elää. Mutta hyvää palkkaa töissään tienannut on maksanut asunto-, mökki- ja muut velkansa. Mihin hän tarvitsee ylisuurta eläkettä? Ja puolisolta, joka saa TYÖeläkettä, pois leskeneläke.
      Katto eläkkeille, jokaiselle riittää elämiseen max. 2000 euroa/kk.

• Anonyymi

Joo 5 tonnia on minimi palkka joka pitää amksaa ennenkuin kukaan menee töihin. Minä en ainkakaan mene jos en halua! Jos meen alle 5 tonnin, niin eipä siellä juurikaan viitti mitäänt ehdä. Istua ja katella vaan kun toiset orjaille.

Ei ole kyllä tullut oltuakaan, kelasta saa reippaasti rahaa. Mun ja miehen yhteiset tulot, lapset jo omillaan, niin rahhaaa riittää.

• Anonyymi

Kehityksen kulusta tipahtanut.
      Euron aikana en ole tehnyt päivääkään töitä.
      Viimeiset markka-ajan palkkani olivat päiväpakkoja. 1520mk/pv. Työnantaja maksoi sivukustannukset mutta tuohon päiväkorvaukseen sisältyivät lomarahat.
      Pisin keikke oli 7kk ja lyhyin 2pv. Työnantaja oli aina järjestänyt kunnollisen, maksuttoman majoituksen.
      Työaikaa ei ollut määritetty. Tekemisen tulos ratkaisi. Ommaa lommaa voi pitää tilanteen mukaan. Yksi 3:n vuoden työpätkä keskeytyi vaimoni protestiin joka ilmeni lauseessa "nyt sais tuo ahneus jo loppua"!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2020
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1849
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      242
      1367
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      999
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      52
      961
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      759
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe