Tupakoivien idiotismi

Anonyymi-ap

Vaatii vähä-älyisyyttä, että koskaan aloittaa, saati että aloittamisen jälkeen jatkaa maailman idioottimaisinta terveytensä pilaamista eli saastaisten, nokeavien ja likaavien paskanhajuisten karsinogeenihiukkasten imppaamista keuhkorakkuloihinsa, verenkiertoonsa ja koko elimistöönsä.
Tupakoivien tyhmyys kirjamellisesti haisee kauas.

8

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs itse? Onko elämäntavat kunnossa? Oletko savuton, absolutisti ja vegaani, joka urheilee vähintään 5 krt. viikossa? Kaikki muu on elimistön tuhoamista elämäntavoillasi. Tule sitten huutelemaan, kun olet itse täydellinen?

• Anonyymi

Tupakoinnin ero muihin epäterveellisiin tapoihin on siinä, että tupakansavu pilaa sivullistenkin terveyden, sivullisten voimatta itse vaikuttaa siihen, jos tupakoiva idootti savuttaa paskasavujaan toisten asuntojen ikkunoiden lähellä tai siellä, missä ihmiset julkisesti liikuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tupakoinnin ero muihin epäterveellisiin tapoihin on siinä, että tupakansavu pilaa sivullistenkin terveyden, sivullisten voimatta itse vaikuttaa siihen, jos tupakoiva idootti savuttaa paskasavujaan toisten asuntojen ikkunoiden lähellä tai siellä, missä ihmiset julkisesti liikuvat.

Tuo on eri aihe kuin mistä aloittaja kirjoitti.

• Anonyymi

Patalaiskojakin ovat ja kunto on heillä tupakoinnin pilaaman verenkiertoelimistön takia niin paska, etteivät jaksa kävellä tupakkapaikalle muutamaa kymmentä metriä vaan haisevat kulkuaukkojen edessä ja ikkunoiden lähellä.

• Anonyymi

Hysssss....
      Antaa luonnonvalinnan toimia.

• Anonyymi

Itse aikoinani aloitin tupakoimaan 12-vuotiaana, kuten niin moni muukin ikäiseni silloin. Idioottejahan me olimme kaikki.

• Anonyymi

Pidäpä huoli vain omista asioistasi!
      Vai haluatko toisia alentamalla ylentää itseäsi.

• Anonyymi

Tupakka sisältää arsenikkia ja monia muita myrkyllisiä aineita. Se on hidas itsemurha jota tekevät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe