Kokoomus on täysin Elinkeinoelämän keskusliiton talutusnuorassa ja on sen juoksupoika kuten politiikka osoittaa. Miksi ihmeessä sinä köyhä vellinsyöjä äänestäisit kokoomusta?
Jos sinulla ei ole samat arvot kuin Elinkeinoelämän keskusliitolla, et voi äänestää kokoomusta.
15
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se köyhä vellinsyöjä ymmärtämättömyyttään äänestää.
- Anonyymi
Kun MTV 3 n pissis uutisten lukijat mainitsee joka päivä että urpo setä on hyvä
Ja MTV saa yritystukea- Anonyymi
MTV:n uutisporukassa näkyy kokoomuslaiset arvot kaikessa vastenmielisyydessään. Ylimielisiä öyhöttäjiä. TV1:n uutisissa on aivan erilainen tavallisten sivistyneiden ihmisten porukka.
- Anonyymi
Kuka hyötyy kun kokoomus on tuhonnut ostovoiman terveys
Kuka hyötyy kun kansalaisten ostovoima on tuhottu
Terveyden hoito on tuhottu, työllisyys on tuhottu,
Jopa yritykset ihmettelee kun kukaan ei osta mitään
Ravintolat valitaan kun kukaan ei käy
Kuka hyötyy kaikesta kysyn vaan
Kun ei enää edes ei kauan hyödy kun kukaan ei osta
Ai niin ei ja rikkaat yritykset saa kansan veeovarat yeitystukena ja vero etuina itselleen kun niitä pitää tukee
Oikeen kädestä pitäen - Anonyymi
Sinä taas luulet olevasi monimiljonääri, vaikka olet työläisperheestä , asut Kontulassa vuokrayksiössä vanhalla puolella ilman autopaikkaa.
Niin se vaan menee
Äänestä SDP- Anonyymi
Kokoomus on EK:n, pääomien ja yritysten ylin ystävä. Monia sidonnaisuuksia, etuja ja omistuksia päällekkäin. Tällainen sidos ei niin vaan laukea. Joten älkää enää äänestäkö kokoomusta, jollette jollakin tavalla itse kuulu noihin sidosryhmiin.
pro virkamieshallitus
- Anonyymi
🚜🚜🚜🚜🚜💤💤💤👺👺👺🥷🌸🥀🥀👺🪨👺😄👜👜👜👜
Maataloustuki keskimäärin normaalilla 2 h tilalla noin 150 000 e. Verotonta ja vastikkeetonta sosiaalie etuutta
Jonka yksin duunari veronmaksajat lahjoittaa
Äänestä. SDP29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
Stubb 24.6.2014 - 29.5.2015 340 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Katainen 22.6.2011 - 24.6.2014 1099 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Kiviniemi 22.6.2010 - 22.6.2011 366 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen II 19.4.2007 - 22.6.2010 1161 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen 24.6.2003 - 19.4.2007 1396 Suomen Keskusta Enemmistö
Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta Enemmistö - Anonyymi
Tämän hallituksen jälki on niin surkeaa, koska Elinkeinoelämän Keskusliitto kirjoitti hallitusohjelman.
- Anonyymi
Toimittaja Sakari Sirkkanen kysyi A-studion aluksi Jyri Häkämieheltä: "Joko EK:n toiveiden tynnyri on täynnä vai puutuuko vielä jotain?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimittaja Sakari Sirkkanen kysyi A-studion aluksi Jyri Häkämieheltä: "Joko EK:n toiveiden tynnyri on täynnä vai puutuuko vielä jotain?"
EK pyrkii kaatamaan tavalla tai toisella ammattiyhdistysliikkeet. Ollaan siirtymässä monestakin syystä patruuna-aikaan. Kaikki patruunat eivät vaan ole hyviä tyyppejä. EK-henki on vallalla. Eli duunarille käy huonosti ja palataan menneeseen aikaan ja rytinällä.
- Anonyymi
Broidin tyttö kertoi miksi äänestää kokoomusta: Ne pukeutuu hyvin ! Kyllä nuoret on tyhmiä !
- Anonyymi
Niinpä. Että tätä tasoa.
- Anonyymi
Miltäs se kauravelli, kuiva ruisleipä ja Kokoomus tänään maistuu?
- Anonyymi
Yritähän perehtyä asioihin, ettet mene sekaisin Kokoomuksen valtavalla rahalla tehdyistä mainoksista.
- Anonyymi
Tämänpäiväinen puoluekannatusgallup kertoo kansan heräämisestä todellisuuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066