Asunnoton pääsee rötöksillä vankilaan

Anonyymi-ap

Siellä saa katon pään päälle, punkan mistä käsin lukea tiilen päitä ja ruokatarjoilun.

Nykyiset vankilat lienee myös keskuslämmitettyjä.

12

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vankilat ovat vain yksi yhteiskunnan tarjoamista turvaverkoista.

• Anonyymi

Vankiloissa hyvä ruoka, mukava selli telkkarilla ja pleikkarilla. Kuntosali ja huumeitakin pystyy vetämään.

Aikamoinen paratiisi kodittomalle

• Anonyymi

Unohdit, että halutessaan vanki saa työtä ja sitä saa todellakin tehdä. Toisin kuin muurin toisella puolen.

Kuiva ja lämmin asunto plussaa. Eikä leipäjonotusta.

• Anonyymi

Onhan tuota tapahtunut ennenkin. On kai jopa tapettu ihminen, tai ainakin hakattu, että on päästy talveksi vankilaan.

Oikeistolaiset ovat tyhmiä kuin pahvi.

• Anonyymi

Miksi kirjoittelet itsellesi, luetko tiilenpäitä?

Elän vapaana vauraassa yhteiskunnassa , miksi siis pilaisin elämäni jossakin luukussa missä ei ole naisia ja takapää hoonataan?

• Anonyymi

Et miksikään. Sen sijaan, jos joudut turvaverkkojen ulkopuolelle, kuten yhä useampi, se voi jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi pysyä hengissä. Kun raha ei riitä ruokaan eikä lääkkeisiin, kun koti menee alta ja kun kaikkialla vain voivotellaan, mutta ei auteta. Sellainen on monen suomalaisen arki juuri nyt, kun sinä vielä luulet, ettei täällä voi niin käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et miksikään. Sen sijaan, jos joudut turvaverkkojen ulkopuolelle, kuten yhä useampi, se voi jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi pysyä hengissä. Kun raha ei riitä ruokaan eikä lääkkeisiin, kun koti menee alta ja kun kaikkialla vain voivotellaan, mutta ei auteta. Sellainen on monen suomalaisen arki juuri nyt, kun sinä vielä luulet, ettei täällä voi niin käydä.

Miksi hoitajia tuodaan ulkomailta, miksi työpaikkoja on vapaana eikä työ suomalaiselle kelpaa? Vaimoni tuli ulkomailta pikkukaupunkiin, haki varastotyöpaikkaa tessin normi palkalla ja sai sen vaikka kaupungissa oli yli 200 enimmäkseen suomalaista työtöntä. Miten on mahdollista? Sama koskee montaa työpaikkaa, on puolalaisia, thaimaa, viro, latvia...

Jotenkin tuntuu että jotkut osaavat ihan itse sössiä elämänsä eikä tuö kelpaa, toisten syyttäminen kaikesta kyllä osataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hoitajia tuodaan ulkomailta, miksi työpaikkoja on vapaana eikä työ suomalaiselle kelpaa? Vaimoni tuli ulkomailta pikkukaupunkiin, haki varastotyöpaikkaa tessin normi palkalla ja sai sen vaikka kaupungissa oli yli 200 enimmäkseen suomalaista työtöntä. Miten on mahdollista? Sama koskee montaa työpaikkaa, on puolalaisia, thaimaa, viro, latvia...

Jotenkin tuntuu että jotkut osaavat ihan itse sössiä elämänsä eikä tuö kelpaa, toisten syyttäminen kaikesta kyllä osataan.

Toisten syyttämisen näyt osaavan tosiaan. Että jotenkin on itse vain sössitty.

Niin, miksi hoitajia on pilvin pimein lomautettuina ja samalla tuodaan niitä ulkomailta? Miten yksi voi saada töitä, jos kaikki eivät saa? On maailma ihmeitä täynnnä.

Kyllä työ suomalaiselle kelpaa. Sitäkään työtä ei saanut kukaan muu hakija, kun sen sai vaimosi.

• Anonyymi

Mitä teet , tulee takaisin sinulle, eli ei kannata rikoksilla vankilaan.

Onko sitä siinä vaiheessa paljon tehojakaan tehdä rikosta niin kovaa että saisi elinkautisen? josta ensikertalainen saa alennusta..

• Anonyymi

Näin on helppo sanoa ja tottahan se on, tietenkin. Vaan entä siinä tilanteessa, kun terveys menee ilman lääkkeitä eikä ruokaan ole rahaa? Silloin se rikollisuuskin ja vankilan lämpö alkaa houkuttaa. Ihmisiä ei saisi ajaa sellaiseen epätoivoon, mutta hallitus kiristää ruuvia entisestään saadakseen hyvätuloisten veroalen.

• Anonyymi

Laskekaapa, että kuinka monta asuntoa saisi rakennettua sillä summalla minkä Suomi laittaa kehitysapuun joka vuosi.

• Anonyymi

Rötösherrat kiikkiin, sano.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe