Se on jäänyt jumiin itseensä.
Kokoomuksella ei tee oikeastaan mitään enää.
Meillä on Perussuomalaiset!
Kokoomus on menneisyyden puolue
40
386
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kokoomuksesta ole nykyaikaan!
Perussuomalaiset hoitelee hommatMiksi Kokoomuksesta ei olisi nykyään nykyaikaan? Laitapa analyysiäsi esiin perusteineen!
Tai kerro suoraan olevasi pelkkä verbaalin ulosteen lähde!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Miksi Kokoomuksesta ei olisi nykyään nykyaikaan? Laitapa analyysiäsi esiin perusteineen!
Tai kerro suoraan olevasi pelkkä verbaalin ulosteen lähde!Koska itse olet kokoomuksen persereikä, en suinkaan halua viedä tehtävääsi !
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Miksi Kokoomuksesta ei olisi nykyään nykyaikaan? Laitapa analyysiäsi esiin perusteineen!
Tai kerro suoraan olevasi pelkkä verbaalin ulosteen lähde!Naamion takana onkin vain haamuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska itse olet kokoomuksen persereikä, en suinkaan halua viedä tehtävääsi !
On hyvin mennyt, mutta menköön.
KYLLÄ KANSA MAKSAA BILEEMME:
- Anonyymi
Perussuomalaiset lyö suomalaisia kuin vierasta sikaa, mutta hyysää rikkaita.
- Anonyymi
Perussuomalaiset on TurboKokoomus!
Tehokkaampi kuin vanhuuteen kuoleva, melko vastuuta, kansallinen kokoomus. - Anonyymi
Perussuomalaiset lyö suomalaisia paljon pehmeämmin, kuin äärivihervasudemarit konsanaan 2019-2023....
- Anonyymi
Laitaorpo tykkää natsahdella Riikan kaa !
- Anonyymi
Kokoomus oli aikoinaan sivistysporvariston puolue, nyt niillä ei ole sivistystä eikä sitä porvarien varallisuuttakaan. Puolue on surkastunut ääliöoikeistolaiseksi porukaksi.
- Anonyymi
Se on se huonompi perussuomalaiset...
- Anonyymi
PS on surkastunut söpöksi pienpuolueeksi RKP:n ja Liike Nyt'in seuraan.
- Anonyymi
Suomalaisten puolue, perussuomalaiset, on jo nyt isompi kuin se ruotsalaisten puolue!
- Anonyymi
"PS on surkastunut söpöksi pienpuolueeksi RKP:n ja Liike Nyt'in seuraan."
Mutta silti sillä on 2kertaa enemmän kannatusta, kuin Hirveillä ja vasukommareilla!!!
- Anonyymi
Noista kumpainenkaan ei ole kelvollinen toimimaan poliittisella saralla maan lainsäädännöllisellä tasolla ,koska ne ovat toiminnallaan hallituksessa murentaneet oikeusvaltion toimitavat päätöksenteon kautta.
- Anonyymi
Vaikea saattaa vatuuseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea saattaa vatuuseen
"Vaikea saattaa vatuuseen"
Joo, eikös ne oo kaikki silloiset vastuuministerit paenneet muihin hommiin jo aikoja sitten... olikos Lillukka viimeinen, joka pakeni venajamieliseen liittoumaan rysseliin?
- Anonyymi
Persut kokoomuksesta oikealta ohi ja tuhoon!
- Anonyymi
Ei suinkaan
Entiset kokoomuksen vankkumattimat kannattajat siirtyvät jykevästi perussuomalaisiin!
- Anonyymi
Kokoomuksen "menestys"perustuu siihen n.500000 ääneen eli kymmenes osa kansasta joka on se varakkain ja äänestää 100% varmuudella.Jos äänestysprosentti olisi sata,niin kokoomuksen kannatus olisi n.10% tasaisesti vaalista toiseen.Pitäisi laatia kansalaisaloite äänestys pakosta niin nähtäisiin kuinka kokkarit suhtautuisivat 100% demokratiaan!Mitäs luulisitte?Moniko kokkari sitä kannattaisi?
- Anonyymi
Siitä riittää aimo siivu perussuomalaisille.
- Anonyymi
Pikkuhiljaa alkavat siirtyä perussuomalaisiin
- Anonyymi
Äärivihervasudemareiden kannatus taasen perustuu 600000 maahanmuuttajaan, joskin suurimmalla osalla ei ole vielä äänestysoikeutta eduskuntavaaleissa, mutta kunta ja aluevaaleissa varsinkin SDP pääsi näyttämään voimansa, mutta olihan heillä toki enemmän matu ehdokkaita, kuin KAIKILLA muilla puolueilla yhteensä.
.
Päinvastoin, oikeisto ja Kokoomus sen osana on nyt ollut ainoa politiikan osa, jolta on löytynyt uskallusta lähteä korjaamaan sitä vasemmiston aikaansaamaa talouden kuoppaa, jota aiemmat 2 SDP johtoista hallitusta kaivoivat aina vaan syvemmäksi.
Pitäisi vasureidenkin nyt ottaa opikseen jotta on mentävä reaalitalouden linjalle ja elettävä niillä tuloilla joita meillä jo ansaitusti on plakkarissa. Jos minä siihen kykenen omassa taloudessani niin miksi ei valtio kykenisi?
Nyt vaan koko vasurilauma Kokoomuksen talouskurssille niin maailma kirkastuu!- Anonyymi
Sinulta ilmeisesti kysytty jo useasti faktoja Kokoomuksen historiasta ja teoista. Mutta et vastaa.
Tutki nyt tollo historiaa, aina hyvinvoinnin alun perustamisesta lähtien siihen mikä puolue hallituksissa saanut eniten työttömyyttä ja valtionvelkaa aikaiseksi. Kuten myös kurjuutta ja leipäjonoja. Kaikki tieto löytyy jos osaa mitään ymmärtää.
- Anonyymi
Persut saivat rahoituksensa Venäjältä ja nyt he tuhoavat Suomea sisältäpäin ja Putin nauraa.....
Sinulla tietysti on faktiset todisteet tuosta rahoituksesta!
Tuopa esiin niin katselleen yhdessä!- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Tuopa esiin niin katselleen yhdessä!Katos katos...
Itse johtajakin on alkanut pikkuhiljaa lämmetä perussuomalaisiin.
Ei muutaku rohkea loikka oikeaan puolueeseen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos katos...
Ei muutaku rohkea loikka oikeaan puolueeseen!https://www.is.fi/politiikka/art-2000011173517.html
Joko on siirtynyt karvanaamari, extyökkäri ja yxkaxtms kaikki perussuomalaisiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011173517.html
Joko on siirtynyt karvanaamari, extyökkäri ja yxkaxtms kaikki perussuomalaisiin?Onhan se ollut työeläkeläinen nimimerkillä myös
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Tuopa esiin niin katselleen yhdessä!Tuos sopii hyvin , kerro osoite niin olen viivana paikalla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos katos...
Ei muutaku rohkea loikka oikeaan puolueeseen!"Katos katos..."
Niin se linkki tuohon rahoitukseen..... se taisi SInulta "Unohtua"!!!???
Vai olikohan SEKIN TAAS pelkkää VALHETTA, kuten koko äärivihervasudemu-liike!?
- Anonyymi
Kokoomuslaisuus on kuin seisova vesi-haisee pahalle.
- Anonyymi
Sää olet niitä, jotka ajelehtii virran mukana, niin et tajua, että se vesikin liikkuu. Te molemmat liikutte yhtä aikaa. Vesi ei seiso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää olet niitä, jotka ajelehtii virran mukana, niin et tajua, että se vesikin liikkuu. Te molemmat liikutte yhtä aikaa. Vesi ei seiso.
Mutta kokoomuslaisilla seisoo terve järjen käyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kokoomuslaisilla seisoo terve järjen käyttö.
YXKAXEX/Extyökkäri/karva.naamarillakin seisoo järki vaan ei k----ä.
- Anonyymi
Menneisyyden korppu
- Anonyymi
No tosiaan!
Moni Kokoomuksen pakkoäänestäjä on kuollut jo 2027, loputkin 2031. Ne vanhemmat ovat juuri niitä pakkoäänestäjiä, jotka ovat joka vaaleissa, kaikissa, käyneet antamassa äänensä ja aina kokoomukselle. Mikään ei ole vaikuttanut äänestys automaattiin. Sellaisia ei muilla puolueilla ole sanottavasti esiintynyt
Samoin jo ensi eduskuntavaaleissa hyvin monet potentiaaliset kokomusehdokkaat ovat haudattavana, osa toki letkuissa sinnittelee.
- Anonyymi
Lokmuksen peinneyhdistys toimii vielä.
Ben johtaa. - Anonyymi
Kokoomus ei aja niitä asioita mitä PS mainosti ajavansa. Joten miksi PS:ää pitäisi äänestää niille hyväosaisille on jo oma puolueensa kokkareet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782