Taas päästään pääsiäiseen

Minäkin vielä tämän kerran. Tuskinpa enää seuraavaan, sillä korkean ikäni mukaisessa kunnossa olen. Nyt kuitenkin pääsiäisen hartaustilaisuuden tv:sta katsottuani tallustelin keskuspuiston hiekkateillä lähes parin km:n lenkin; nyt siihen meni aikaa lähes tunti, kun vielä syksyllä sen puolessa tunnissa hilpaisin.

Vaatimatonhan pääsiäisohjelmani tulee olemaan. Jotain on kuitenkin, mm. tämä:

https://www.helsinginseurakunnat.fi/hyvanpaimenenkirkko/tapahtumat/paasiaissunnuntainmessuhyvanpaimenenkirkossa

Toisena pääsiäispäivänä luonani käy sitten vieraitakin, jälkipolveani. Pääsiäisruoat olen jo hankkinut – on, kalaa, kanaa, tietenkin myös mämmiä, ja muuta; varmaan jokin niistä heillekin maistuu.

Nyt vain kaikille tämän lukeville Oikein Hyvän pääsiäisen toivotukset!

13

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos ja voimia ja hyvää pääsiäistä!
      Itse elän yksin. Sunnuntaina haetaan lapsen perheeseen syömään.
      Mutta kun kaikkeen menee enemmän aikaa kuin ennen, on se ihan fine!

• Anonyymi

Ilakoijas kirjoituksesta sai käsityksen että olisit tullut tullut tien päähän.
      Aika härkisti kirjoittaa kehujasi, joka asuntoasikin kehuu. Kaippa on käynyt paikalla kun tietää.

• Anonyymi

Juhakin oli ikään nuin nii uuvestisyntynny hesarin kuvas.

• Anonyymi

Älä työnnä enää maissintähkää persiään, jää vielä sinne.

• Anonyymi

Taas Kapi sai lämmitettyä Ossin ja Pankkomajurin pelkällä hyvän pääsiäisen toivotuksella. Taito on siis edelleen hyppysissä!

Hyvää Pääsiäistä vaan Paloheinän emeritukselle! Korkea ikänne ei näytä vaikuttaneen ainakaan tässä kontekstissa.

• Anonyymi

Sinulla näyttää kovin vaikuttaneen?

• Tulinpa vielä pistäytymään täällä ja kun näin tämän viestisi, niin sen johdosta: Kiitoksia pääsiäistoivotuksistasi ja samat toivotukset Sinulle! Pääsiäiseni on nyt vain sellainen kuin näet avauksestani ja sen linkistä, mutta enpä tässä iässä mitään riehoja haluakaan.

Täällä käymiseni ei ole tarpeen lämmittää tuota mainitsemaasi, sillä lämpimämpänä hän käy silloin kun minä en täällä käy ja näkee silloin minut monissa muissa – onneksi ei vielä sentään itsessään, vaikka päässänsä koko ajan olen😉

• Anonyymi

Oikein Hyvää Pääsiäistä Kapille!

• Kiitokset toivotuksistasi ja samat toivotukset Sinulle! Pääsiäiseni on sellainen kuin kerroin avauksessani ja sen linkissä, Sinulla on varmaan vilkkaampi pääsiäinen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2756
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1194
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      999
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      62
      995
    5. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      82
      921
    6. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      917
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      852
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      728
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      694
    Aihe