Minäkin vielä tämän kerran. Tuskinpa enää seuraavaan, sillä korkean ikäni mukaisessa kunnossa olen. Nyt kuitenkin pääsiäisen hartaustilaisuuden tv:sta katsottuani tallustelin keskuspuiston hiekkateillä lähes parin km:n lenkin; nyt siihen meni aikaa lähes tunti, kun vielä syksyllä sen puolessa tunnissa hilpaisin.
Vaatimatonhan pääsiäisohjelmani tulee olemaan. Jotain on kuitenkin, mm. tämä:
https://www.helsinginseurakunnat.fi/hyvanpaimenenkirkko/tapahtumat/paasiaissunnuntainmessuhyvanpaimenenkirkossa
Toisena pääsiäispäivänä luonani käy sitten vieraitakin, jälkipolveani. Pääsiäisruoat olen jo hankkinut – on, kalaa, kanaa, tietenkin myös mämmiä, ja muuta; varmaan jokin niistä heillekin maistuu.
Nyt vain kaikille tämän lukeville Oikein Hyvän pääsiäisen toivotukset!
Taas päästään pääsiäiseen
13
313
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ja voimia ja hyvää pääsiäistä!
Itse elän yksin. Sunnuntaina haetaan lapsen perheeseen syömään.
Mutta kun kaikkeen menee enemmän aikaa kuin ennen, on se ihan fine! - Anonyymi
Ilakoijas kirjoituksesta sai käsityksen että olisit tullut tullut tien päähän.
Aika härkisti kirjoittaa kehujasi, joka asuntoasikin kehuu. Kaippa on käynyt paikalla kun tietää. - Anonyymi
Juhakin oli ikään nuin nii uuvestisyntynny hesarin kuvas.
- Anonyymi
Älä työnnä enää maissintähkää persiään, jää vielä sinne.
- Anonyymi
Taas Kapi sai lämmitettyä Ossin ja Pankkomajurin pelkällä hyvän pääsiäisen toivotuksella. Taito on siis edelleen hyppysissä!
Hyvää Pääsiäistä vaan Paloheinän emeritukselle! Korkea ikänne ei näytä vaikuttaneen ainakaan tässä kontekstissa.- Anonyymi
Sinulla näyttää kovin vaikuttaneen?
Tulinpa vielä pistäytymään täällä ja kun näin tämän viestisi, niin sen johdosta: Kiitoksia pääsiäistoivotuksistasi ja samat toivotukset Sinulle! Pääsiäiseni on nyt vain sellainen kuin näet avauksestani ja sen linkistä, mutta enpä tässä iässä mitään riehoja haluakaan.
Täällä käymiseni ei ole tarpeen lämmittää tuota mainitsemaasi, sillä lämpimämpänä hän käy silloin kun minä en täällä käy ja näkee silloin minut monissa muissa – onneksi ei vielä sentään itsessään, vaikka päässänsä koko ajan olen😉
- Anonyymi
Oikein Hyvää Pääsiäistä Kapille!
Kiitokset toivotuksistasi ja samat toivotukset Sinulle! Pääsiäiseni on sellainen kuin kerroin avauksessani ja sen linkissä, Sinulla on varmaan vilkkaampi pääsiäinen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis512182Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671844- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871099Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089