Siksihän Purran koksupersutien kannatus putosi vaaleissa 7%:iin ja paikkaan porvaripienpuolueena kilpailemassa RKP:n ja KD:n kanssa.
Kusivat aiempien äänestäjiensä suurta enemmistöä silmään.
Perussuomalaisten jäsenissä kaikista Suomen puolueista eniten työttömiä ja sosiaalitukien saajia
12
84
Vastaukset
- Anonyymi
Velkaa otetaan ennätyksellisesti, velkaantuminen Euroopan pahinta ja Petteri sekä Riikka haluavat alasajaa verotuottoja usealla miljardilla eurolla vuodessa. Onko tarkoitus todella romuttaa hyvinvointiyhteiskunta veropohjan romuttamisella ja velanotolla.
- Anonyymi
https://www.talouselama.fi/uutiset/sanna-marinin-hallitus-perusti-valtionyhtion-jonka-piti-tyollistaa-satoja-rahaa-mennyt-10-miljoonaa-15-palkattu/95188d80-f42a-40ef-bf92-2645351361dd
Entä Marinin hallitus
Onko tarkoitus todella romuttaa hyvinvointiyhteiskunta veropohjan romuttamisella ja velanotolla.
KAtuvaloka LET ja tarroja liikennevaloiih
n
https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-kayttaa-velkarahaa-sukupuolettomien-liikennemerkkien-vaihtotyohon-kymmenia-miljoonia-koponen-ei-voi-ymmartaa-vaihtoon-menevat-myos-ehjat-ja-hyvakuntoiset-merkit/
Sekä tosin uuttavirtaa saantiin festareilla
Äänestänkö EN - FESTAREILta evakointi lentokoneella oli vika tippa.
Jos Lista-Lindtman ei
ei
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016102822528502 - Anonyymi
Nykyinen OrpoPurran oikeistohallitus ottaa paljon enemmän velkaa ilman viime kauden vakavia kriisejä ja Etlan mukaan Marinin hallituksen koronatuet pelastivat hli 40 000 työpaikkaa ja TEMin julkaisemattoman muistiln mukaan Rinteen ja Marinin SDP-johtoiset hallitukset nostivat työllisyyttä 117 000 hengellä, kun OrpoPurran oikeistohallitus selvästi suuremmalla velanotolla ilman kriisejä on vielä tiputtanut työllisyyttä yli 76 000 hengellä joka tuo miljardeja euroja vuodessa lisämenoja ja velkaa. Päälle vielä 9 miljardin euron leikkaukset ja alv-nostot, paljonko oikeiston velka olisikaan ilman niitä. Superkallista tuhopolitiikkaa.
- Anonyymi
Vaikka heti lisää veroja, jotta saadaan vanhustenhoito, koulutus ja terveyssysteemi järkevään kuntoon. Olen valmis maksamaan, toisin kuin rikkaat ja ahneet rahanpiilottajat.
- Anonyymi
Olen valmis maksamaan mutta en elämäntapatyöttömille enkä luusereille, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen. Ne rahat voivat olla pois päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen valmis maksamaan mutta en elämäntapatyöttömille enkä luusereille, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen. Ne rahat voivat olla pois päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.
Juu, enkä minä elinkeinoelämälle tai hyvätuloisten ansiosidonnaisia Kelatukia, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen.
Ne rahat voivat olla pois nälkäisiltä, pienituloisilta, päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.
Kaikille euromääräisesti sama minimiperusturva! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, enkä minä elinkeinoelämälle tai hyvätuloisten ansiosidonnaisia Kelatukia, jotka käyttävät hävyttömästi järjestelmää hyväkseen.
Ne rahat voivat olla pois nälkäisiltä, pienituloisilta, päivähoidosta, kouluruokailusta, kehitysvammaisten tuista tai vanhusten vaipoista ja hoitajamitoituksesta.
Kaikille euromääräisesti sama minimiperusturva!"Kaikille euromääräisesti sama minimiperusturva!"
Niin. Ja sen määrä voi olla nykyistä parempi kun kaikki eliitin, elonkeinotteluelämän, hyväosaisten ja ansiosidonnaiset sekä poliittisideologiset toisen standardin sossutuet ja veroedut poistetaan. Päästään Suomessakin ehkä Euroopan neuvoston määrittelemään minimitasoon perusturvassa. Keski- ja hyvätuloiset sekä varakkaat tulevat toimeen tuloillaan ilman sossutukiakin, julkiset hyvinvointiperuspalvelut riittäköön, muu luxus maksettakoon itse.
- Anonyymi
https://www.talouselama.fi/uutiset/sanna-marinin-hallitus-perusti-valtionyhtion-jonka-piti-tyollistaa-satoja-rahaa-mennyt-10-miljoonaa-15-palkattu/95188d80-f42a-40ef-bf92-2645351361dd
Entä Marinin hallitus
Onko tarkoitus todella romuttaa hyvinvointiyhteiskunta veropohjan romuttamisella ja velanotolla.
KAtuvaloka LET ja tarroja liikennevaloiih
n
https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-kayttaa-velkarahaa-sukupuolettomien-liikennemerkkien-vaihtotyohon-kymmenia-miljoonia-koponen-ei-voi-ymmartaa-vaihtoon-menevat-myos-ehjat-ja-hyvakuntoiset-merkit/
Sekä tosin uuttavirtaa saantiin festareilla- Anonyymi
Juu, enkä minä naishallitus oli paska
- Anonyymi
Demarijeesus profetoi.
Demarille kaikki on ilmaista.
Perussuomalainen puolue korjaa demarisikailun jäljet.
sdp- pikavippipuolue.- Anonyymi
Jeesus oli enemmänkin sossu..joo mutta demari paljon lähempänä kuin KD.
- Anonyymi
Punikki aloittaja täysi idiootti. Yli 60%punavihreitten kannatus hesassa. Joka toinen talous saa asumisen, toimeentulo jne tukia. Sama suunta lähes kaikissa kaupunki. Kas vaan persuja näissä kaupunki. Erittäin vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837