Suomalaiset sotilasarvot ovat muuttuneet historian saatossa melkoisesti. Järjestelmässä on piirteitä Ruotsin vallan ajalta, Venäjän vallan ajalta sekä Saksasta.
Mutta miten saunassa erottaa suomalaisen marsalkan luutnantista?
Suomalaiset arvomerkit
15
253
Vastaukset
- Anonyymi
Rautakangella.
- Anonyymi
Marsalkalla on sauva kädessä.
- Anonyymi
Heilutteliko Marski sauvaansa?
- Anonyymi
Kyllä se Yrjönkadun gay-uimahallissa paljaana heilahteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Yrjönkadun gay-uimahallissa paljaana heilahteli.
Joutavaa puppu-puhetta!
- Anonyymi
Aika heikkotasoinen trollaus….
- Anonyymi
No kato Mannerheimi oli jo vanhana dementikkona erään sortin trollaus itsessään!
Hän pyrki ja vaati pitämään päivittäiset rutiininsa pilkulleen muuttumattomina,koska se oli jo ainoa keino pysyä edes auttavasti kiinni ajassa.
Niinpä saksalaisten ystävällisesti toimittama selvitys Puna-armeijan uudesta vastustamattomasta läpimurto-doktriinista jäi likimain huomiotta!
Mannerheimi ei tajunnut asian merkitystä,ja päämajan herrat upseerit elivät toivomusmaailmassa:"Ei se vanja varmaan edes hyökkää,ja jos hyökkää niin etulinja kestää ainakin kuukauden!Siinä ajassa saadaan taas Suur(?)Saksalta apua ja kaikki on taas kivasti!" - Anonyymi
Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!
Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!- Anonyymi
Itsehän sinä teit sen olettamuksen Mannerheimin homoudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sinä teit sen olettamuksen Mannerheimin homoudesta
Se on silkka Tiltun väite vailla näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on silkka Tiltun väite vailla näyttöä!
Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ!
- Anonyymi
Kysy Pekalta. Se kyllä tietää.
- Anonyymi
Ei, kyky ennemmin Igorilta FSB:n propagandaosastolta!
- Anonyymi
Kertoiko kalapuikkoviikset mitään sotilasarvosta?
- Anonyymi
Ei kerro! Silkkajankutus kertoo paljon sinusta!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404665Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183751Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4862230Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.891578Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1191556- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel811353- 711339
- 841164