Suomalaiset sotilasarvot ovat muuttuneet historian saatossa melkoisesti. Järjestelmässä on piirteitä Ruotsin vallan ajalta, Venäjän vallan ajalta sekä Saksasta.
Mutta miten saunassa erottaa suomalaisen marsalkan luutnantista?
Suomalaiset arvomerkit
13
161
Vastaukset
- Anonyymi
Rautakangella.
- Anonyymi
Marsalkalla on sauva kädessä.
- Anonyymi
Heilutteliko Marski sauvaansa?
- Anonyymi
Kyllä se Yrjönkadun gay-uimahallissa paljaana heilahteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se Yrjönkadun gay-uimahallissa paljaana heilahteli.
Joutavaa puppu-puhetta!
- Anonyymi
Aika heikkotasoinen trollaus….
- Anonyymi
No kato Mannerheimi oli jo vanhana dementikkona erään sortin trollaus itsessään!
Hän pyrki ja vaati pitämään päivittäiset rutiininsa pilkulleen muuttumattomina,koska se oli jo ainoa keino pysyä edes auttavasti kiinni ajassa.
Niinpä saksalaisten ystävällisesti toimittama selvitys Puna-armeijan uudesta vastustamattomasta läpimurto-doktriinista jäi likimain huomiotta!
Mannerheimi ei tajunnut asian merkitystä,ja päämajan herrat upseerit elivät toivomusmaailmassa:"Ei se vanja varmaan edes hyökkää,ja jos hyökkää niin etulinja kestää ainakin kuukauden!Siinä ajassa saadaan taas Suur(?)Saksalta apua ja kaikki on taas kivasti!" - Anonyymi
Länsimaissa jokainen henkilö on oletuksena hetero ja jos joku haluaa väittää hänestä muuta niin on väitteen esittäjän asia näyttää väitteensä toteen!
Siihen Tiltu ei kykene ja siksi marski on ja pysyy heterona!- Anonyymi
Itsehän sinä teit sen olettamuksen Mannerheimin homoudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän sinä teit sen olettamuksen Mannerheimin homoudesta
Se on silkka Tiltun väite vailla näyttöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on silkka Tiltun väite vailla näyttöä!
Ja lisään vielä, että Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
Ja ainut todiste, minkä minä kelpuutan on VALOKUVA ITSE AKTISTA, missä Mannerheim harrastaa seksiä alastomana toisten alastomien miesten kanssa!
Ja se pitää Stallarihomo Tarkkispojan minulle toimittaa, sillä sen MINÄ HALUAN NÄHDÄ!
- Anonyymi
Kysy Pekalta. Se kyllä tietää.
- AnonyymiUUSI
Ei, kyky ennemmin Igorilta FSB:n propagandaosastolta!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918