Kyllä sitä varmaan täytyy hakea nainen ulkomailta
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/47e118ae-fe18-4e4a-8c12-a7aadb784f15
Suominaiset ovat itseään ympäriinsä jakavia hutsuja
18
205
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se ollut tiedossa jo vuosikymmeniä, ainakin 50-luvulta lähtien.
- Anonyymi
Kaikenlaisia tautejakin niillä on. Ulkomaalaisilta miehiltä ovat saaneet.
- Anonyymi
Toiselle kun antaa niin saa itte siinä samalla. Silti toivon etteivät osu kohdalleni, jotain rajaa pitää olla henkisellä puolella.
- Anonyymi
Tuollaisia lutkia on joka paikassa. Oikeita Naisia on harvassa nykyään.
- Anonyymi
Kuvaavaa on, että ainoat sp-taudit olen saanut suominaisilta vaikka olen harrastanut suojaamatonta seksiä kymmenien ulkomaalaisten naisten kanssa, jopa prostituoitujen kanssa.
- Anonyymi
Sano suoraan, että vain maksullisten naisten kanssa.
Mistä ajattelit löytää?
- Anonyymi
Sama hakusessa? Olisitko lähdössä mukaan reissuun.
Anonyymi kirjoitti:
Sama hakusessa? Olisitko lähdössä mukaan reissuun.
En ole haku päällä. Ei tarvitse. Vaimon kanssa yhteistä eloa takana kirkkaasti yli 30 vuotta.
Näitä naisista paasaajia riittää täällä. Minun on tietysti vaikea arvioida itse kunkin kokemuksia naisista, koska olen pääosin tekemisissä vain koulutettujen, opettajataustaisten naisten kanssa ja tuttavapiiriini ei kuulu juuri sellaista väkeä, jolla olisi suuria vaikeuksia elämänhallinnassa.
Ehkäpä sinä, jos avaaja olet, kerrot nyt sitten selkeästi, mistä ajattelit naisia etsiä, kun suomalaiset eivät kelpaa. Onko liikaa kysytty?
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Et sinä naista saa ulkomailtakaan, persu.
- Anonyymi
Valittamassa joukko takakammarin PervoPersuja joidenka mielestä naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä!!!
- Anonyymi
Feministilesboja suurin osa
- Anonyymi
Kommentoijat incelpojuja jotka eivät ole edes nähneet kuin kuvissa alastoman mimmin!!!
- Anonyymi
Älä unohda äitiä ja mummoa.
- Anonyymi
Thaivaimo on paras. Pieni, näpsäkkä ja imee hyvin
- Anonyymi
Suomalaiset naiset ovat tasottomia.
- Anonyymi
"Täytyy hakea nainen ulkomailta?"
Siis ostaa ulkomailta. Tilaa netistä, onhan niitä kaupan!!! - Anonyymi
Eikö pultsarin näköinen Suomimies kelpaa enää naisille? Jo on kumma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755