Oisit voinut vastata edes sen, että et halua yhteydenottojani. Kyllä tiedät miten sinnikäs jääräpää olen ilman suoraa puhetta.
Ihmettelen miksi et vastannut mitään viestiini
35
473
Vastaukset
- Anonyymi
No se vasta pahalta tuntuu. Usko mua. Parempi jos et saa vastausta. Voit siitä tehdä päätelmiä sitten.
- Anonyymi
Ei tunnu pahalta ollenkaan. Arvostan rehellisyyttä ja suoruutta yli kaiken. Ap
- Anonyymi
Vastaamatta jättäminen tuntuu paljon pahemmalta. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunnu pahalta ollenkaan. Arvostan rehellisyyttä ja suoruutta yli kaiken. Ap
Okei. Toki luulin itse asioita, niin iski syvään. Tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaamatta jättäminen tuntuu paljon pahemmalta. Ap
Todellakin!
Sivusta.
- Anonyymi
Naiselta miehelle. Ap
- Anonyymi
Hyvä provo😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä provo😂
Joko riittäis?
- Anonyymi
Jos hän ei reagoi viesteihin tai vastaa niin turha odottaa enää viestejä.
- Anonyymi
Meiliosoite vaihtunut, turha käyttää vanhaa osoitetta!
- Anonyymi
On kohteliasta vastata tai jos on teiniaikuinen niin aina voi estää, jos ei osaa kommunikoida. Estää voi jos ei vaan kiinnosta, sekin on ok. Jos on kirjoitellut paljon jonkun kanssa, on todellakin paikallaan vastata ja ilmaista jos ei enää aio pitää yhteyttä.
- Anonyymi
Ei ole tullut perille. Sellaista.
- Anonyymi
Anto väärän numeron😂
- Anonyymi
No en tiedä, mutta hänen nimellään se numero on. Tiedä sitten onko esim. hänen lapsellaan tai jollain muulla käytössä. Se meni nyt sitten ehkä hänen lapselleen. Ei voi enää mitään. Ap
- Anonyymi
Minulle kävi niin että tuli huijauspuheluja jatkuvasti,parhaimmillaan 7-9 päivässä.Sitten tuli viesti että haluaisin tutustua sinuun.Oletin tämän olevan samaa huijaus porukkaa joten poistin viestin välittömästi.Ehkä se oli oikea,ei voi tietää.
- Anonyymi
Sinnikäs osaa mennä naamatusten juttelemaan asiat selviksi.
- Anonyymi
Mihin viestiin?
- Anonyymi
Miten tähän nyt sitten pitäisi suhtautua?
Käänteisesti vttuiluna, vai miten?
Vai yrittääkö aloittaja esiintyä eräänä toisena?
Siinä vedätyksessä lopputulos on aika vakava.
Jos ei vielä ole ymmärretty sitä.- Anonyymi
Voi yrittää esiintyä toisena. Tallennettu linkki ja kuvakaappaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi yrittää esiintyä toisena. Tallennettu linkki ja kuvakaappaus.
Eipä se enää auta mitenkään kyseisen kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se enää auta mitenkään kyseisen kohdalla.
Auttaa se :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaa se :)
Miten muka auttais jos ei enää ole?
Taitaa olla siis eri tyypit kyseessä meillä... :(
- Anonyymi
Joku taitaa pitää vanhusta pilkkanaan🤭🫣
- Anonyymi
Kannattaa joidenkin miettiä sitä pilkkaamistaan
kun kuulee suru-uutiset. - Anonyymi
Huvittavaa pilkata vanhempiaan, nuoremmat jäävät fyysisesti monesti tapauksessa kuin nalli kalliolle. Totuus on, vanhemmat ikäluokat ovat parempikuntoisia ja urheilusempia, monessa fyysisessä mielessä, ihmisen kehitys menee väärään suuntaan, todennäköisesti johtaa viimeistään sitä kautta sukupuuttoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa joidenkin miettiä sitä pilkkaamistaan
kun kuulee suru-uutiset.Kyllä, ap saattaa joutua semmoiseen metsämökkiin, missä hänelle tehdään ihmiskokeita...
😶🌫️
- Anonyymi
Eipä ole viestiä näkynyt 😒
- Anonyymi
olen vaihtanut sen numeron jo ajat sitten mikä oli viime vuonna
- Anonyymi
Mikset voinut ottaa uudella nrolla yhteyttä?
Ai niin, koska ei toisella ole merkitystä. Vai? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset voinut ottaa uudella nrolla yhteyttä?
Ai niin, koska ei toisella ole merkitystä. Vai?en vaan ole jaksanut ketään. enkä ole uskonut mihinkään. tuntuu että olen vaan olla möllöttänyt.ja sanaakaan sanomatta sanonut muille että menkää pois. ei kiinnosta jutustella puhelimessa niitä näitä ihmisille ketkä ei ole muutenkaan kiinnostuneita olemaan tekemisissä. joten vaihdoin numeroni. :)
- Anonyymi
jos haluaa olla yhteydessä niin se on aika vaikeaa sillä en ole tällähetkellä somessa
- Anonyymi
En ole saanut mitään viestiä.?!?!
- Anonyymi
Ei minulta
- Anonyymi
Komppaan.
- Anonyymi
En ole saanut mieheltä viestiä paitsi unessa juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877