Flättärit ovat väittäneet ettei kokonaisesta Maapallosta olisi yhtään kuvaa..!
Voyager 1 otti sellaisen jo 14.2.1990 ja tässä se on Nasan taltioimana ja julkaisemana:
https://yle.fi/a/20-297379
Mitäs nyt tähän sanotte flättärit..? DD
VAROITUS: tämä kuva Maapallosta voi järkyttää maailmankuvaasi..!
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Toi kuvahan on Capellan kaksoistähdestä. Kyllä mä nää taivasjutut tunnen erittäin hyvin. Vaan osaako Viki tulkita mitä siinä Vuyagerin kultalevyyn on präntättynä.
- Anonyymi
Tuo oli minulle yllätys että kuva oli noinkin tarkka.
- Anonyymi
Siinä se on, nyt kun joku luotain tai alus ottaisi vielä kuvan lähempää Maata, mutta sitä NASA ei jostain syystä pysty tekemään. ;)
- Anonyymi
Entäs blue marble kuva? Siinä näkyy aika selvästikin maapallo. Siihen erittäin helppo vastaus miksi näitä kuvia ei oteta usein varsinkaan luotaimilla jos tutustuu asiaan.
- Anonyymi
Aika moni uskoo kuvan aitouteen.
Moni uskoo myös että joku on tökännyt kynänkärjellä värilliselle paperille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704