Hyvä muistaa ja tajuta että kaikki hallituksen toimet ovat vaan nostaneet kansalaisten kuluja
Esim alv joka kohdistuu täysimääräisesti vaan duunareille ei ollenkaan yrityksiin
Ruuan hinta ja kaikki asumisen ja kulut
Itsellä menee tililtä noin 2000 ekk kaikenlaisiin maksuihin sähkö, vesi ruoka ja ne
Alv korotus jo pelkästään nostaa kuluja n, 600e vuodessa.
Sitten muut kulut
Kuitenkin yritusten kuluja ei ole nostettu yhtään ja luvataan lisää sosialietuutta ja ilmaisrahan valtiolta jonka maksaa vaan duunarit
Siksi Paljakan korotus 10 pros on ajan kohtainen ja minimi
Ja hyvin perusteltu
Satonen ajamaan turkkia
Persutha. On perseestä
5
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
oletko kuullut sellaisesta kun inflaatio ? kun rahaa painetaan tyhjästä ja näin kävi 0 % korkojen aikaan
jos minä tilaan kiinasta saman tavaran puolet halvemmalla , kunsinä teet täällä niin ei sinua kukaan töihin palkkaa !!!- AnonyymiUUSI
Vasut vaativat seinästä rahaa myös kepu, 4 miljardia + korot joka vuosi paperittomien/laittomien hyysääminen suomessa.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/200a4e99-a71a-4b7a-a6de-6369cca9e348
- AnonyymiUUSI
Kepska hävinnyt kommentaattorina karvoista mutta munia on ilman kanoja.
- AnonyymiUUSI
Onneksi on eu tarkka rahoista kuten vasuhallitus suomessa antaessaan 8miljardia eu mafialle.
https://yle.fi/a/74-20122063 - AnonyymiUUSI
"Hyvä muistaa ja tajuta että kaikki hallituksen toimet "
Eikös täällä ole oma palstansa "Hallitus", johon kirjoituksesi kuuluisi?
Kannattaa vielä muistella EDELLISEN hallituksen toimia, kun ostovoima ROMAHTI 2009 tasolle, valtionvelka nousi 50%, korot nousivat yli 4%, työttömyys 6,2%:sta 7,3%:iin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890