Pätevöittää ihmisen virkaan kuin virkaan ilman varsinaista koulutusta? Voi hakea oppikolupohjalta pääjohtajan yms. virkoja. Riittääkö siihen tarpeeksi pitkä ruskea kieli? Vai tarvitaanko laaja hyväveli verkosto ja muurari ystävät poimimaan kivet virka polulta?
Ei ole ihme että Suomi on kohta konkurssissa ja kaatuu saksan syliin velkoineeen.
Suomi on annettu huijareiden käsiin. Rahalla ostetut todistukset eivät tee tunarista viisasta.
Miten kansanedustajuus
2
59
Vastaukset
- Anonyymi
Pääjohtajan tärkeimmät tehtävät:
- kampaviinerikokoustelu
- ”puheiden” pitäminen
- päätösten allekirjoittaminen
Itse ei tarvitse osata tilata kokouksiin mitään. Puheissa ei tarvitse olla mitään järkevää sanottavaa. Päätökset valmistelee ja esittelee joku muu.
Pääjohtaja on sellainen työ, että siihen pystyy lähes kuka tahansa suomalainen ihminen. - Anonyymi
Kansanedustajat hakevat nimenomaan julkishallinnon piirissä olevia johtajavirkoja jotka ovat itse eduskunnassa ollessaan luoneet palkintoviroiksi omaa hyväveliverkostoa varten.
Ovat jo valmiiksi sopineet mikä pääjohtajan paikka on millekin puolueelle varattu palkinto ja lisäksi jollain ihme keinolla määritelleet niissä palkkauksen aivan tähtitieteelliseksi.
Mutta kyllähän koulutuksen täytyy olla epätieteiden ja uskomustieteiden laitoksella suoritettu vähintään kanditutkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684