Lähinnä Aisan vouhotus oli hauskaa seurattavaa. Ei tullut littumaalaisista valtuutettuja.
Paloheinässä Aisa vaalitulokselle naurettiin hyväntahtoisesti!
16
236
Vastaukset
- Anonyymi
Myös Inkeroisissa hymyiltiin vähän vinosti Aisan vouhotukselle ja tulokselle.
- Anonyymi
Paloheinäläiset on sivistyneitä ja eivät lyö lyötyä ja eivät pilkkaa vajakkeja.
- Anonyymi
Vieläkin välillä naurahtava, kun joku kertoo Aisan vouhotuksesta ja vouhotuksen tuloksesta.
- Anonyymi
Paloheinäläiset ei vajakkeja pilkkaa, korkeintaan naurahtavat hyvän tahtoisesti.
- Anonyymi
Myös tänään Aisan vouhotukselle hymyillään ja pudistellaan päätä.
- Anonyymi
Meidän tulee ymmärtää, että kaikki eivät ole tasollamme. Ja kaiken lisäksi sote kun ei pelitä kovin hyvin, koska siihen ympättiin ne kymmenet maakunnat.
- Anonyymi
Kapi nauroi, meni paskat housuun ! Katsoi itseä peilistä kunniamerkit rinnassa ja taa nauratti, etteipä ole muilla näin arvokkaita mitaleja. Sanoi ääneen ettei majureilla ja everstiluutnanteilla ole tällaisia.
- Anonyymi
Tänne sama kysymys.
Palstalla esiintyy eräs nimitys ja nyt sitä pitää jo kysyä kun Paloheinä on kerran mainittu!
Kuka on Paloheinän punikki? - Anonyymi
Paloheinässä ei vähäosaisille olla ilkeitä.
- AnonyymiUUSI
Paloheinässä nauretaan hyväntahtoisesti venäläisten vouhotukselle vanhojen romulentokoneiden tuhoutumisesta. Kovasti yrittivät lentää droneja karkuun, mutta eivät saaneet lentokoneita käyntiin ja ilmatorjuntaa eivät ehtineet polkea lämpimäksi.
- AnonyymiUUSI
Paloheinäläiset ei pilkkaa vajakkeja, ei VKK tai venäläisiä.
- AnonyymiUUSI
Kapi vanhana kapteenina tietää, että miten tärkeää on lähialueen vartiointi. Onneksi venäjällä eivät vielä ymmärrä sitä, ovat vähän "ossin" opein liikkeellä.
- AnonyymiUUSI
Paloheinässä asuu huumorintajuista ja hyvätahtoista väkeä.
- AnonyymiUUSI
Molemmat, Ossi ja venäjä on loputtoman naurun aihe.
- AnonyymiUUSI
Paloheinässä nauretaan nyt hyväntahtoisesti Ossin venäjä vouhotukselle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503794
- 1053405
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262418- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51779- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271427
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91218