Jeesus kärsi puolestamme rangaistuksen joka olisi kuulunut meille

Anonyymi-ap

Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut.

Tee parannus.

Pyydä syntejäsi Jumalalta anteeksi totuudessa mitään salaamatta.

58

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avauksen rukous on omistettu

Vöadimir Putinille

• Anonyymi

Jeesus itse vittuili avoimesti Putinille joten sai sitä mitä tilas.

• Anonyymi

Pelastuksen lahja on vielä hetken tarjolla, mutta kun Jeesus palaa, silloin päättyy armotalouskausi.

Sitä ennen on käännyttävä. Usko Herraan Jeesukseen niin pelastut, käänny synneistäsi.

Tiedä että Helvetti on ikuinen.

Elämämme kun ei pääty tämän nykyisen elämän kuolemaan,
      tämä kaikki on välivaihetta.

Ikuinen elämä Jumalan kanssa,
      vai ikuinen Helvetti kadotuksessa kärsien ilman hetkenkään lepoa?

Ongelma on että ihminen niin kovin paljon rakastaa syntejään joissa elää eikä halua niistä luopua.

• Anonyymi

Mitenkä tuo on selitettävissä? Aika absurdia, kuinka toinen voi kuolla toisten puolesta?
      Eikö se kuolema ole kovinkin henkilökohtainen asia?
      Tuohon liittyy melkoista selittelyä.

• Anonyymi

Jumala on hyvä ja rankaisee kaikkia tekojensa mukaan, ennemmin tai myöhemmin, joko jo tässä elämässä alkaa rangaistukset tai viimeistään kun tämä elämä päättyy ja lopulta koittaa Jumalan viimeinen tuomio ja Helvetti niille jotka eivät ole Jeesuksen omia.

Jumala on tarjonnut kaikille pelastuksen tien uskosta Herraan Jeesukseen, parannuksen tiellä Jeesuksen opettamana.

Mutta jos tätä ei ota vastaan niin joutuu itse kantamaan rangaistuksen pahoista teoistaan, rangaistus todella on IKUINEN, ei yhtään vähempää.

Me ollaan niin syntisiä me ihmiset että ollaan todella ansaittu rangaistus jos ei oteta Jeesusta vastaan ja käännytä syntielämästä.

• Anonyymi

Viime sodassakin moni suomalainen kuoli muiden suomalaisten puolesta. Joten mitä outoa tuossa on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on hyvä ja rankaisee kaikkia tekojensa mukaan, ennemmin tai myöhemmin, joko jo tässä elämässä alkaa rangaistukset tai viimeistään kun tämä elämä päättyy ja lopulta koittaa Jumalan viimeinen tuomio ja Helvetti niille jotka eivät ole Jeesuksen omia.

Jumala on tarjonnut kaikille pelastuksen tien uskosta Herraan Jeesukseen, parannuksen tiellä Jeesuksen opettamana.

Mutta jos tätä ei ota vastaan niin joutuu itse kantamaan rangaistuksen pahoista teoistaan, rangaistus todella on IKUINEN, ei yhtään vähempää.

Me ollaan niin syntisiä me ihmiset että ollaan todella ansaittu rangaistus jos ei oteta Jeesusta vastaan ja käännytä syntielämästä.

Senkö takia Jahve on ihmiset luonnut vain jotta pääsee kiduttamaan luomiaan ? Ilmankos keskiajalla ihmiset saivat tarpeekseen katollisen kirkon opeista kastaen itsensä uudelleen pois kristinuskosta. Tätä tarkoittaa termi "uudesti kastetut" eikä suinkaan hellareiden saarnaajien omasta päästänsä keksimä vale.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö takia Jahve on ihmiset luonnut vain jotta pääsee kiduttamaan luomiaan ? Ilmankos keskiajalla ihmiset saivat tarpeekseen katollisen kirkon opeista kastaen itsensä uudelleen pois kristinuskosta. Tätä tarkoittaa termi "uudesti kastetut" eikä suinkaan hellareiden saarnaajien omasta päästänsä keksimä vale.

Ei, vaan rangaistus tulee meidän omista pahoista teoistamme.

Ihminen on iljettävä, saastainen, täynnä vihaa ja katkeruutta ja väärinkäyttöä.

Moni toki kieltää että enhän minä ole paha, mutta nuo muut, kun enhän minä tee sitä ja tätä väärää, vaikka tekeekin muita vääryyksiä ja petoksia.

Monesti sitä myös uskottelee että tekonsa on hyvä vaikka moraaliton kyseinen teko olisikin, ne on ne "muut ihmiset" jotka tekee väärin, eihän minun teot väärin ole koska minulla on syy tehdä kuten teen? EIKÖS??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue tästä, jos jaksat:

" Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys, Jumalako sinut pakottaa tekemään syntisiä tekoja?

Eikö luonnollinen oikeusistuinkin meidät tuomitse pahoista teoistamme?

Jumala on monta kertaa suurempi ja oikeasti hyvä,
        joten Hän tuomitsee meidät pahoista teoistamme, ja rankaisee niistä.

MUTTA Hän on myös tarjonnut pelastuksen ja vapautuksen synnin orjuudesta sekä siitä rangaistuksesta, uskosta ainoaan Poikaansa, Herraan Jeesukseen,

että Hän kuoli ristillä syntimme hyvittäen.

Usko ja sydämessäsi luota tähän, tee parannus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime sodassakin moni suomalainen kuoli muiden suomalaisten puolesta. Joten mitä outoa tuossa on.

Jeesuksen kuolema on hänen henkilökohtainen kuolemansa. Kuinka hän voi kuolla toisen puolesta? Se toinenkin kuolee kaikesta huolimatta.
        Sodassakaan toisen kuolema ei estä kenenkään muun kuolemaa. Kaikki on sattumanvaraista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni toki kieltää että enhän minä ole paha, mutta nuo muut, kun enhän minä tee sitä ja tätä väärää, vaikka tekeekin muita vääryyksiä ja petoksia.

Monesti sitä myös uskottelee että tekonsa on hyvä vaikka moraaliton kyseinen teko olisikin, ne on ne "muut ihmiset" jotka tekee väärin, eihän minun teot väärin ole koska minulla on syy tehdä kuten teen? EIKÖS??

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Niin kerrotaan.
        Miksi ihminen olisi iljettävä olento?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue tästä, jos jaksat:

" Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."

Senkö takia Jahve loi ihmiset jotta pääsee ihmisiä kiduttamaan. Miksi nuo teot muka olisivat väärin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys, Jumalako sinut pakottaa tekemään syntisiä tekoja?

Eikö luonnollinen oikeusistuinkin meidät tuomitse pahoista teoistamme?

Jumala on monta kertaa suurempi ja oikeasti hyvä,
        joten Hän tuomitsee meidät pahoista teoistamme, ja rankaisee niistä.

MUTTA Hän on myös tarjonnut pelastuksen ja vapautuksen synnin orjuudesta sekä siitä rangaistuksesta, uskosta ainoaan Poikaansa, Herraan Jeesukseen,

että Hän kuoli ristillä syntimme hyvittäen.

Usko ja sydämessäsi luota tähän, tee parannus.

Mitenkä tuo toimii? Miten Jeesuksen kuolema hyvittää syntimme?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen kuolema on hänen henkilökohtainen kuolemansa. Kuinka hän voi kuolla toisen puolesta? Se toinenkin kuolee kaikesta huolimatta.
        Sodassakaan toisen kuolema ei estä kenenkään muun kuolemaa. Kaikki on sattumanvaraista.

Jeesus Kristus on Jumalan ainoa Poika.

On tulossa Jumalan viimeinen tuomio, ja kaikkia rangaistaan tekojensa mukaan, mutta meillä ei ole mitään millä maksaa Jumalalle viimeisellä tuomiolla pahoista teoistamme.

Ns. "hyvät tekomme", niillä emme voi pahoja tekojamme kumota.

AINOASTAAN Kaikkivaltiaan Jumalan Poika, Hänen uhriveri on riittävä peittämään monenlaiset syntimme.

Jos tähän ei usko, niin joutuu itse kärsimään ikuisen rangaistuksen Helvetissä.

Uskomalla ja ottamalla Jeesuksen vastaan olet mukana Pelastuksessa jonka Jumala tarjoaa MUTTA pitää koko elämän kääntyä syntielämästä katumuksessa kaikesta voimastaan,

eli ei niin että kuvittelee että voi sitten jatkaa synneissä elämistä kun on ensin saanut pelastuksen uskosta Herraan Jeesukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen syntynyt siksi kun isäni ja äitini olivat sukupuoliyhdynnässä. Olisivat käyttäneet ehkäisyä niin en olisi syntynyt tekemään syntiä eikä minun tarvitsisi joutua Jahven kiduttamaksi.

Syy mahdollisiin pahoihin tekoihini on siis vanhemmillani. Tämä kirjoitukseni on samanlaista sofistista paskaa kuin on tuo sinunkin kirjoituksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Niin kerrotaan.
        Miksi ihminen olisi iljettävä olento?

Edenin puutarhassa tapahtui syntiinlankeemus, siitä synti ja kuolema tuli maailmaan ja meidän kaikkien osaksi. Saatana siellä viekotteli synnintekemiseen.

Pelastus ja ikuinen elämä on nyt vielä tässä armonajassa tarjolla Jeesuksen Kristuksen kautta, uskosta Häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö takia Jahve loi ihmiset jotta pääsee ihmisiä kiduttamaan. Miksi nuo teot muka olisivat väärin ?

Ne teothan on ilmeisiä syntejä, pahuudesta kumpuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue tästä, jos jaksat:

En ole mihinkään noihin tekoihin syyllistynyt enkä myöskään usko niitä valheita mitä ovat raamatun tulkitsijat Jeesuksesta kertoneet. Minä uskon Jumalaan enkä Jeesukseen sillä Jumala päättää eikä Jeesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä tuo toimii? Miten Jeesuksen kuolema hyvittää syntimme?

Koska Jumala tulee rankaisemaan jokaista tekojensa mukaan, eikä meillä on mitään millä maksaisimme viimeisellä tuomiolla pahoista teoistamme.

Jumala rakkaudessaan ja armollisessa laupeudessaan ratkaisi asian niin että me pystymme välttämään sen rangaistuksen joka olisi meille kuulunut,

kunhan uskomme Hänen ainoaan Poikaansa, Jeesukseen, että Hän kärsi ja kuoli ristillä sen sen rangaistuksen takia joka olisi meille ollut tulossa. Vuodatettu veri peittää syntimme.

Jeesus myös nousi ylös kuolleista, kolmantena päivänä.

Eihän kuolema voinut tietenkään todellisen Jumalan Poikaa pitää,
        Poika eli Jeesus on yhtä Isän Jumalan kanssa.

Vain ja ainoastaan Kaikkivaltiaan Jumalan ainoa Poika on riittävän suuri hyvittämään pahat tekomme, syntimme.

Vain Jeesus oli kyllin suuri uhri, mikään muu ei riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edenin puutarhassa tapahtui syntiinlankeemus, siitä synti ja kuolema tuli maailmaan ja meidän kaikkien osaksi. Saatana siellä viekotteli synnintekemiseen.

Pelastus ja ikuinen elämä on nyt vielä tässä armonajassa tarjolla Jeesuksen Kristuksen kautta, uskosta Häneen.

Syy synteihimme on siis kaikkien naisten kun Eeva tarjosi Adamille syntisen hedelmän. Me miehet päästään tuosta vain Taivasten valtakuntaan kun olemme synnista vapaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy synteihimme on siis kaikkien naisten kun Eeva tarjosi Adamille syntisen hedelmän. Me miehet päästään tuosta vain Taivasten valtakuntaan kun olemme synnista vapaat.

Ei, vaan molemmat lankesi syntiin, niin Eeva kuin Aatami.

Molemmat söivät hedelmästä vaikka molemmat täysin tiesivät Jumalan sen kieltäneen.

Toisen valheellinen syyttely omista teoista on tietysti syntiä sekin, mutta myös se on syntiä kun toisen syntiin viekottelee.

Kumpikaan ei ollut siinä synnitön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole mihinkään noihin tekoihin syyllistynyt enkä myöskään usko niitä valheita mitä ovat raamatun tulkitsijat Jeesuksesta kertoneet. Minä uskon Jumalaan enkä Jeesukseen sillä Jumala päättää eikä Jeesus.

1 Joh. 2:23:

"Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Korinttilaiskirje 1:18 FB38

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan 10 käskyä

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
        2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
        3. Pyhitä lepopäivä.
        4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
        5. Älä tapa.
        6. Älä tee aviorikosta.
        7. Älä varasta.
        8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
        9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
        10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä" (1 Joh 2:22).

Siinä selvästi sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Eli jos kiellät Pojan eli Jeesuksen, silloin sinulla ei voi olla Isää Jumalaakaan.

Tällöin sinulla on tämän maailman "jumala" eli Saatana jumalanasi mikäli loppuun asti elämäsi viimeiseen hengenvetoon kiellät että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, yhtä Isän kanssa, kiellät sen että Jeesus on Herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen syntynyt siksi kun isäni ja äitini olivat sukupuoliyhdynnässä. Olisivat käyttäneet ehkäisyä niin en olisi syntynyt tekemään syntiä eikä minun tarvitsisi joutua Jahven kiduttamaksi.

Syy mahdollisiin pahoihin tekoihini on siis vanhemmillani. Tämä kirjoitukseni on samanlaista sofistista paskaa kuin on tuo sinunkin kirjoituksesi.

Siis muiden vika kun sinä tai minä tehdään pahaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Kristus on Jumalan ainoa Poika.

On tulossa Jumalan viimeinen tuomio, ja kaikkia rangaistaan tekojensa mukaan, mutta meillä ei ole mitään millä maksaa Jumalalle viimeisellä tuomiolla pahoista teoistamme.

Ns. "hyvät tekomme", niillä emme voi pahoja tekojamme kumota.

AINOASTAAN Kaikkivaltiaan Jumalan Poika, Hänen uhriveri on riittävä peittämään monenlaiset syntimme.

Jos tähän ei usko, niin joutuu itse kärsimään ikuisen rangaistuksen Helvetissä.

Uskomalla ja ottamalla Jeesuksen vastaan olet mukana Pelastuksessa jonka Jumala tarjoaa MUTTA pitää koko elämän kääntyä syntielämästä katumuksessa kaikesta voimastaan,

eli ei niin että kuvittelee että voi sitten jatkaa synneissä elämistä kun on ensin saanut pelastuksen uskosta Herraan Jeesukseen.

Eikö tuo ole enemmänkin liirumlaarumia? Pelkkää sanahelinää, jossa ei ole johdonmukaisuutta tai järkevyyttä, vain ulkoa opittua.

• Anonyymi

Ne jotka eivät halua Jeesusta Pelastajaksi EIVÄT IKINÄ kadotuksessa kituessaan pysty maksamaan niitä rikoksia joita ovat elämässään tehneet.
      Se kestää ikuisesta ikuisuuteen.

Se tuomio ei ole kuten Suomen satanistien "tuomiot" joiden mukaan 1,5 vuotta täysihoitoa riittää "maksamaan" yhteiskunnalle vanhuksen raatelun.

EI , vaan ikuisuudessa ette IKINÄ IKINÄ IKINÄ kykene maksamaan pahuuksianne.

Vain Jeesus on KYENNYT maksamaan teidän rikostenne tuomion mutta jos ette sitä halua hyväksenne ottaa vastaan niin teillä ei IKINÄ IKINÄ IKINÄ ole mitään toivoa.

• Anonyymi

Aamen, se on juuri niin että meillä ei ole millä maksaa pahoista teoistamme.

Vain ja ainoastaan Jeesuksen kuolema, vuodatettu veri,
        Jumalan Pojan veri syntimme peittää, ja Hänen ylösnousemus, uusi elämä Jeesuksessa.

• Anonyymi

Joten juutalaiset päätyvät Jahven kidutettaviksi kun eivät usko Jeesukseen. Jahve lienee kaikkein mahtavin natsi mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten juutalaiset päätyvät Jahven kidutettaviksi kun eivät usko Jeesukseen. Jahve lienee kaikkein mahtavin natsi mitä on.

Jumala ei ole natsi, ei alkuunkaan, mutta lue mitä Jeesus sanoo juutalaisista jotka eivät Häneen usko, ja tämä koskee siis meitä muitakin yhtälailla:

"»Jerusalem, Jerusalem! Sinä tapat profeetat ja kivität ne, jotka on lähetetty sinun luoksesi. Miten monesti olenkaan tahtonut koota lapsesi, niin kuin kanaemo kokoaa poikaset siipiensä suojaan! Mutta te ette tahtoneet tulla.

Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille.

Sillä minä sanon teille, että te ette minua tästedes näe ennen kuin sanotte:

’Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimessä!’»"

• Anonyymi

49:9 Sillä hänen sielunsa lunastus on ylen kallis ja jää iäti suorittamatta,
      49:10 että hän saisi elää iankaikkisesti eikä kuolemaa näkisi.
      49:11 Vaan hänen täytyy nähdä, että viisaat kuolevat, että tyhmät ja järjettömät myös hukkuvat ja jättävät toisille tavaransa.
      49:12 He luulevat, että heidän huoneensa pysyvät iäti ja heidän asuntonsa polvesta polveen; he nimittävät maatiloja nimensä mukaan.
      49:13 Mutta ihminen, mahtavinkaan, ei ole pysyväinen: hän on verrattava eläimiin, jotka hukkuvat.
      49:14 Näin käy niiden, jotka itseensä luottavat, ja heidän perässään niiden, jotka mielistyvät heidän puheisiinsa.

• Anonyymi

kyllä

• Anonyymi

Matteuksen evankeliumi:
      16:26 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?
      20:28 niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä.

• Anonyymi

aamen, aamen

• Anonyymi

Niinhän satanistinen Raamattu ja uskomusket sanoo.
      Onko se totuus?.hah
      Veriuhraus kuuluu saatananmpalvontaan.

• Anonyymi

aamen, aamen

• Anonyymi

Ota Jeesus vastaan, usko, tee parannus.

Se ei ole satanismia.

Satanismia taas on itsensä ja saatanan palvonta.

Sekin että ylpeästi uskoo että voi itse omilla hyvillä teoillaan ns. itsensä pelastaa.

TOKI ihmisen tuleekin tehdä hyviä tekoja mutta jos ylpeänä ajattelee että itse vastaa teoistaan ja kykenee itsensä pelastamaan, se on valhe suoraan saatanalta.

• Anonyymi

syntinen uhraaminen, ääretön väkivalta, veri juhla, kidutus,, jne ,,,, - ne on huonoja perusteita uskonnolle ! huom !

• Anonyymi

Mitä väkivaltaa siinä on kun Jumalan käskysana selvästi sanoo: ÄLÄ TAPA!

• Anonyymi

Amen. Se vaan vielä kun huippukokit puuttuu makaronilaatikkoihin.

• Anonyymi

aamen, aamen

Sukulai sukula

• Anonyymi

Miksi te pelottelette minua, synnitöntä ihmistä.
      Pelotelkaa tosiuskovaisia jotka siunaavat Israelin ja Netanjahun tekemän kansanmurhan!

• Anonyymi

Ai niin.. eiväthän palestiinalais-lapset ole ihmisiä.

• Anonyymi

Ei ole yhtään hyvää ihmistä, näin Jeesus sanoo ja se on totuus, Hän itse on Totuus.

• Anonyymi

1. Johanneksen kirje 1:8-10

"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.

Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."

• Anonyymi

Mistä näitä tolloja riittää... ? No tietysti kirkosta.

• Anonyymi

Kun ei halua ikuisuutta viettää Helvetissä kärsien niin olen sitten vaikka tollo.

• Anonyymi

Vielä hetken aikaa pelastus on ihmisille tarjolla kun armon aika on, mutta kun emme tiedä päättyykö elämämme koska ja milloin Jeesus palaa, silloin on myöhäistä.

• Anonyymi

Olisiko tänään pelastuksen päivä?

Jeesus pelastaa. Ei ole muuta tietä Isän Jumalan luo kuin Poika, Messias Jeesus.

• Anonyymi

En kuulu kirkkoon, en usko pahemmin satuihin eikä minulla ole syntinen olokaan.

• Anonyymi

Mutta se juuri ihmisten ongelma on että ei koeta itseä syntiseksi vaikka ollaan aivan synnin tahraamia sieltä täältä joka puolelta.

Masturbointi on esimerkiksi syntiä.

Ja tätähän ei moni sulata mutta niin se kuitenkin on.

Jeesus sanoo sen suuntaisesti että on parempi hakata käsi irti kuin mennä koko ruumis Helvettiin.

• Anonyymi

Otsikko antoi ymmärtää, että asiassa olisi jotain väärin. Siltähän se kuulostaa. Ei saisi tuomita ketään muiden puolesta (Suomessa tämä onkin laitonta).

Mutta sitten viestissä kehotat toistamaan saman. Eikö tuossa ole kristityn mielestä ristiriita?
      Jeesuksen sureminen on vain näennäistä! Kannustetaan kaatamaan lisää syntejä hänen niskaansa. Lisää paskaa.
      Jeesus-parka.

• Anonyymi

Jeesus omasta tahdostaan otti kannettavakseen ihmisten synnit, jotta meillä olisi mahdollisuus saada synnit Hänen kauttaan anteeksi, uskosta, Jumalan armosta ja laupeudesta.

Mutta jos ei koskaan tule elävään uskoon, ei voi syntejä myöskään anteeksi saada.

• Anonyymi
      UUSI

Jos et eilen kääntynyt, niin tänään olkoon se päivä?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2373
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      838
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      831
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe