Rosa ja Rosita

Anonyymi-ap

Veikkasin heistä, että taistelevat kisan voitosta. Siis molemmat tiputettiin!!!???? En kerta kaikkiaan käsitä, miksi kisan parhaimmat laulajat tiputetaan??? Tämä nuorimies oli minusta todella huono ja biisikin oli epäsopiva, niin Arttu valitsee tämän finaaliin??!! Rosa, tämä nuori tyttö, jolla erikoisen kaunis ääni, niin ei päässyt edes finaaliin. Näin voi käydä vain Suomessa!

10

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rosan tiputtaminen harmittaa, nuori laulaja, jolla on tulkinta hallussa ja erittäin kaunis vibra. Tulee menemään pitkälle laulajana, jos haluaa. Ela tulee katumaan suosiessaan Mohammadia, joka on hyvä, mutta väärässä genressä.

• Anonyymi

Kun kuulin ensimmäisen kerran Rosan laulavan, niin heti tuli ajatus, että tuo tyttö tulee menemään vielä pitkälle tuon äänensä kanssa. Siis niin huikean erikoinen ääni, jota oikeasti tulee menestymään.

Harmi se, että ne harvat suomessa olevat hyvät laulajat jäävät huomiotta, kun muissa maissa tällaiset artistit hyödynnetään.

• Anonyymi

Rosita oli herttainen

• Anonyymi

Niin oli, ja erittäin hyvä laulaja myös!

• Anonyymi

" Näin voi käydä vain Suomessa!"

Onko sinulla esittää jotain vertailuaineistoa miten muissa maissa käy?

Veikkaan, että joka maassa on nillittäjiä jotka nillittää loppuelämänsä sitä hirveetä epäoikeudenmukaisuutta kun oma suosikki tai sukulainen ei päässyt kilpailussa eteen päin.

Otat liika tosissaan viihdeohjelman.

• Anonyymi

Kyllä sen verran olen muiden maiden kisoja seurannut, että tuollaiset erikoisuudet kyllä pidetään kisassa mukana.

Minulla on oikeus kertoa mielipiteeni, ja siksi nämä palstatkin on. En tunne ottavani liian tosissaan, vaan kilpailu kilpailuna. Jos tykkään jostain, tietty toivon hänen pärjäävän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen verran olen muiden maiden kisoja seurannut, että tuollaiset erikoisuudet kyllä pidetään kisassa mukana.

Minulla on oikeus kertoa mielipiteeni, ja siksi nämä palstatkin on. En tunne ottavani liian tosissaan, vaan kilpailu kilpailuna. Jos tykkään jostain, tietty toivon hänen pärjäävän!

Missä maassa esimerkiksi ja mitkä erikoisuudet? Minä vuonna?

• Anonyymi

Rosa pilasi kyllä koko biisin kun ääni ei vaan riittänyt alkuunkaan tähän kappaleeseen.

• Anonyymi

No oli se kyllä huono biisivalinta, mutta kokonaisuutena ajatellen koko kisaa, niin Rosa olisi kuulunut finaaliin.

• Anonyymi

Joo, Toi Rosan versio oli aika katastrofi ei siitä mihinkään pääse. Väärä biisivalinta pilasi hänen unelmansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2768
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2611
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      30
      2128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1907
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1885
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      34
      1597
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      935
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      857
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      839
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      814
    Aihe