Suomesta on 3 vuoden aikana lähtenyt parisataa sotilasta vapaaehtoisina taistelemaan Ukrainan joukoissa, torjuakseen Venäjän hyökkäystä. Tällä hetkellä rintamalla on noin 150 suomalaista sotilasta. Kaatuneitakin on tullut.
https://yle.fi/a/74-20155887
Ukrainan rintamakomentajat kehuvat suomalaisia sotilaita, joilla on yleensä vain normaali, suomalainen varusmieskoulutus takanaan.
"Suomalaiset taistelijat ovat toista maata verrattuna muiden
maiden taistelijoihin, Sotilastiedustelun päällikkö
Kyrylo Budanov kehuu."
Ukrainassa 150 suomalaista taistelee sotarikollista Venäjää vastaan.
12
107
Vastaukset
- Anonyymi
Vittu mitä pellejä...
Sotivatko he rååtsin vai saksan puolesta tällä kertaa?- Anonyymi
ei hirveesti haittaa jos tuon verran väkiluku suomesta vähenee. maalitauluksi kun lähtee, vastuu on itsellä.
- Anonyymi
Ihanaa, että Suomesta löytyy sotilaita puolustamaan Ukrainaa tuota roistomaisen Venäjän hyökkäystä vastaan!
Olet itse oikein tosi pelle ja jos olet vielä PUTININ puolella tuossa sodassa, niin katsoisin , että olet täysin ajatukseton pelle!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, että Suomesta löytyy sotilaita puolustamaan Ukrainaa tuota roistomaisen Venäjän hyökkäystä vastaan!
Olet itse oikein tosi pelle ja jos olet vielä PUTININ puolella tuossa sodassa, niin katsoisin , että olet täysin ajatukseton pelle!!Täytyy olla hullu joka sotimaan lähtee vieraseen maahan, joka on entinen ryzzien takapajula, nykyään vain korruptoitunut sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla hullu joka sotimaan lähtee vieraseen maahan, joka on entinen ryzzien takapajula, nykyään vain korruptoitunut sellainen.
Kyllä, kiire on kuolla...ja jonkun ukrainan takia vielä. Eissssssaatana!
Onko hullupaa kuultu, hohhoijjaa.
- Anonyymi
Ei suomesta pitäisi mielestäni kenenkään lähteä Ukrainaan sotimaan. Kyllä Ukrainasta pitää löytyä sotilaita puolustamaan maansa itsenäisyyttä. Ukrainan väkiluku oli sodan alussa noin 40 miljoonaa, suomessa väkiluku vain 5,5 miljoonaa. Näin pienestä maasta ei mielestäni tarvitse olla eturintamassa sotimassa, vaan me voimme avustaa Ukrainaa rahalla ja tavaroina.
Jokaisella on tietenkin oikeus tehdä mitä haluaa mutta minä ajattelen näin. Tuntuu vaan pahalta, että suomalaisia on kuollut ja haavoittunut ja traumatisoitunut Ukrainan sodassa. "VÄHÄ-ÄLYISIÄ"!!!
>>Olet itse oikein tosi pelle ja jos olet vielä PUTININ puolella tuossa sodassa, niin katsoisin , että olet täysin ajatukseton pelle!!>>
Olen Putinin puolella.
Saisivat minun puolestani tulla takaisin ilman käsiä tai jalkoja.
😊 😊 😊 😊 😊Ukrainan ”miehet” on kyllä lusmuja. 💩 Suomen on vetäydyttävä tästä TURHASTA SODASTA välittömästi!🇺🇦☠️
- Anonyymi
Enpä itse tunne sympatiaa noita pellejä kohtaan.
100% varmuudella zwedupelle "germaaneja".
Käy niinkuin Stalingradissa kävi nazi pelleille
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi
Jos palaavat niin niitä ja niiden läheisiä aletaan terapoimaan traumoistaan, oli meediassa juttua. Yhteiskunta näköjään pelkää muhivia pommeja.
- Anonyymi
just näin, eivät palaa samanlaisina vaan ihmisraunioina, parempi olis kaatua sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879