Ukrainassa 150 suomalaista taistelee sotarikollista Venäjää vastaan.

Anonyymi-ap

Suomesta on 3 vuoden aikana lähtenyt parisataa sotilasta vapaaehtoisina taistelemaan Ukrainan joukoissa, torjuakseen Venäjän hyökkäystä. Tällä hetkellä rintamalla on noin 150 suomalaista sotilasta. Kaatuneitakin on tullut.
https://yle.fi/a/74-20155887

Ukrainan rintamakomentajat kehuvat suomalaisia sotilaita, joilla on yleensä vain normaali, suomalainen varusmieskoulutus takanaan.

"Suomalaiset taistelijat ovat toista maata verrattuna muiden
maiden taistelijoihin, Sotilastiedustelun päällikkö
Kyrylo Budanov kehuu."

12

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vittu mitä pellejä...

Sotivatko he rååtsin vai saksan puolesta tällä kertaa?

• Anonyymi

ei hirveesti haittaa jos tuon verran väkiluku suomesta vähenee. maalitauluksi kun lähtee, vastuu on itsellä.

• Anonyymi

Ihanaa, että Suomesta löytyy sotilaita puolustamaan Ukrainaa tuota roistomaisen Venäjän hyökkäystä vastaan!

Olet itse oikein tosi pelle ja jos olet vielä PUTININ puolella tuossa sodassa, niin katsoisin , että olet täysin ajatukseton pelle!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, että Suomesta löytyy sotilaita puolustamaan Ukrainaa tuota roistomaisen Venäjän hyökkäystä vastaan!

Olet itse oikein tosi pelle ja jos olet vielä PUTININ puolella tuossa sodassa, niin katsoisin , että olet täysin ajatukseton pelle!!

Täytyy olla hullu joka sotimaan lähtee vieraseen maahan, joka on entinen ryzzien takapajula, nykyään vain korruptoitunut sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy olla hullu joka sotimaan lähtee vieraseen maahan, joka on entinen ryzzien takapajula, nykyään vain korruptoitunut sellainen.

Kyllä, kiire on kuolla...ja jonkun ukrainan takia vielä. Eissssssaatana!
        Onko hullupaa kuultu, hohhoijjaa.

• Anonyymi

Ei suomesta pitäisi mielestäni kenenkään lähteä Ukrainaan sotimaan. Kyllä Ukrainasta pitää löytyä sotilaita puolustamaan maansa itsenäisyyttä. Ukrainan väkiluku oli sodan alussa noin 40 miljoonaa, suomessa väkiluku vain 5,5 miljoonaa. Näin pienestä maasta ei mielestäni tarvitse olla eturintamassa sotimassa, vaan me voimme avustaa Ukrainaa rahalla ja tavaroina.

Jokaisella on tietenkin oikeus tehdä mitä haluaa mutta minä ajattelen näin. Tuntuu vaan pahalta, että suomalaisia on kuollut ja haavoittunut ja traumatisoitunut Ukrainan sodassa.

• "VÄHÄ-ÄLYISIÄ"!!!

• >>Olet itse oikein tosi pelle ja jos olet vielä PUTININ puolella tuossa sodassa, niin katsoisin , että olet täysin ajatukseton pelle!!>>

Olen Putinin puolella.

Saisivat minun puolestani tulla takaisin ilman käsiä tai jalkoja.

😊 😊 😊 😊 😊

• Ukrainan ”miehet” on kyllä lusmuja. 💩 Suomen on vetäydyttävä tästä TURHASTA SODASTA välittömästi!🇺🇦☠️

• Anonyymi

Enpä itse tunne sympatiaa noita pellejä kohtaan.
      100% varmuudella zwedupelle "germaaneja".
      Käy niinkuin Stalingradissa kävi nazi pelleille
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Jos palaavat niin niitä ja niiden läheisiä aletaan terapoimaan traumoistaan, oli meediassa juttua. Yhteiskunta näköjään pelkää muhivia pommeja.

• Anonyymi

just näin, eivät palaa samanlaisina vaan ihmisraunioina, parempi olis kaatua sinne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6424
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3220
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      989
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe