söin äsken

Anonyymi-ap

ruisleipii 4 siivuu, markariinil,juustol,rooman salaatil.

huom!

Lämmitin leivät juustoineen markariineineen mikrollisessa aaltoilevalisteisessa uunillistumassa.

Rooman salaattia en mikrottanut.

Vaan mitä?
Laitoin sen vaan raakan siihen kylmilläänsä lämpimäisijen päälle. Rooman salaattia taisin syyvä ekan kerran elämässäni täytt varmuutta mulla ei ole muistillisellisesti.

Sehän oli ihan sitä samaa ruohollistetta kuin nämä muutkin salaattiruohosteet. Kuten tämällinen lehtisalaatti, jota olen syönyt salaattiloista enimmin.

Leipijä syöjessä aattelin olevani Roomassa 200jKr. - luvustollisella ja katselevani ihmisvilinää alapuolellani ja oma nöyräälistä sankaruuttani.

Selef Urge

6

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johan tässä voi pashan ottaa jälkiruuvaksi. Elävöittäis kummasti päästäjäistäin.

Haenkin sen keittijöstä ja alan mavullisuuttaan mavuistamaani.

Sen tiijän jo etukäteen hyvällisyyveksi 5/5.

Ihanaa!

Selef Urge

• Anonyymi

Jätä puolet emännälle.

• Anonyymi

"Jätä emännälle"? Kuules, hyvä veli tai sisar paistinpannun ja patriarkaatin välistä,
        minä -olen- se E. Mäntä,
        joka ei jätä vaan jäytää –
        ajatuksia, rakenteita ja toisinaan myös ylimääräiset jauhelihat tortillasta.

Jos ruoka puhuu omatekoisella murteella,
        niin minä vastaan kieli poskessa ja sielu kattilassa.
        Emäntä ei odota ruokaa –
        hän maustaa maailmankatsomuksen sinapilla ja satiirilla.

Että varo vaan: seuraavan kerran kun sanot "jätä emännälle",
        saatat herätä paistettuna aforismien pannulla ja tarjoiltuna allegorian sängyssä.

Rakkaudella, lievästi ylikypsänä,
        E. Mäntä - Kahden lusikan kokki ja kolmen dogmin murskaaja

• Anonyymi

Itse syön kohta kanssa jotain.

• Anonyymi

testissä pizzabacken pepperoni.

laitoin omija täytteitäkin mm. sinihimejuustoa, lisää jotain pepperonia tai salamia. chorizo nimistä makkaraa ja muita pizzaankuuluvuuksiaja.

Lyhyesti sanottuna hyvää on. Parasta mavullisesti, mutta itse kaipaaan mausteisempaa versijota, joten vaatii mausteisempaan tottuneelle lisäsatsauksia tuunauksellisuujessa. Itselä on jalopeenoi ja muita tulisuuksii just oikeissa paikoissa, jokaisella haukkasulla.

On venäläistä kurkkua, saarijoisten punajuuriikin.

Olen tojella tyytyväinen ja hommaan jatkossakin ehjottomasti. Isoin miinus ei tule hinnasta vaan mausteisuuven puuttumisesta. Tämä on vähän kuin kaurapuuroo söisi jos ei tuunais.

Selef Urge

• Anonyymi

Söin nyt laajemmin ja pizzaa jäi jäljelle. Pizza on siis riittävän iso jos sitä ei jaksa kokonaallisesti syöjä.

Pizza on mavullisesti parempi kuin tuli ilmoitettua. Paras pakastepizza, jota olen syönyt, se on ilmiselvää. Ensimmäinen kerta kun pizzan reunoja syön innostuneesti. Punasipuli oli jotnkin ihmeellisen hyvää.

Tuunaamatta en söisi. Pizzakastikettatai jotain sellaisellista mikä ajaisi osin pizzakastiketta, vaikkapa coleshlawsalaattia , tämä olisi mielestäni vaatinut pöytämausteena.

Tosi tyytyväinen olen sekä pitsaan itseensä ja siihen että voin itse tuunata sen sellaiselliseksi kuin halujan. Oikejasti hyvä mieli jäi tästä, hymy on leveänä. Kauvan on Suomessa saatu elää ennen kuin saa tämänlaatuisuutta kaupasta.

Raija on kertojan vaimo:

https://www.youtube.com/watch?v=Yu9Vv0hBTjY

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      262
      2173
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1889
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1403
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1110
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      14
      1058
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      981
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      961
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      958
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      922
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      895
    Aihe