Lapsiköyhyys

Anonyymi-ap

Lapsiköyhyys koettelee Etelä-Pohjanmaalla eniten Alajärvellä asuvia lapsia.

Tilastokeskuksen tietojen mukaan kaupungin lapsista lähes viidennes eli 19,3 prosenttia asuu köyhissä perheissä. Tämä koskee Alajärvellä yli 350:tä lasta.

14

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syntymättömille lapsille ihmisoikeudet.

• Anonyymi

Vimpelissä köyhyys tulee koettelemaan kaikkia jotka tänne jää kun tuulimyllyt tulee.
      Keskustasta saa mädän "omakotilon "15000e nyt ja jatkossa joutuu antamaan saman ostajalle mukaan.
      Kunnanvaltuuston viime kokouksessa siellä huudettiin erävoitosta maakuntakaavassa että saadaan ihmiset muuttamaan pois! Ajaako kunnanjohto kuntalaisten asiaa vai omaa etuaan?

• Anonyymi

Voi kun olisi täällä Vimpelissäkin tilanne samanlainen kuin tuolla Alajärvellä , jossa on lapsia ja nuorisoa paljon enemmän kuin täällä meidän kunnassa, jossa lapsia syntyy vain muutamia vuodessa . Tulevaisuus ei näytä hyvältä

• Anonyymi

Oletpa julma ihminen. Toivot että Vimpelin lapset eläisivät köyhissä oloissa.

• Anonyymi

Kuinka monta aborttia Vimpelissä vuosittain? Onko salattua tietoa?

• Anonyymi

Vipelissä ei ole edes lapsia niin ei köyhyys koettele. Syntyikö viime vuonna 2 lasta ja nekin siitti alajärveläinen.

• Anonyymi

Kaikilla ei vaan ole varaa niin kalliiseen sähköpyörään kuin naapurilla.
      Köyhäksihän siinä tuntee itsensä.

• Anonyymi

Vimpeli on maakunnan toiseksi velkaisin kunta, tilastokeskus

• Anonyymi

Toiset kunnat vaan joutuu koittaa enempi omilla rahoilla kuin toiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset kunnat vaan joutuu koittaa enempi omilla rahoilla kuin toiset.

Onko valtion harkinnanvarainen avustus jota Vimpeli on saanut useita miljoonia 20 luvulla Vimpelin omia.

• Anonyymi

Tuulimyllyt tulee ja siihen loppuu elämä koko kylässä, viimeisetkin talot autioituvat. Lähtölaskenta on jo alkanut!

• Anonyymi

Vimpelin tilasto

• Anonyymi

Vimpelissä asuu lähes kaikki köyhyydessä, Sen huomaa kun ajaa Vimpelin ohitse niin
      näkyy vanhat purkukuntoiset asuin talot tielle asti. Mikään ei ole muuttunut kymmeniin vuosiin. Ohi ajaneelle näkyy.

• Anonyymi

Onko tuohiperän sairas itse oppinut maisteri näin keväällä alkanut köpättämään .
      Kannataisi vähän miettiä mitä tänne kirjoittelee, ensin omat ja sitten naapurit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5818
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      244
      4617
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2568
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1511
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1315
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      98
      1208
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1171
    Aihe