JEESUS NOUSI KUOLLEISTA TOTISESTI NOUSI

JEESUS NOUSI KUOLLEITA

TOTISESTI NOUSI

JEESUS NOUSI RUUMMILLISESTI KUOLEITA HALLELUJA

JEESUS KUOLI RISTILLÄ MUTTA NOUSI KUOLEISTA HALLELUJA

33

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kostea pääsiäinen?

      • Anonyymi

        Vieläkin ihan mämmeissä.


    • Ei satuolento voi nousta kuolleista.
      Mutta tiedätkö kuinka monta kertaa raamatun mukaan jeesukseltä pääsi pääsiäisenä Peräilmaa?

      • Todellinen ihmisruumis voi nousta kuolleista


      • Arto777 kirjoitti:

        Todellinen ihmisruumis voi nousta kuolleista

        Kyllä, mutta äärimmäisen harvinaista. Ns. lasarus-ilmiö.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Todellinen ihmisruumis voi nousta kuolleista

        TOTTA HAASTAT!


    • Anonyymi

      Kiitos, maranata Lord Jesus!

      • Eikös minunkin henkisttynesti laittama linkki ole pääsiäistunnelmaan varsin harras ja sopiva? Kyseinen tunnelmallinen sävelteos kannattaa hiljentyä kuuntelemaan koko perheen kanssa.
        Eikös vain.
        https://youtu.be/M-H-q7lDCvE


    • Anonyymi

      Kuuleppas Arto ota UM käännös käteen niin huomaat että paalussa kuoli.

      • Anonyymi

        Näin lukee kaikissa Raamatussa


      • Anonyymi

        Miksi on ensiarvoisen tärkeää, ettei paalussa saisi olla poikkipuuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on ensiarvoisen tärkeää, ettei paalussa saisi olla poikkipuuta?

        Taustalla on Vartiotorni-seuran pyrkimys kaikenlaisin tavoin erottautua valtavirran kristinuskosta. Oikeastihan Jeesuksen kuolinpuun muodolla ei ole mitään merkitystä itse asian kannalta, ja säilyneiden tietojen perusteella puu on todennäköisesti ollut ristin tai T:n muotoinen (sikäli kun Jeesus-myytin taustalla edes on historiallinen henkilö). Mutta Vartiotornin pitää saada olla kaikessa erilainen. Tämä on osa heidän uskontonsa brändäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on ensiarvoisen tärkeää, ettei paalussa saisi olla poikkipuuta?

        Poikkipuu ei ole nimikyltti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi on ensiarvoisen tärkeää, ettei paalussa saisi olla poikkipuuta?

        Siksi ettei ortodoksimuukalaisluterilaiset mokaile pahemmin kuin on oltu sokeita.


    • Anonyymi

      Näin kerrotaan Raamatuss!

    • Anonyymi

      Kyllä kuolema vetää kenet tahansa toiseksi.
      Jeesuksen nousu kuolleista taas nostaa esiin epäilyt.

    • Anonyymi

      Herra Jeesus Kristus on kristinuskon ja evankeliumin ydin. Jt:lla on taipumus muuttaa näitä kristinuskon perustotuuksia. Heille ei sovi Jumalan pelastussuunnitelma ihmiskunnalle, jossa Jumala tuli ihmiseksi ja sovitti maailman itsensä kanssa. Jeesus halutaan tehdä alempiarvoiseksi ja pelastus näin mitätöidä.

      Pelastus tulee yksin armosta, yksin uskosta Jeesuksen kautta. Jt eivät tue tätä vaan luottavat enemmän omavoimaisuuteen ja lakeihinsa. Kannattaa miettiä mikä itse asiassa heidän uskontonsa takana onkaan.

      • Anonyymi

        Jumala tuli ihmiseksi.... Missä niin lukee... EI AINAKAAN RAAMATUSSA.
        Jeesus puhuu koko ajan isästään 12 v ikävuoden jälkeen
        Lopettakaa sekoilut


    • Anonyymi

      Totta kai puhuu Isästään koska on Jumalasta syntynyt.

      • Anonyymi

        Sekoilet


    • Anonyymi

      "Jumala tuli ihmiseksi.... Missä niin lukee... EI AINAKAAN RAAMATUSSA."

      Kylläpä Raamatussa näin lukee
      2 Kor 5:19
      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa

      • Anonyymi

        Mitä sekoilet?????
        Jaa että Jumala oli samaan aikaan poika ja isä Jumala joka samalla rukoili itselleen????

        Hommaa lääkitys


    • Anonyymi

      Raamatussa lukee myös, että kaikkien ihmisten on polvistuttava Isän Jumalan kunniaksi ja sanottava - Jeesus Kristus on Herra.

      • Anonyymi

        Jeesus on todellakin meidän ihmisten herra!!!!


    • Mitä syötiin. viimeisellä ehtoollisella? Yleesähän puhutaan jostai viinistä ja pullasta sun muusta. Mutta uusimpien berkamendi löytöjen perusteella on saatu lisävalaistusta ja tarkennusta ateriaan. Eli jessuli ja apostolit pistelivät tuulen suojaan seuraavia ruokia ja juomia.
      MENU
      Aperatiivinä oli pikku jallua.
      Sitten pihviä kappelista, kuivattu velli, vattua ja viikunaa, Ja pääruokana oli uivat nakit.
      Lopuksi ukkelit kilisyttää tuhiseva kossua.
      Sitten ulkosalla vielä torttua pellolle ja hinkattua ruohoa.
      Näin. Nyt sinäkin tiedät enemmän.

    • Anonyymi

      Totta haastat

    • Anonyymi00025

      Hmmm?

    • Anonyymi00026

      Aamen aamen aamen JA Jeesus voitti kuoleman, Perke-leen ja synnin!

    • Anonyymi00027

      Saavat kaikki omin voimin pelastuvat huomata jossain vaiheessa, ettei se riittänyt mihinkään.

    • Anonyymi00028

      jehovantodistajat ymmärtävät synnin päälle
      heitä opetetaan valtakunnansaleillaan, itsensä rakentamissa

    • Ruttervortti jenkeissä keksi sen paalujutun.🪵🇺🇸

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe