Olet niin kiltti, ansaitset hyvän elämän ja paljon rakkautta.
Aiemmin käskin sinua hankkimaan elämän, mutta nyt minä todella kadun sanomaani kun vihdoin ymmärsin että haluankin antaa sinulle vain puhdasta rakkautta, enkä enää koskaan, ikinä sinua satuttaa.
Olen oikeasti niiiiin pahoillani että aiheutin sinulle runsaasti diagnooseja häirinnälläni ja kiusaamisellani :(
Nyt minulle riittää. Minä olen muuttunut mies! Olen kääntynyt rakkauden uskoon!
Söpöliini, tehdään elämä yhdessä! Rikotaan sänky ja unohdetaan ehkäisy <3 <3 <3
Rakkaudella, pitkä, komea ja tummatukkainen T-mies
Ps. en malta enää odottaa sitä kun olet minua täynnä, lääh!
Rakastan sinua ihan älyttömästi, V-nainen
24
312
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vauvoja kehiin
- AnonyymiUUSI
Exä ei huoli minua nyt. Ota minut V! !
- AnonyymiUUSI
Ei haittaa 20v ikäero!
- AnonyymiUUSI
Totta kai se haittaa. Haluan yhteisen elämän samanikäisen miehen kanssa kuin itse olen. Mihin minä tarvitsisin paljon muunsukupuolista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai se haittaa. Haluan yhteisen elämän samanikäisen miehen kanssa kuin itse olen. Mihin minä tarvitsisin paljon muunsukupuolista?
En voi harrastaa irtoseksiä kenenkään kanssa. Tarvitsen ikäiseni miehen kanssa parisuhteen, jonka kanssa haluan harrastaa seksiä. Halut ovat kovat!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi harrastaa irtoseksiä kenenkään kanssa. Tarvitsen ikäiseni miehen kanssa parisuhteen, jonka kanssa haluan harrastaa seksiä. Halut ovat kovat!
Suorastaan älyttömät halut!
- AnonyymiUUSI
joopa joo
- AnonyymiUUSI
Rahat on loppu ja voitaisiinkin ottaa sinun nimissä pikavippejä kun omat luottotiedot ovat hankalat.
Olen löytänyt asunnon ja auton mutta luottoa ei saa. - AnonyymiUUSI
Voitko ostaa mullekkin volvon kun sulla on rahaa🤯🥰🥰🥰🚀🚀🚀🍒👩
- AnonyymiUUSI
Mikä sua vaivaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua vaivaa
Ihanista ihanin 👩🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🥰❤️🍆💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Voisit antaa minulle ja tytölle kodin
- AnonyymiUUSI
Ilkeile lisää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilkeile lisää
Prööt 💩💩💩
- AnonyymiUUSI
Haluan että laitat mulle tissit voin olla sun ex
- AnonyymiUUSI
En tunne T-miestä, mutta haluan tietää! 😅 Vee
- AnonyymiUUSI
Samoin😄👍 haluan tuollaisen komea jaksavan duunarin
- AnonyymiUUSI
Haluan myös ison timanttisormuksen kun se yksikin sai sellaisen💍
- AnonyymiUUSI
Jannehan sä aiemmin olit vai mitä?
- AnonyymiUUSI
Älä sotke jannea tähän😂se on kova 💪🦴
- AnonyymiUUSI
Ei, olen T-mies ja pääsiäismunani on isompi kuin sinun, isompi kuin kenenkään toisen :D
-ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, olen T-mies ja pääsiäismunani on isompi kuin sinun, isompi kuin kenenkään toisen :D
-apMun hanilla on sunkin m isompi. On oikeasti. Ei ole suomalainen. ☺️
- AnonyymiUUSI
T mies kenties.
- AnonyymiUUSI
Onneksi et ole J 😂
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958