DNA-tutkimukset ovat osoittaneet suomalaisten olevan äitilinjoiltaan läntistä

Anonyymi-ap

7

181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu. Itsellä äitilinja Ruotsista ja isälinja Saksasta.

• Anonyymi

Aika monella on isälinja Venäjältä. Odottihan eräs kohtalo Suomen naisia historian eri aikakausina aina venäläismiehityksen yhteydessä.

• Anonyymi

Kasakat oli ukrainalaisia.

• Anonyymi

Ajattelen itse, että Suomen asutus on alun perin läntistä, mutta idästä tulleet miehet ovat täällä ottaneet laajassa määrin suomalaisia naisia vaimoikseen, kuten kauniisti sanotaan. Samat miehet ovat ehkä tuoneet meille myös suomenkielen.

• Anonyymi

minä kun katson peiliin itteeni niin näen paljon ruotsalaisia ja tanskalaisia piirteitä ja myös suomalaisia ja ehkä myös venäläisiäkin piirteitä mutta enemmän minussa näkyy kyllä ruotsalaiset piirteet eli kapeat kasvot, pienet poskipäät, lintumainen ruumiinrakenne, kapea keskivartalo, jalat pitkät suhteessa selkään, lintumainen pitkähkö nenä , ruotsalaisen näköiset silmät mutta pääkalloni muoto sivusta päin katsottuna on oudohko että näytän kaljupäisenä sivusta päin melkeinpä joltakin venäläiseltä tai alkuasukkaalta, mongoloidilta mutta isäni ei ole kanssani samaa mieltä vaan sanoo että sulla on vääristynyt kehonkuva että isän mielestä mun pääkallo ei ole epämuodostunut muotopuoli joten en sitten tiijä mikä on totuus mut pitäs kysyä muilta mutta empä ole koskaan kysynyt kuin vanhemmiltani ja vastaus äidilläkin sama "ei ole kallosi oudonmallinen muotopuoli" kun joskus kaljupäisenä kun olen niin silloin näkee sen kallonmuodon hyvin että joskus peilikuva näyttää että ikäänkuin takaraivoa ei ole ollenkaan ja päälaki on lähes olematon että heti alka a pudota alespäin mutta voi olla että peili valehtelee ja voi olla että mulla vääristynyt kehonkuva ja kun kerran otin kännykällä kuvan pääkallostani sivusta päin niin ainakin kännykän kuvassa pääkalloni muoto näytti normaalilta mutta peilistä se ei mun silmissäni näyttänyt niin normaalilta.

en ole tehnyt sukututkimusta koskaan mut jostain luin omasta suvustani että jotkut oli tehneet laajempaa sukututkimusta jossa ne sano että mun suku alkuhaara olisi tullut Ruotsista että liekkö siinä jokin yhteys siihen kun oon aina pitänyt itteeni ruottalaisten näköisenä?? Mahdollisesti.

Äitini suvun puolella ei myöskään sukututkimuksia tehty mut sen tiiän että siellä on mm sellainen sukunimi kuin Lång (ruotsalainen sukunimi) ja sitten mummini oli syntynyt Karjalan sortavalassa ,lähellä venäjän rajaa että on mahdollista että sukujuuria tulee myös Venäjän puoleltakin.

eiköhän suomalaisten sukujuuret ole sekoitusta suomi-ruotsi-Venäjä akselilla joka ihan maantieteellisestikin loogista koska ne on lähimmät valtiot Suomea ja lasken mukaan Viron ja myös muut pohjoismaat ja oon lukenut myös että Unkari on suomen sukulaiskansa.

• Anonyymi

Läntisyys Pähkinäsaaren rauhan rajan eteläpuolella on seurausta ruotsalaisten ja heidän palkkasotilaittensa harjoittamasta runsaasta raiskauskulttuurista.

• Anonyymi

----Odottihan eräs kohtalo Suomen naisia historian eri aikakausina aina venäläismiehityksen yhteydessä.-----

Miksi unohdat 600 v kestäneen ruotsalaismiehityksen kaikkine lieveilmiöineen. Kyllä germaanikin, oli sitten sotilas tai muunlainen vallanpitäjä, tunsi omaavansa tietyt oikeudet alkeellisiin alkuasukasnaisiin. Kaatoja haettiin kuten nykyään hirvenmetsästäjät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      540
      4665
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3751
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2352
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      486
      2230
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      89
      1578
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      119
      1556
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1413
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      81
      1353
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      71
      1339
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1164
    Aihe