Perhepääsiäinen sitä nyt ollut

Anonyymi-ap

Varmaan kuin entisaikojen keskustalaisissa kodeissa, ruokaa on tarjolla, silloin kun maatilat oli ruuan suhteen pitkälle omavaraisia, jota nytkin.
Maatilat myös elintarvike turvaa. Ruokaturva on Suomelle elintärkeä kysymys, joka vaatii kestävän ja kannattavan ruokajärjestelmän kehittämistä.
Voisi ihan kuvankin laittaa pääsiäispöydästä, mutta jääköön. Pöytä on pitkä, sovittiin kaikki kun jatkoilla vähän pöydän pituutta lisättiin.
Pienimmäisille oli selvästi rulli-kierrot kohokohtia. me vanhatkin oltiin niin mukana heidän rullittamisissaan. Nyt alamme kohta pääsiäis-
2 -aterialle. Pääsiäinenkin kuin joulu, ilman lahjoja, pitkät vapaat töistä.
Meille eläkeläisille ei niin vapaina tunnu, kun meillä se aina päällä.
tänään vietämme kotipäivän, huominen sitten katsotaan erikseen. Osa lapsista ollut Paloheinän pojan kodissakin yöpymässä.

Ukki Vantaalta

22

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ukki Vantaalta kirjoittaa pankkolängvitsiä.

      • Anonyymi

        Millainen sinun pääsiäinen ? Onko sitä lainkaan, kun vaikutat kommunistinuorelta kirjoitus tyylisi parusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sinun pääsiäinen ? Onko sitä lainkaan, kun vaikutat kommunistinuorelta kirjoitus tyylisi parusteella.

        Kirjoitustyyli on yhdyssana. Pankkomajuri tai niin kuin hän itse itseään nimittelee, everstiluutnantti, on säkenöivä multipersoona, lähes idolinsa Putinin veroinen säheltäjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustyyli on yhdyssana. Pankkomajuri tai niin kuin hän itse itseään nimittelee, everstiluutnantti, on säkenöivä multipersoona, lähes idolinsa Putinin veroinen säheltäjä.

        Pankkolängvitsin idoli on Hitler kun siitä aina jauhaa.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Pankkolängvitsin idoli on Hitler kun siitä aina jauhaa.

        Kukahan täällä on vuosikaudet julistanut haavettaan yövartijavaltiosta? Sinun ja "majurin" mielikuvitusvihollinen vaiko peräti itse?


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Pankkolängvitsin idoli on Hitler kun siitä aina jauhaa.

        Pankkolängvitsi on kieli jota sinä pankkosivari käytät esiintyessäsi hapsumattotehtaan ylikutojana. Korjaa nyt jo perkele ruostuneet polkupyöränromusi takapihaltasi ja osta uudet lenkkarit. Johan se missimielikuvitusvaimosikin kimpaantuu kun kengät haisee sen seitsemän sarvikuonon kakalle.


    • Anonyymi

      Kommunistinuorten tyylillä tarkoitus vain haastaa riitaa. Heillä ei muuta osaamista.
      Itse asioihin eivät osaa vastata.

      • Anonyymi

        Eikö pimeässä mielessäsi pyöri mitään muuta kuin kommunisteja?


    • Anonyymi

      Joo, laita vaan kuva. Olethan ennenkin kuvan laittanut metsätiluksiltasi johon perustit kuntalaisille avoimen kuntoradan. Tarkkasilmäiset tosin huomasivat, että kuva oli Sveitsiläisestä matkailumajasta mutta ei nyt takerruta siihen.

      • Anonyymi

        Ei ruokapöytä ole metsätilus. Taitaa teillä kommunistinuorilla olla hahkusessa asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ruokapöytä ole metsätilus. Taitaa teillä kommunistinuorilla olla hahkusessa asiat.

        Diiba daaba. Niin vain alppimaja ja kuntoratakin kääntyivät kommunisteista höpöttelyyn. Vähäpoika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Diiba daaba. Niin vain alppimaja ja kuntoratakin kääntyivät kommunisteista höpöttelyyn. Vähäpoika?

        Pankkolängvitsin idoli on Hitler


    • Anonyymi

      Eiköhän se ole kaikille vaki-palstalaisille selvää, että aloittaja on pankkomajuri. Sama jaaritteleva virheitä vilisevä kirjoitustyyli sen paljastaa, että pankkolängvits on käytössä.

      Sitten kun joku se oitis oivalsi niin saa saman vastauksen kuin aina, että pankkomajurin paljastaja olisi kommunistinuori. Tämä toistuu aina pankkiksen kirjoituksen kommenteissa.

      • Anonyymi

        Pankkiksen omat höpötykset ovat kuin taistolaiskommunistin höpinöitä. Ei juurikaan mitään eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankkiksen omat höpötykset ovat kuin taistolaiskommunistin höpinöitä. Ei juurikaan mitään eroa.

        Perhe pääsiäinen autoa punikille.


    • Anonyymi

      Palstamajuri ei selviä pääsiäisestäkään ilman kommunismiaan. Himmeää :)))

    • Anonyymi

      Kommunistinuorten tyylillä tarkoitus vain haastaa riitaa.

      • Anonyymi

        Sellainen on tämä meidän majurimme.


    • Anonyymi

      Terve Ukki.
      Sitä samaa. Punikit vollottsa kintereilläsi.

      • Anonyymi

        Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

        Esko Nurmijärveltä


    • Anonyymi

      Pankkolängvitsin idoli on Hitler.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe