Varmaan kuin entisaikojen keskustalaisissa kodeissa, ruokaa on tarjolla, silloin kun maatilat oli ruuan suhteen pitkälle omavaraisia, jota nytkin.
Maatilat myös elintarvike turvaa. Ruokaturva on Suomelle elintärkeä kysymys, joka vaatii kestävän ja kannattavan ruokajärjestelmän kehittämistä.
Voisi ihan kuvankin laittaa pääsiäispöydästä, mutta jääköön. Pöytä on pitkä, sovittiin kaikki kun jatkoilla vähän pöydän pituutta lisättiin.
Pienimmäisille oli selvästi rulli-kierrot kohokohtia. me vanhatkin oltiin niin mukana heidän rullittamisissaan. Nyt alamme kohta pääsiäis-
2 -aterialle. Pääsiäinenkin kuin joulu, ilman lahjoja, pitkät vapaat töistä.
Meille eläkeläisille ei niin vapaina tunnu, kun meillä se aina päällä.
tänään vietämme kotipäivän, huominen sitten katsotaan erikseen. Osa lapsista ollut Paloheinän pojan kodissakin yöpymässä.
Ukki Vantaalta
Perhepääsiäinen sitä nyt ollut
19
211
Vastaukset
- Anonyymi
Ukki Vantaalta kirjoittaa pankkolängvitsiä.
- Anonyymi
Millainen sinun pääsiäinen ? Onko sitä lainkaan, kun vaikutat kommunistinuorelta kirjoitus tyylisi parusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen sinun pääsiäinen ? Onko sitä lainkaan, kun vaikutat kommunistinuorelta kirjoitus tyylisi parusteella.
Kirjoitustyyli on yhdyssana. Pankkomajuri tai niin kuin hän itse itseään nimittelee, everstiluutnantti, on säkenöivä multipersoona, lähes idolinsa Putinin veroinen säheltäjä.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitustyyli on yhdyssana. Pankkomajuri tai niin kuin hän itse itseään nimittelee, everstiluutnantti, on säkenöivä multipersoona, lähes idolinsa Putinin veroinen säheltäjä.
Pankkolängvitsin idoli on Hitler kun siitä aina jauhaa.
- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Kukahan täällä on vuosikaudet julistanut haavettaan yövartijavaltiosta? Sinun ja "majurin" mielikuvitusvihollinen vaiko peräti itse?
- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Pankkolängvitsi on kieli jota sinä pankkosivari käytät esiintyessäsi hapsumattotehtaan ylikutojana. Korjaa nyt jo perkele ruostuneet polkupyöränromusi takapihaltasi ja osta uudet lenkkarit. Johan se missimielikuvitusvaimosikin kimpaantuu kun kengät haisee sen seitsemän sarvikuonon kakalle.
- Anonyymi
Kommunistinuorten tyylillä tarkoitus vain haastaa riitaa. Heillä ei muuta osaamista.
Itse asioihin eivät osaa vastata.- Anonyymi
Eikö pimeässä mielessäsi pyöri mitään muuta kuin kommunisteja?
- Anonyymi
Joo, laita vaan kuva. Olethan ennenkin kuvan laittanut metsätiluksiltasi johon perustit kuntalaisille avoimen kuntoradan. Tarkkasilmäiset tosin huomasivat, että kuva oli Sveitsiläisestä matkailumajasta mutta ei nyt takerruta siihen.
- Anonyymi
Ei ruokapöytä ole metsätilus. Taitaa teillä kommunistinuorilla olla hahkusessa asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ruokapöytä ole metsätilus. Taitaa teillä kommunistinuorilla olla hahkusessa asiat.
Diiba daaba. Niin vain alppimaja ja kuntoratakin kääntyivät kommunisteista höpöttelyyn. Vähäpoika?
- Anonyymi
Eiköhän se ole kaikille vaki-palstalaisille selvää, että aloittaja on pankkomajuri. Sama jaaritteleva virheitä vilisevä kirjoitustyyli sen paljastaa, että pankkolängvits on käytössä.
Sitten kun joku se oitis oivalsi niin saa saman vastauksen kuin aina, että pankkomajurin paljastaja olisi kommunistinuori. Tämä toistuu aina pankkiksen kirjoituksen kommenteissa.- Anonyymi
Pankkiksen omat höpötykset ovat kuin taistolaiskommunistin höpinöitä. Ei juurikaan mitään eroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkiksen omat höpötykset ovat kuin taistolaiskommunistin höpinöitä. Ei juurikaan mitään eroa.
Perhe pääsiäinen autoa punikille.
- Anonyymi
Palstamajuri ei selviä pääsiäisestäkään ilman kommunismiaan. Himmeää :)))
- Anonyymi
Kommunistinuorten tyylillä tarkoitus vain haastaa riitaa.
- Anonyymi
Sellainen on tämä meidän majurimme.
- Anonyymi
Terve Ukki.
Sitä samaa. Punikit vollottsa kintereilläsi.- Anonyymi
Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko Nurmijärveltä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750