Tästä kyrvästä ja runkkaa sitä.
Sen jälkeen lutkuta kullua ja niele satsi
Bemarin etupenkillä espoossa
Eikö se oliskin ihanaa
Buttmann
Nainen ,ota kiinni
6
339
Vastaukset
- Anonyymi
Ota kiinni kyrvästä ja runkkaa sitä. Lutktkuta sitä kunnes nielet satsin.
Ompa sulla aika pervot puheet. Kuka autossa tuollasia puuhia haluais tehdä? Oletko sinä tärähtänyt?- Anonyymi
Sulla ei taida olla paljonkaan kokemuksia varsinkaan seksistä .
Ensimmäisen kerran annoin kullia naisen suuhun jo kolmekymmentä vuotta sitten.
Nuoria oltiin ja hyvin maistui kulli tytölle .
Ja sen jälkeen olen nauttinut suuseksistä monet ,monet kerrat ,autossa varsinkin.
Jos olet nuori ja kokematon,hyvärunkoinen nainen,voisit tulla kokeilemaan,saattaisit yllättyä kuinka kiihottavaa ja nautittavaa se onkaan;)
Ja vastaus kysymykseesi : ei ,en ole tärähtänyt...
Buttmann - Anonyymi
Kas hönökin heräs
- Anonyymi
Mulla oli joskus taannoin kiimainen nuori nainen kierroksessa, joka teki just noin...Pyysi ihan, että laukeanhan suuhun ja laukesin toki.....Ihanaa oli...
- Anonyymi
Bemareissa puuhastelee äijät keskenään.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741