Aika psykoottista..
Luuletteko tosiaan että kaipaamanne henkilö on täällä?
19
190
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä ”kuvittelin” kun oli niin paljon toistuvia osuvia tunnisteita ja tapahtumia, kysyin suoraan ja myönsi. Älä aliarvioi ihmisten kykyä kriittiseen ajatteluun.
- AnonyymiUUSI
Täällä on vaan harhaista väkeä.
- AnonyymiUUSI
Taasko se kaasuvaloitus alkaa?
- AnonyymiUUSI
Luuleeko trollit tosiaan niin?
Aika psykoottista... - AnonyymiUUSI
Mode ainakin ahnaasti kimpussa. Kaikki aloitukset ja useat kommentit saa kyytiä. Isoveli valvoo 😹
- AnonyymiUUSI
Söpö 🤗🤭❤️
- AnonyymiUUSI
Tiedän että on.
- AnonyymiUUSI
Kauan olet "tiennyt"? Oletko ottanut huomioon sitä kuinka tämä on vain väliaikainen etappi monelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kauan olet "tiennyt"? Oletko ottanut huomioon sitä kuinka tämä on vain väliaikainen etappi monelle.
Useemman vuoden.
- AnonyymiUUSI
Viime yönä ei ollut. Itse en ollut juurikaan tällä ( tai viime) viikolla. Välillä ollaan yhtä aikaa. Mutta nyt itse vihdoin nukkumaan. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Samalla tavalla kuka tahansa oletkin 🩷
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Mul niinku on kun nooh
❤️🤭🤗 pelästyn ja sydän hyppää aina kurkkuun kun näen että ❤️ on postanut tänne- AnonyymiUUSI
Tere! 🖐🏻
❤️
- AnonyymiUUSI
Lueskelen ajankulukseni näitä vain todetakseni, miten sekaisin porukka on. Mt-potilaita suurin osa 🤪
- AnonyymiUUSI
Mä en luule mä tiedän et oli ennenku pyysin et lähetään pois... Ja tällä hetkellä tiedän et yks toinenkin
on ollu välillä . - AnonyymiUUSI
Hullujen kokoontumisajot
- AnonyymiUUSI
Miksi trolli luulee ilman mitään vastauksia itseään kenenkään kaivatuksi?
Aika psykoottista... - AnonyymiUUSI
On se täällä joskus. Ne kaikki on. 🍓😜
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725