Mutta ainoa miinus tuo narsismi ja miten ei pidä minusta, tai kuvittelee että ei pidä minusta. Feikkipersoonan ulkopuolista minua palvoisi, mutta se ei ole mahdollista niin kauan kun elämäni on muiden ihmisten päätettävänä... taidan vetää tästä neljännen monsterin, jos aamulla ois sydänkohtaus tullut.
Kaivattuni on kyllä hyvin älykäs ja kaunis
10
186
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Nytkö Veera on narsisti, kun ei yksinkertaisesti ole kiinnostunut olemaan sun kanssa?
Kato nyt ite mitä sä kirjoitat. Ei oo päätä eikä häntää noissa sun jutuissas.
Jätä jo se rauhaan ja ala elämään elämääsi.- AnonyymiUUSI
Ei ole narsisti sen takia ettei ole kiinnostunut, enemminkin sen takia, miten särki, sellaista kipua ei aiheuteta tahattomasti, vaikka olinkin perseillyt ja ansainnut sen...
Ja oon yrittänyt täs, mut ei se oo samanlaista ilman häntä... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole narsisti sen takia ettei ole kiinnostunut, enemminkin sen takia, miten särki, sellaista kipua ei aiheuteta tahattomasti, vaikka olinkin perseillyt ja ansainnut sen...
Ja oon yrittänyt täs, mut ei se oo samanlaista ilman häntä...Ei oo tervettä tommonen obsessio. Pilaat vaan elämäs tässä.
Koeta saada apua, jos et yksin pysty selviämään pois tosta.
- AnonyymiUUSI
Jutuista huokuu vahva psykoositila.
- AnonyymiUUSI
Jos olisit joutunut kokeen vuosia samanlaisia asioita niin olis sullakin.
- AnonyymiUUSI
Minne ne viestit katos?!
- AnonyymiUUSI
Jotkut massreporttaa asiallisiikin...
- AnonyymiUUSI
Feikeille feikkiä niin kauan kunnes kehtaa esiintyä omalla facella.
- AnonyymiUUSI
Niin oon esiintynytkin, mut ei se auttanut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746