Voiko rukoilla pahaa toiselle

Anonyymi-ap

Mulla on naapurissa naisia jotka rukoilee mulle pahaa, he ovat hurskaita kristittyjä, toinen on helluntalainen, toinen laulaa kirkkokuorossa, molemmat vihaavat köyhiä kuten minä, he rykoilevat öylätti suussa koska ne toteutuvat. Olen joutunut hengellisen hyökkäyksen kohteeksi, mulla on tavattoman ahdistunut olla, kaikki vehkeet särkyvät, en saa rahaa, asiakkaat katoavat

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpölöpö! ”Hurskaat kristityt” eivät rukoile pahaa kenellekään eikä Jumala edes vastaisi sellaisiin rukouksiin - ei ainakaan ”rukoilijan” toivomalla tavalla.
      Taidat tahallaan vain yrittää mustamaalata kristittyjä. Tiedä, että Jumala on olemassa ja näkee tämänkin kirjoituksesi ja motiivisi. Jumala ei siedä, että Hänen omiaan pilkataan. Mutta Hän myös antaa anteeksi, jos aidosti kadut, sillä Hän rakastaa sinua.

Jos taas oikeasti uskot, että kuvaamaasi sinulle ja elämällesi tapahtuu, käy puhumassa vaikka terveyskeskuslääkärille, joka voi auttaa sinua eteenpäin. Tosin näyttää vahvasti siltä, että sinä tosiaan vain provosoit, mikä oikeasti on sinulle itsellesi haitallista sekin. Älä tee sitä enää.

Terveisin köyhä, joka yrittää rakastaa sinua.

• Anonyymi

Taidat itsekin rukoilla pahaa toisille. Kaikkein pahimmat ja ilkeimmät ihmiset löytyy ns "kristittyjen keskuudesta. Ollaan muitten ihmisten edessä niin hurskaita rukoillaan niin että muut näkevät miten hyviä ollaan. Näin on laita väärissä hengellisyyksissä, kun ei ole pyhää Henkeä. Monet uskovaiset käyvät sunnuntaina kirkossa ja koko viikko eletään kuin Sodomassa ja Gomorrassa, sinäkin nimikristitty onko sinulla iäisyysasiat kunnossa, kun ihmisellä on synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä hän ei halua elää syntistä elämää. Olen todennut että pyhä Henki on ainoastaan vanhalestadiolaisessa uskossa, muut elävät kuin Sodomassa ja Gomorrassa aikoinaan, kaikki sallitaan. Meitä oikea uskovia poljetaan maahan ja keksitään kaikkea hölynpölyä. Kävin vapaakirkon ja helluntailaisten kokouksissa ja kauhistuin!! Selvää saatananpalvontaa!!! Jeesuksen nimeä käytetään väärin
        Sinäkin kirjoittelija nouse ja mene lähimmälle Rauhanyhdistykselle ja tee parannus, usko syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä niin et joudu tuliseen järveen

• Anonyymi

Vasta nyt tajusin: Taisit tarkoittaa, että nuo naiset muka vihaisivat köyhiä, sellaista kuin sinä. Ymmärsin ensin, että he vihaisivat köyhiä samoin kuin sinäkin vihaat köyhiä. Huh, onneksi sentään et ole niin pahassa jamassa, että vihaisit köyhiä.
      Kukaan oikeasti uskova ei vihaa köyhiä, ei edes väheksy köyhiä mielessään. Meidän Herramme, Jeesus Kristus, oli ihmiselämässään köyhä ja halveksittu. Jos kuka köyhää halveksii, se ei Jumalaa tunne.
      Ajattele, itse Jumala, kuningasten Kuningas, suostui alentamaan itsensä köyhän ihmisen osaan, koska hän rakasti luomiaan ihmisiä niin paljon. Sinua ja minuakin. Se sama yksi ja ainoa Jumala haluaa hyvää sinulle ja ja sinun elämääsi. Ja hän on Kaikkivoipa.
      Hän tulee vielä puhuttelemaan sinua. Ota Hänet silloin vastaan, kuule, kun Hän puhuu sinulle omassatunnossasi. Tulet näkemään, miten elämäsi muuttuu hyväksi. Ei välttämättä elämän puitteet, mutta kokemuksesi elämästä oman mielenmuutoksesi ansiosta. - Ja monia pieniä ihan konkreettisiakin asioita tulet saamaan ja ennen kaikkea näkemään kaiken sen hyvän, jota Jumala sinulle tarjoaa päivittäin.

• Anonyymi

Sinä olet pimeä elät saatanan valtakunnassa! Ainoa oikea usko on kun tunnustaa synnit toiselle uskovaiselle hän saarnaa ne anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä, vain ja ainoastaan silloin on nimi elämän kirjassa ja pelastuu. Toivon että tämä kirkastuu sinulle!!! Epäuskoiset eivät ymmärrä Raamattua koska heillä ei ole pyhää Henkeä. Nykyään kirkossa eletään kuin Sodomassa ja Gomorrassa, kaikki jumalaton elämä sallitaan. Esim tunnen erään naisen joka sanoo olevansa kristitty, mutta maalaa kyntensä ja huulensa kuin babylonian huora, en voi käsittää tätä!! Näitä on paljon istumassa kirkossa sunnuntaisin, mutta viikolla eletään synnin hekumassa.
        Kehotan kaikkia menemää lähimmälle Rauhanyhdistykselle ja tehkää parannus ja uskokaa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Rauhanyhdistyksellä huomaa millainen on uskovien keskinäinen rakkaus. Muissa hengellisyyksissä on vain vihaa. Sinunkin kirjoituksissa huokuu viha, miksi? Siksi koska et ole saanut syntejä anteeksi! Rakas veli/sisar etsi joku uskovainen ja tunnusta syntisi. Rukoilen että Jumala antaa sinullekin parannuksen armon ja pääset Jumalan lasten rakkauteen ja pääset irti vihastasi

• Anonyymi

Kyllä voi. Niin minäkin teen. Toivon sisarelleni ja hänen perheelleen pelkkää pahaa. Luen aina kaikki kolari- ja muut ilmoitukset toivoen, että koskee heitä.

• Anonyymi

Tyypillistä kirkossa nykyään, käydään ehtoollisella ja näytetään muille miten uskovaisia ollaan. Uskon varmasti että jotkut voivat hyvinkin rukoilla pahaa muille ihmisille kirkossa, Kirkossa on meno mennyt niin pimeäksi. Nyky suomen kirkossa ei ole enää Pyhää Henkeä. Olen seurannut seurakunnassa miten monet ihmiset elävät, jotka kutsuvat itseään kristityiksi. He käyvät kirkossa sunnuntaisin mutta viikko eletään synnin hekumassa. He maalaavat huulensa ja istuvat ravintolassa, juomassa viinaa!!?! Pukeutuvat kuin huorat,. Homot ja muut sodomiitit hyväksytään avoimesti. Nykyään kirkossa eletään kuin Sodomassa ja Gomorrassa en ihmettele yhtään jos joku rukoilee pahaa ehtoollisella, koska kirkossa ei saarnata oikeaa terveellistä Jumalan sanaa. Ihmiset voivat saada vääriä käsityksiä kristillisyydestä. Esimerkiksi monet uskovat että synnit saa anteeks ehtoollisella, se on väärä käsitys! Synnit pitää tunnustaa anteeksi ennen ehtoollisella menoa, ehtoollisella pitää OLLA PUHDAS SYNNEISTÄ!. Tätä ei monet eivät ymmärrä koska kirkossa ei sitä enää opeteta. Vain rauhanyhdistyksen jumalanpalvelukset ovat nykyään sellaisia että sinne viitsii mennä, tai jos on uskovainen pappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1525
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe