Mulla on naapurissa naisia jotka rukoilee mulle pahaa, he ovat hurskaita kristittyjä, toinen on helluntalainen, toinen laulaa kirkkokuorossa, molemmat vihaavat köyhiä kuten minä, he rykoilevat öylätti suussa koska ne toteutuvat. Olen joutunut hengellisen hyökkäyksen kohteeksi, mulla on tavattoman ahdistunut olla, kaikki vehkeet särkyvät, en saa rahaa, asiakkaat katoavat
Voiko rukoilla pahaa toiselle
3
72
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Höpölöpö! ”Hurskaat kristityt” eivät rukoile pahaa kenellekään eikä Jumala edes vastaisi sellaisiin rukouksiin - ei ainakaan ”rukoilijan” toivomalla tavalla.
Taidat tahallaan vain yrittää mustamaalata kristittyjä. Tiedä, että Jumala on olemassa ja näkee tämänkin kirjoituksesi ja motiivisi. Jumala ei siedä, että Hänen omiaan pilkataan. Mutta Hän myös antaa anteeksi, jos aidosti kadut, sillä Hän rakastaa sinua.
Jos taas oikeasti uskot, että kuvaamaasi sinulle ja elämällesi tapahtuu, käy puhumassa vaikka terveyskeskuslääkärille, joka voi auttaa sinua eteenpäin. Tosin näyttää vahvasti siltä, että sinä tosiaan vain provosoit, mikä oikeasti on sinulle itsellesi haitallista sekin. Älä tee sitä enää.
Terveisin köyhä, joka yrittää rakastaa sinua. - AnonyymiUUSI
Vasta nyt tajusin: Taisit tarkoittaa, että nuo naiset muka vihaisivat köyhiä, sellaista kuin sinä. Ymmärsin ensin, että he vihaisivat köyhiä samoin kuin sinäkin vihaat köyhiä. Huh, onneksi sentään et ole niin pahassa jamassa, että vihaisit köyhiä.
Kukaan oikeasti uskova ei vihaa köyhiä, ei edes väheksy köyhiä mielessään. Meidän Herramme, Jeesus Kristus, oli ihmiselämässään köyhä ja halveksittu. Jos kuka köyhää halveksii, se ei Jumalaa tunne.
Ajattele, itse Jumala, kuningasten Kuningas, suostui alentamaan itsensä köyhän ihmisen osaan, koska hän rakasti luomiaan ihmisiä niin paljon. Sinua ja minuakin. Se sama yksi ja ainoa Jumala haluaa hyvää sinulle ja ja sinun elämääsi. Ja hän on Kaikkivoipa.
Hän tulee vielä puhuttelemaan sinua. Ota Hänet silloin vastaan, kuule, kun Hän puhuu sinulle omassatunnossasi. Tulet näkemään, miten elämäsi muuttuu hyväksi. Ei välttämättä elämän puitteet, mutta kokemuksesi elämästä oman mielenmuutoksesi ansiosta. - Ja monia pieniä ihan konkreettisiakin asioita tulet saamaan ja ennen kaikkea näkemään kaiken sen hyvän, jota Jumala sinulle tarjoaa päivittäin. - AnonyymiUUSI
Kyllä voi. Niin minäkin teen. Toivon sisarelleni ja hänen perheelleen pelkkää pahaa. Luen aina kaikki kolari- ja muut ilmoitukset toivoen, että koskee heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769