Mitä tungette takapuoleenne?
Kurkku, porkkana tai banaani
19
849
Vastaukset
- Anonyymi
Työnnä ite!
- Anonyymi
Hyppää voltti ja sovita nenäs perseeseen.👍😂
- Anonyymi
Rollon dödöpurkki
- Anonyymi
Mutta älkää sitä virhettä tehkö, että hk-sinisen työntäisitte anukseenne. Minä poikasena menin sen tekemään, ja siitä ei tullut muuta kuin sanomista.
- Anonyymi
Laita munakoiso. Se on paras.
- Anonyymi
Olen myös itse välillä käyttänyt iso munakoiso , tuntuu tosi hyvältä anaalissa. Minulla on myös isoja anustappeja , isoimmat 11 cm halkaisija mikä mahtuu anaaliin, on kyllä huikea tunne kun tuon kokoinen menee sisään . Juuri eilen laitoin kuvia 24 seksi , kinky ja paras peppu .
M 64 CD 💃
- Anonyymi
Munakoiso
- Anonyymi
1,5 litran limupullo uppoaa hyvin
- Anonyymi
Osmankäämi on hyvä.
- Anonyymi
Nokkoset
- Anonyymi
Kuusen käpy tekee jökelöä kun se pannaa myötä sukaan sisälle. Ja myös ohran tähkä.
- Anonyymi
Vasara on paras
- Anonyymi
Purjoa pusken
- Anonyymi
Jo nuorena poikana hk sinisen saunassa,piti käyttää aika paljon voimaa,mutta oikein säikähdin kun se hikiseen ja märkään pyllyyn upposi,teki aika hyvää ja ihmettelin kun se sattunut enempää
- Anonyymi
nuo kaikki on liian pieni itellä 36cm paksu vibra sauva joka myös strapn voi kiinnniittää tuoliin ja istua päälle
- Anonyymi
Ite oon banaania yrittäny mutta ei oikein uponnut. Porkkana oli ja paras ja upposkin hyvin. Sormet on kans hyvät. 16v poikkeli
- Anonyymi
Heinolan setä on paras.
- Anonyymi
Kyllä se ihan aito kulli on sinne parasta painaa rauhassa ja ajan kanssa .
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784