Mitä tungette takapuoleenne?
Kurkku, porkkana tai banaani
19
892
Vastaukset
- Anonyymi
Työnnä ite!
- Anonyymi
Hyppää voltti ja sovita nenäs perseeseen.👍😂
- Anonyymi
Rollon dödöpurkki
- Anonyymi
Mutta älkää sitä virhettä tehkö, että hk-sinisen työntäisitte anukseenne. Minä poikasena menin sen tekemään, ja siitä ei tullut muuta kuin sanomista.
- Anonyymi
Laita munakoiso. Se on paras.
- Anonyymi
Olen myös itse välillä käyttänyt iso munakoiso , tuntuu tosi hyvältä anaalissa. Minulla on myös isoja anustappeja , isoimmat 11 cm halkaisija mikä mahtuu anaaliin, on kyllä huikea tunne kun tuon kokoinen menee sisään . Juuri eilen laitoin kuvia 24 seksi , kinky ja paras peppu .
M 64 CD 💃
- Anonyymi
Munakoiso
- Anonyymi
1,5 litran limupullo uppoaa hyvin
- Anonyymi
Osmankäämi on hyvä.
- Anonyymi
Nokkoset
- Anonyymi
Kuusen käpy tekee jökelöä kun se pannaa myötä sukaan sisälle. Ja myös ohran tähkä.
- Anonyymi
Vasara on paras
- Anonyymi
Purjoa pusken
- Anonyymi
Jo nuorena poikana hk sinisen saunassa,piti käyttää aika paljon voimaa,mutta oikein säikähdin kun se hikiseen ja märkään pyllyyn upposi,teki aika hyvää ja ihmettelin kun se sattunut enempää
- Anonyymi
nuo kaikki on liian pieni itellä 36cm paksu vibra sauva joka myös strapn voi kiinnniittää tuoliin ja istua päälle
- Anonyymi
Ite oon banaania yrittäny mutta ei oikein uponnut. Porkkana oli ja paras ja upposkin hyvin. Sormet on kans hyvät. 16v poikkeli
- Anonyymi
Heinolan setä on paras.
- Anonyymi
Kyllä se ihan aito kulli on sinne parasta painaa rauhassa ja ajan kanssa .
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706