Mitä tungette takapuoleenne?
Kurkku, porkkana tai banaani
19
636
Vastaukset
- Anonyymi
Työnnä ite!
- Anonyymi
Hyppää voltti ja sovita nenäs perseeseen.👍😂
- Anonyymi
Rollon dödöpurkki
- Anonyymi
Mutta älkää sitä virhettä tehkö, että hk-sinisen työntäisitte anukseenne. Minä poikasena menin sen tekemään, ja siitä ei tullut muuta kuin sanomista.
- Anonyymi
Niinhän sinä olet sieltä. Spedeä älä sekoita itseesi, hän oli hieno mies mutta sinä roskasakkia.
- Anonyymi
Laita munakoiso. Se on paras.
- Anonyymi
Olen myös itse välillä käyttänyt iso munakoiso , tuntuu tosi hyvältä anaalissa. Minulla on myös isoja anustappeja , isoimmat 11 cm halkaisija mikä mahtuu anaaliin, on kyllä huikea tunne kun tuon kokoinen menee sisään . Juuri eilen laitoin kuvia 24 seksi , kinky ja paras peppu .
M 64 CD 💃
- Anonyymi
Munakoiso
- Anonyymi
1,5 litran limupullo uppoaa hyvin
- Anonyymi
Osmankäämi on hyvä.
- Anonyymi
Nokkoset
- Anonyymi
Kuusen käpy tekee jökelöä kun se pannaa myötä sukaan sisälle. Ja myös ohran tähkä.
- Anonyymi
Vasara on paras
- Anonyymi
Purjoa pusken
- Anonyymi
Jo nuorena poikana hk sinisen saunassa,piti käyttää aika paljon voimaa,mutta oikein säikähdin kun se hikiseen ja märkään pyllyyn upposi,teki aika hyvää ja ihmettelin kun se sattunut enempää
- Anonyymi
nuo kaikki on liian pieni itellä 36cm paksu vibra sauva joka myös strapn voi kiinnniittää tuoliin ja istua päälle
- Anonyymi
Ite oon banaania yrittäny mutta ei oikein uponnut. Porkkana oli ja paras ja upposkin hyvin. Sormet on kans hyvät. 16v poikkeli
- Anonyymi
Heinolan setä on paras.
- Anonyymi
Kyllä se ihan aito kulli on sinne parasta painaa rauhassa ja ajan kanssa .
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595