”Jumalalle kelpaava uhri on särjetty henki; särjettyä ja murtunutta sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.”
Psalmi 51:19
JUMALALLE KELPAAVA
12
298
Vastaukset
- Anonyymi
Ne uhrit, jotka Jumalalle kelpaavat, ovat murheellinen henki: ahdistettua ja särjettyä sydäntä et sinä, Jumala, hylkää.
- Anonyymi
Det offer som behagar Gud är en förkrossad ande; ett förkrossat och bedrövat hjärta skall du, Gud, icke förakta.
- Anonyymi
The sacrifices of God are a broken spirit: a broken and a contrite heart, O God, thou wilt not despise.
- Anonyymi
Jeesu on ainoa uhri, muita uhreja ei enää tarvita.
- Anonyymi
Kyllä. Pelastuksen kannalta Jeesuksen uhri ristillä on riittävä.
”samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
Heb 9:28 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.”
Heb 9:28Se on just noin. Jumalan ainoa uhri riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heb 9:28Aamen!
- Anonyymi00011
Niin on. Niin Jumala hyväksi näki, meidän hyväksemme. 😊
- Anonyymi
Kyllä niinnii, että kaikki kovuus katkeruus ovat vahingollisia ihmiselle itselleen.
- Anonyymi
Ne viranomaiset jotka valehteli & kohteli minua, että olisin skiso niin tulevat menemään helve-tin tuliin elämänsä jälkeen..
- Anonyymi
Ilman muutahan sinä hartaana uskovaisena, olet pätevämpi tekemään diagnoosin terveydentilastasi, kuin "valehtelevat" alan ammattilaiset.
- Anonyymi00013
Jeesus pelastaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725