Minkä helve...in takia ei pääse katsomaan Fortumin omilta sivuilta kirjautuneena oman sähkönsä tämän hetkistä pörssihintaa.?? Pyykkikori on jo aika täynnä.
Onko pelko, että asiakas käyttää sähköä, sen ollessa halpaa.?? Milläs helve...lä sitten rauramolle ja pikku dirikoille maksetaan jumalattoman suuret tuotantopalkkiot.??
ROSVOFIRMA ja huippukusettaja.
Tv: Entinen vortumilainen
Fortumin energiasivut.!!!
5
422
Vastaukset
- Anonyymi
Sama Helén sähkössä. Olen pyytänyt jo vuosia laskuerittelyä sähköistä mutta ei vaan saa.
- Anonyymi
Vapaasti saatavilla olevista ohjelmista ainakin Sähköseuranta on vakaa ja helposti määriteltävä. Toimii paremmin, kuin kokeilemani myyjien sivut tai Fingrid.
- Anonyymi
Miksi tressata itseään muutaman euron takia kun vaihtoehtona on joskus hiukan kalliimpikin vaihtoehto jossa näkee vaivaa vain 2 kertaa kahden vuoden aikana, eli määräaikainen sopimus? Hintaerot mitättömän pieniä ja usein toisinpäinkin. Jää aikaa muullekin kuin jatkuvalle kännykän tuijottamiselle. Usein porukat naureskelee nuorison "käden jatkeelle" jota pitää aina tuijottaa, mutta sortuvat näköjään itsekin. Hyvää tulevaa kesää vain kaikille kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Siksi pitää jatkuvasti katsella koska se on trendikästä ja moni muukin tuijottaa.
- Anonyymi
Aloittaja voi katsoa Fingridin sivuilta jokahetkisen sähkön hinnan, se on juurikin se pörssihinta ilman myyjän marginaalia ja marginaalin kai jokainen ostaja tietää kun on sen sopimuksenkin tehnyt?
4;9 €/MWh näkyi juuri äsken olleen hinta, tekisikö tuo suunnilleen 0,49 cent/kWh..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382635
- 512411
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492202Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1331646
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161505Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101187- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076