Minkä helve...in takia ei pääse katsomaan Fortumin omilta sivuilta kirjautuneena oman sähkönsä tämän hetkistä pörssihintaa.?? Pyykkikori on jo aika täynnä.
Onko pelko, että asiakas käyttää sähköä, sen ollessa halpaa.?? Milläs helve...lä sitten rauramolle ja pikku dirikoille maksetaan jumalattoman suuret tuotantopalkkiot.??
ROSVOFIRMA ja huippukusettaja.
Tv: Entinen vortumilainen
Fortumin energiasivut.!!!
4
112
Vastaukset
- Anonyymi
Sama Helén sähkössä. Olen pyytänyt jo vuosia laskuerittelyä sähköistä mutta ei vaan saa.
- Anonyymi
Vapaasti saatavilla olevista ohjelmista ainakin Sähköseuranta on vakaa ja helposti määriteltävä. Toimii paremmin, kuin kokeilemani myyjien sivut tai Fingrid.
- Anonyymi
Miksi tressata itseään muutaman euron takia kun vaihtoehtona on joskus hiukan kalliimpikin vaihtoehto jossa näkee vaivaa vain 2 kertaa kahden vuoden aikana, eli määräaikainen sopimus? Hintaerot mitättömän pieniä ja usein toisinpäinkin. Jää aikaa muullekin kuin jatkuvalle kännykän tuijottamiselle. Usein porukat naureskelee nuorison "käden jatkeelle" jota pitää aina tuijottaa, mutta sortuvat näköjään itsekin. Hyvää tulevaa kesää vain kaikille kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Siksi pitää jatkuvasti katsella koska se on trendikästä ja moni muukin tuijottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1352380Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1911125Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1041001Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296844- 64827
- 53821
- 46809
- 84783
- 51723