Sinä neljännesvuosisadan johtajana toiminut

Anonyymi-ap

Kerro meille minkä huippuyliopistossa sait johtamiskulutuksesi perusteet? Entä luennoitko työsi ohessa maailman ylipoistoissa johtamiseen liittyvistä tutkimuksistasi?

20

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johditko maailman johtavia yhtiöitä tuloksentekijöiksi?

• Anonyymi

Työskentelitkö poliittisena johtajana maailanlaajuisesti?

• Anonyymi

Minä harjaannuin Kapi käytännön tehtävissä erittäin pätevän teoriakoulutuksen pohjalta neljännesvuosisadan aikana. Sinä et taida asiasta ymmärtää yhtään mitään. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Minulla oli alaisina korkeakoulun tutkinnon suorittaneita n 40. Heistä kyllä näkyi, ettei käytännön johtamisosaamista ole. HO HOO, HO HOO! Puhut siis täyttä paskaa kun yhdistät korkeakoulut ja johtamisen. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli alaisina korkeakoulun tutkinnon suorittaneita n 40. Heistä kyllä näkyi, ettei käytännön johtamisosaamista ole. HO HOO, HO HOO! Puhut siis täyttä paskaa kun yhdistät korkeakoulut ja johtamisen. HO HOO, HO HOO!

Kuka ikinä käy koulua, tai valmistuu yliopistosta tyhmenee sellaisessa touhussa, koska vain puskissa oppii johtamaan.
        Ossi, puskista JOHTAJA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ikinä käy koulua, tai valmistuu yliopistosta tyhmenee sellaisessa touhussa, koska vain puskissa oppii johtamaan.
        Ossi, puskista JOHTAJA

Sinulle Ossi maa on Pannukakku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kauankin luullut että sinulal on jotain taitoja johtamiseen? Ja miksi nämä taidot eivät mitenkään näy sinun teksteissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ossi, puskista JOHTAJA

Perusopit pitää koulussa hankkia sen jälkeen on harjaantumisen vuoro. Itse olen ylpeä saamastani perusopista Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista Päällystöopistossa. Toki myös oma perimäni ja isän opit painavat paljon. Isäkään ei kuvia kumarrellut.

Ossi, kuvia kumartelematon oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perusopit pitää koulussa hankkia sen jälkeen on harjaantumisen vuoro. Itse olen ylpeä saamastani perusopista Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista Päällystöopistossa. Toki myös oma perimäni ja isän opit painavat paljon. Isäkään ei kuvia kumarrellut.

Ossi, kuvia kumartelematon oikea SOTILAS

Me yliopistoissa emme ole kuulleet Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista mitään. Me opiskelimme Harvard Business School'ssa ja myöhemmin luennoimme siellä omista tutkimuksistamme. Oletko sinä Ossi tavannut näitä maailman eturivin johtamistaitojen tutkijoita, jos niin keitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me yliopistoissa emme ole kuulleet Johtamistaito 1 ja 2 kirjoista mitään. Me opiskelimme Harvard Business School'ssa ja myöhemmin luennoimme siellä omista tutkimuksistamme. Oletko sinä Ossi tavannut näitä maailman eturivin johtamistaitojen tutkijoita, jos niin keitä?

Teillä ei ole perusteita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole tavannut ketään johtamisen sektorin huippututkijoita, enkä tiedä mitään Harvardin Business Schoolista, koska olen johtanut puskissa mokuja Kapin laatiman koulutusohjelman mukaisesti.
        Ossi, puskajohtajana itseoppinut SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue mitä Ilkka Vakkuri sanoo nykymenosta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä olen palstan kokenein johtaja ja ylin vaippahousu! Kumartakaa minua! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Ei tarvitse kumartaa. Riittää kun ajattelee omilla aivoillaan. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kumartaa. Riittää kun ajattelee omilla aivoillaan. HO HOO, HO HOO!

Onko vaikeaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vaikeaa?

No vähän🤪 Ho HOO, HO HOO!

• Anonyymi
    • Anonyymi

tämä höpöttäjä joutui sairaseläkkeelle ilmeisestä syystä

• Anonyymi00022

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      843
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      698
    3. 35
      567
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      565
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      560
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      552
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      540
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      520
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      517
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      454
    Aihe