Juomana kattilaan vejessä keitetty raparperi, punaviinimarjalisuus,seljankukkamehutiiviste, lisä vesi, kaik sokerittomija. Kahvija, mustuaisena tai valkuaisena, valkuaisuus maijost tulelmoi. Ruokana myljyn paras kaarapuuro.
klo 19.59 sain syötyjä ison antoksen jäätelövaniljaata, kuhun lisälmöitsin mansikkatahillojaata. Olihan herkkujaata.
Olen totaalisen yllättyneistölöitynyt jos 168h mänejöö näin mallilnoilnaan.
Tulen mainiljoimaan tunnin sisällisellä jos tai kun olen möhlinmällisöinyt syönnillisöinyt.
Ainakin nyt on maha täynnä voitokas olollisuus, melkeen voitonvarmallinenkin olollinen leuvan kohollinen.
Selef Ure
mehukaarapuuropaastolla 168h
3
81
Vastaukset
- Anonyymi
Jääkaapissa on yksi kanallisenkoisuus ja parsakaalija jonkun tötterön verran. Sisällytän nekin paastoamaan.
Paastollisoituneesti 30min,
Selef Urge - Anonyymi
Olen senverran vanha- moni on kuollut jo ikääni katsoen, seuraava täysikymppi on kahdeksanluvullinen.
Onneksi en omallakohdalla kokenut tarpeelliseksi tehdä mitään suuni ja mahanikanssa tekoja, olen nielassut mitä suu on kutsunut. Aika vapauttavaa kohdallani.
Muori, joka kasvatti aikoinaan eli satavuotiaaksi, söi mitä kiinni sai, melkein yhtä pitkä, kuin ympärysmitta... Sitä en tiedä, paastosiko hän, millään tavalla.
En tiedä, pitäisikö harrastuksiin lisätä paastoa, mutta en oikein ymmärrä, miksi pitäisi tehdä ja kiusata itseään.
Kertoisiko joku paastojen ideaa- että löytäisin idean ko. tekojen suunnalle.- Anonyymi
Paasto epäonnistui. Söin keksipaketin justiinsa. Alkaa alusta klo 22.53 ja nyt meen vaan sen verran kuin menee.
Menen koisaamaan nyt kun väsyttää. Tavallaan turhaa söin keksii, mutta kun mokasin yhjen jutun kun en tarkistanut ajoissa yhtä juttua niin lohturuokaa olikin saatava jo nyt.
Paasto on tojettu nykyjään terveellisemmäksi kuin lääkitykset tai terveellinen ravintollisuus itsessään. Paasto on tojettu superterveelliseksi. Sitä salataan tiettyjen henkiöijen taholta ja ollaan puhuttu just niin että sinäkin olet elänyt elämäsi aivopestynä siltä osin tietämättömäksi paasto suuretuista terveyvelle.
Lääkeyhtiöt ovat onnistuneet hyvin oman sektorinsa aivopesussa.
Jeesus paastosi 4ovrk. Miksi?
Tuleeko jotain mieleen miksi Jeesus paastosi ja miksi se mainitaan Raamatussa? Pitäisi jotain oivalluksellista pilkahtaa päänupissa, alkaa oivalluksen valo välkkäjämään.
Jumala sen sulle kirkastakoon?
Kuka sanoi omilleen:
" Kun paastoatte "
Mitä tuo lause tarkoittaa? Mitä tuo kun tarkoittaa?
Voisiko se tarkoittaa sitä että seuraajansa paastoavatkin kun sen aika tulee?
Nykytieteen ja Jeesusken esimerkin ja puheijen perusteella on helppo tietää että paastollisella on ainakin terveyssyynsä ja varmaankin rukoukselliset syyt toteutuvaisuuksissaansa.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2702387- 971921
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!711130Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171112Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391011Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47968
- 46942
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39905