Pääsikö paavi taivaaseen?

Anonyymi-ap

Oliko paavi koskaan kuullut evankeliumia? Oliko hän uudestisyntynyt kristitty? Pelkästään hoilottamalla ja vauvoja kastamalla ei kukaan mene taivaaseen.

27

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäläiset porasivat reiän helvettiin. Voisivat laskea sinne kuumuutta kestävän mikrofonin ja kysyä että onko Franciscusta näkynyt.

• Anonyymi

Ei tietenkään ole hyvä tapaa muistaa kuollutta herjata. Mutta jos usko on sitä, niin minkä sille voi jos mitään muuta ei osaa tehdä.

• Anonyymi

Saako eläviä sitten herjata?

• Anonyymi

No nyt sitten nekin miettii jotka ei usko Jeesukseen että onko menossa helvettiin vai taivaaseen. Se rukousnauha menee helvettiin mutta sielunsa taisi jo mennä. Faaraoilla on muumiot. Viimeksi hän sanoi siunaten ihmiset isän pojan nimeen.

• Anonyymi

Mikä saa sinut niin paljon herjaamaan ja trollaamaan täällä?

• Anonyymi

Kerro pääsetkö itse!

• Anonyymi

tottakai pääsen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tottakai pääsen

Tuo ei ollut minun kirjoittama vastaus. Jumala sen päättää.

• Anonyymi

Kaikki joutuvat tuonpuoleiseen.
      Entiteetti joka oli edellisessä elämässä paavi tulee huomaamaan että eihän täällä ole mitään jumalaa, ei Jeesusta tai mitään uskontoon liittyvää.

• Anonyymi

Tuolla tavalla ateistit uskovat tai toivovat.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kommentoi ateismia kun et tiedä siitä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kommentoi ateismia kun et tiedä siitä mitään.

Eihän siinä ole mitään tiedettävääkään.

• Anonyymi

Johan on älyttömiä kysymyksiä ja toteamus.

• Anonyymi

Paavi oli julkisuuden ihminen, joka puuhasteli uskonasioiden parissa. Siksi on aivan oikein miettiä hänen onnistumistaan elämässä.

• Anonyymi

Paavi (lat. pāpa, m.kreik. πάπας, pápas) on Rooman piispa, katolisen kirkon ylin hengellinen johtaja ja Vatikaanin päämies. Katolisen kirkon käsityksen mukaan hän on Kristuksen käskynhaltija maan päällä.

Jos ei omiaan ota, kenet sitten?

• Anonyymi

Ei se ole Jumalan oma, joka itse väittää olevansa Jumalan oma, vaan se on Jumalan oma, jonka Jumala sanoo olevan omansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole Jumalan oma, joka itse väittää olevansa Jumalan oma, vaan se on Jumalan oma, jonka Jumala sanoo olevan omansa.

Tuomitsit juuri kaikki aitolaiset ikuiseen saunaan. 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuomitsit juuri kaikki aitolaiset ikuiseen saunaan. 🤣🤣🤣🤣🤣

Sinä toivot ja väärensit asian tuohon malliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti meillä on täällä porukkaa joka väittää olevansa Jumalan omia mutta Hän ei ole käynyt täällä kertomassa ketkä niitä loppujen lopuksi ovat.

Sinun väitteesi mukaan heistä kukaan ei sitten olekaan Jumalan oma. Miten heille mahtaa käydäkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti meillä on täällä porukkaa joka väittää olevansa Jumalan omia mutta Hän ei ole käynyt täällä kertomassa ketkä niitä loppujen lopuksi ovat.

Sinun väitteesi mukaan heistä kukaan ei sitten olekaan Jumalan oma. Miten heille mahtaa käydäkään?

Väärä tulkinta. Kyllä ihminen voi olla Jumalan oma, jos hän väittää olevansa Jumalan oma, mutta tuollainen väite ei yksinään tee kenestäkään Jumalan omaa.

• Anonyymi

Paavi Franciscus oli 1100-luvulla profetoineen piispa Malachyn mukaan viimeinen paavi, paavi Petrus Romanus, minkä jälkeen Jeesus palaa maan päälle tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

• Anonyymi

Ei Paavi kuitenkaan mikään pahis ollut kun ei herjannut toisia uskovia eikä mitään pahuuden tekemistä kannattanut.

• Anonyymi

Keravalle pääsi.

• Anonyymi

Vain Jumala ja Jeesus tietää iloitseeko paavi heidän kanssaan nyt taivaan ilossa ja rauhassa.

Paavi totesi vuosia sitten, että Jumala ja Allah ovat sama.

Varmaan tuon asian on paavi saanut nyt selville.

Voisiko olla niinkin, että mikäli paavi ei ennen kuolemaansa mielessään perunut käsitystään, niin ehkä hän päätyikin Allahin taivaaseen?

• Anonyymi

paavi meni helvettiin 🤔

• Anonyymi

Tuollaisena pahuuden lähettiläänä toimit

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      267
      2265
    2. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      96
      1899
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1413
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      70
      1120
    5. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      14
      1078
    6. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      39
      991
    7. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      971
    8. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      958
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      932
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      39
      905
    Aihe