Terve, Minä tuossa yhden Kaukon kanssa löimme viisaat päät yhteen ja lopputulemana Atomipommi. Monta viikkoa siinä meni Kauko haki kyliltä kaikki metallinkappaleet ja minä tein ajatustyön.
Täytyy sanoa, että tosiaan masennuin. Atomipommi on kuitenkin melko iso asia, kun tälmmöinen kriitikko sen oivaltaa. Saunassa siinä kävin ja melkein tuuperruin siinä pihalla kun lepästä tukea otin. Minulla on sentään Kainuulainen atomipommi Kaukon kanssa.
Meillä on ihan käypä pommi, mutta ohjausjärjestelmää siihen ei ole. Saattaa lentää vaikka vladivostokiin tai washingtoniin. Suunta ja matka siis hakusessa. Olisiko perussuomalaisena puolueena mahdollista neuvotella mahdollisessa asiassa? Vai otammeko yhteytettä kenties suurempiin voimiin?
Rakensimme pommin
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Me perusmollukat olemme kumminkin melkein aina Rauhan asialla. Jos teidän epätodellinen pommi osuu vaikka Kremliin, Miten siinä tapauksessa?
- Anonyymi
Kainuu julistautuu itsenäiseksi ydinasevaltioksi ja tarjoaa muulle Suomelle ydinsateenvarjoa —tietysti rahaa vastaan.
Onneksi olkoon, olette rikkaita miehiä molemmat! Niin ja otatteko Kainuuseen asumaan vaikka olen melkein raitis?- Anonyymi
Teemme poikkeuksen. Mieluuummin juoppoja. Puolijuopot nääs ovat selllaisia, että maanantaita lukuunottamattane painaa sellaista menoa, että raittiit jää 2-0 alakynteen. Osittain vitsi ja suurimmaksi osaksi ei. Huomenna duuniin ja kiitos kaikile!
- Anonyymi
Tuossa olen räjähtellyt kotipihalla häiritseviä kiviä pienillä vetypommeilla. E=MC^2 periaatteella en tarvinnut vetyä kuin millilitran. On se kätevää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231