Ideaparkin Momentolla näkyy olevan jatkuva haku henkilökunnasta vuodesta toiseen.
Nytkin haussa 4 tarjoilijaa ja 2 kokkia.
Millainen ruokapaikka tuo oikein on Onko kukaan käynyt?
Miksei Momento ravintolassa hlökunta viihdy
8
393
Vastaukset
- Anonyymi
Firma toimii myös nimellä Backyard with friends eli takapihan touhuja.
- Anonyymi
Eikös se ole hyvä asia, että on avoimia työpaikkoja myös Seinäjoella?
- Anonyymi
Eikö se olisi hyvä asia että firman kaikki vakanssit olisi täytetty ja väki pysyisi töissä?
Nyt kun sinne pitää joka viikko palkata uudet työntekijät.
- Anonyymi
eiköhän nuo kaikki ideaparkin työpaikat ole vähän tälläisiä kiertotyöpaikkoja
- Anonyymi
Hyvä ruoka😋
Mutta, tietäähän noi tarjoilijoiden ja kokkien työajat. Ei mitään kokopäivä työtä ja palkka, jos muualla saa paremmin, pois ja äkkiä.- Anonyymi
Ny kun on tämä pienimuotoinen laman tapainen on moni ravintola pikkusen ahdingossa,samoin vaateliikkeet,puhumattakaan urheilutarvikkeista ja esim:padel halleista. kyllä nää näkyy myös ideaparkissa jotenkin
- Anonyymi
Juu ja työntekijät ovatkin usein vain: Tarvittaessa kutsuttavat eli ns, 0- tuntilaisia.
Siinäkin on etunsa, mutta työnantaja ei aina käsitä, että tälläisessä työsuhteessa oleva saa valita itse koska/ ja mihkä töihin menee. Eikä irtisanomisaikaa ole laisinkaan. - Anonyymi
Kommunistille se on kova paikka, mikäli työpaikkoja on auki, on suuri vaara, että joutuu töihin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883