Energian hinta alas..

Anonyymi-ap

Väliaikainen polttoaineen,sähkön, verotus alas....niinkaun kun energian hinta on korkealla niin kukaan ei tee mitään..kaikki rahat menee lämmitykseen ja polttoaineisiin,sähköautojen hinnan alennuksiin,..sitten huudetaan että pienituloisten työnv verotusta pienennetään...eihän niistä ole maksettu vuosikausiin paljoa veroa niin miten niitä voisi muka lisää pienentää...taasko pitää köyhän laittaa vyötä kireämmälle,.lopettaa kahvin ja maidon juonti..

7

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nyt on köyhän pakko säästää ja vähentää kuluttamista...energiapolitiikka on ihan päin persettä suomessa .missään muussa maassa ei ole tällaista arpasähkön hinnoittelua..
      on vaikka minklälaista turhaa kengänkuluttajaa valtion leivissä..on tutkijita,hutkijoita,,jne.. velan otto vaan lisääntyy valtiolla vaikka leikkurit leikkaa köyhiltä...on aika ihmeellistä..?

• Anonyymi

Nyt Juri kerätään kun kaikki rahat miljonääreille

Kokoomus

• Anonyymi

Miksi sinun köyhä työläinen pitää maksaa veroja kun et pääse edes lääkäriin

• Anonyymi

Sepä se mutta me kaikki sairastetaan ja tullaan vahoiksi...kohta alkaa hautaustoimistot tienaamaan maaseutu on täynnä yli 60v...siis miljoona yht

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä se mutta me kaikki sairastetaan ja tullaan vahoiksi...kohta alkaa hautaustoimistot tienaamaan maaseutu on täynnä yli 60v...siis miljoona yht

joka toiselle kuoppaa kaivaa se isompaa taikinaa vaivaa.

• Anonyymi

Minun 250-700 euron palkastani menee prosentti veroa. Tuntuupa hyvältä, että sitä ehkä pienennetään. Yllätyksekseni olen päässyt lääkäriinkin, kun vuosien jälkeen tuli tarvista.

Sitä en ymmärrä, miten jotkut jaksavat kituuttaa työttömyystoimiston rääkättävänä vuosikymmenet. Tietysti se musertaa henkisesti, vie itsetunnon ja oma-aloitteisuuden, tuo tilalle Tukholma-syndrooman ja yltiötottelevaisuuden. Jotkut jopa luulevat sen olevan osoitus heidän kyvystään toimia rauhanomaisesti tuon virastohirvityksen virkaloisten kanssa. Minä olisin oikeutettu joka kuu työttömyystukeen palkan ohessa. Olen kiitollinen Jumalalle, että pärjään nippa nappa, kahden hengen taloudessa, ilman alistumista taas tuon väkivaltakoneiston alamaisuuteen. Olen asunut muuallakin. Suomessa on ilkeys, tunkeilevaisuus, määräily, uhkailu, alistaminen ja vähättely todella pahalla tolalla. Missä muualla tällaista suvaittaisiin? No, Kiinassa varmaan. Siellä ei kyllä taida työttömyyskorvauksia olla. Pian ne Suomestakin viedään. Teet työtä ruokapalkalla ja majailet työpaikan nurkassa, tai kerjäät kadulla. Tai kuolet nälkään.

• Anonyymi

Jos markkinat toimii kuten Itävallassa, bensan (95) pitäisi maksaa noin 1,42 € per litra

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49