Erikoisin paikan missä olet runkannut

Anonyymi-ap

Mikä on erikoisin paikka missä olet ruiskutellut spermat?
Itse olen runkannut kirjaston takahuoneessa jossa saa lueskella tiedekirjoja yms.

15

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kun likka kaveri n kanssa otettiin aurinkoa, hän nukahti ja kuinka sattuikaan niin uikkari oli liikkunut sivuun ja katselin sitä ihannuutta ja rupes ottaa eteen ,loput tiedät

• Anonyymi

Vanhemman naispuolisen serkkuni olohuoneessa se teki ruokaa keittiössä.. just housuja jalkaa ni sehän tuli paikalle noloo..
      Olin 15-16 vuotias

• Parturin tuolissa laukeamiseen asti. Oli kiihottavaa katsella samalla peilin kautta nuorta naista, joka leikkasi hiuksiani

• Anonyymi

Bussi

• Anonyymi

Vessat, kuntosalin yleinen suihku, saunat kun ei oo muita, suvun mökillä aika monessa paikkaa, järvessä, bussissa

• Anonyymi

Marketin naisten vaateosaston sovituskopissa nuorena joskus nuorena miehenä

• Anonyymi

Anopin wc

• Anonyymi

Anopin saunassa. Ja vielä niin, että anoppi ja vaimo olivat siellä myös.

• Anonyymi

Eikö ne huomannut mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ne huomannut mitään?

Se on pitkä tarina, mutta he siis halusivat nähdä, kun runkkaan ja ruiskutan spermat.

• Anonyymi

Armeijasta leiriltä tullessa junan vessassa, ABC asemalla vessassa matkalla faijaille, levähdys paikailla tullessa hangosta kotiinpäin...

• Anonyymi

Kilon putkassa aamukrapulassa

• Anonyymi

Mökillä leskianoppini nukkui takkahuoneessa aivan alasti ilman peittoa selällään jalat levällään aamulla niin oli pakko runkata ihaillen karvaista vittua ja isoja roikkuvia tissejä.

• Anonyymi

Tässä toimistossa kun yksin istun niin useasti tässä tuolissa. Kortsu päällä ja muutaman kerran juuri ennen kotiinlähtöä olen antanut tulla housuihin. Tosi kiihoittavaa

• Anonyymi

Tietty kirjastossa katsellen hyllylle kurkottavan kirjastonhoitajan hamosen alta vilkkuvaa pyllyä.
      Autossani istuen katsellen viereisen talon ikkunoitaan pesevän naisen kotimekon alle. Olin juuri lähdössä soittamaan ovikelloa, että nyt olet näyttänyt pillua tarpeeksi nyt nussitaan, kun naisen isokokoinen, rikollisen näköinen mies tuli kurkistamaan ikkunasta autooni. Kyrpä tanassa kiihdytin pois paikalta.
      Korppoon säätornin ritiläpohjaisella näköalatasanteella. Koitin ruiskauttaa mällit pitkälle, mutta tuuli painoi ne tornin seinän. Sen taisi kaksi paikalle autoilutta naista nähdä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      7282
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6006
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5327
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4747
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4078
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3302
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3270
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3092
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2487
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2399
    Aihe