Itälapista iäkkäämpää naista seksin merkeissä 50v uroollle

Anonyymi-ap

Kemijärvi, Salla. N. 55 - 70 v naista seuraksi pelkän seksin merkeissä. Löytyykö? Täällä 52v uros puutteessa. Tuonikäinen nainen kyllä tietää mitä tarvitsee...

9

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen 55v ikäinen mies eikä pillun saamisessa ole ollut mikään kovin hyviä flaksi, tai ehkä en ole ollut aina hetkessä.

Mutta niin alas en mene omien mielenkiintojen kanssa, että ottaisin ihan mitä vain. Itselläni on kyllä ikärajat tai naisen pitää olla helvetin hyvä tyyppi jos menee omien ikärajojen yli.... Itseasiassa minulla on yksi itseäni reilut viisi vuotta vanhempi "mummo" jota olen miettinyt, mutta se onkin oikeassa elämässä eikä mitään nettihaihattelua.

• Anonyymi

ps. Enkä mä usko, että esim. 70v nainen alistuisi yli 15v nuorempaan jos on pakko saada munaa....ihmisen arvot muuttuu elämnän myötä ja osalla on ollut niin raju elämä, että psyyke pettää jo 50v iässä....

• Anonyymi

Naisen seksuaalinen funktio päättyy vaihdevuosien takia jossain 40-49 ikävuosien aikana. Naisilla himot (libido) vähenee naisilla vuosi vuodelta, koska pääasialliset naishormonien lähteet, munarakkulat, vähenevät ovulaatio ovulaatiolta, kunnes loppuvat, siinä vaiheessa mm. vagina lakkaa reagoimasta seksuaalisesti siten kuin se reagoi naisilla joilla seksuaalinen funktio vielä on toiminnassa, se ei kostu, se ei saa lisää pituutta miehen meisselille (kohtu ei vetäydy joten kohdunkaula ei siirry meisselin tieltä), klitoris ja häpyhuulet eivät paisu. Ym.ym.ym.

Massiivisessa tutkimuksessa 'Melbourne Women's Midlife Health Project ' seurattiin 13 vuoden ajan 438 kpl naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä sellaisia naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa. Tulosten yhteenvetoa:

- Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.

- Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen laskuun.

LÄHDE: Ilmainen, katso ainakin himograafi joka osoittaa naisen libidon putoavan kuin kivi jo 8 vuotta ennen menopaussia, Figure 1: The American Journal Of Medicine: 'Sexuality' - https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext

• Anonyymi

Ei pidä ainakaan kaikkien kohdalla paikkaansa. Minulla 64 vuotias vaimo ja kostuu erittäin hyvin ja haluaa munaa usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä ainakaan kaikkien kohdalla paikkaansa. Minulla 64 vuotias vaimo ja kostuu erittäin hyvin ja haluaa munaa usein.

Miksi sinä "mies", jolla "on" seksuaalisesti kuuma 64 vuotta vanha, hyvin kostuva ja aina himokas wanhusvaimo, olet näin aktiivinen, täällä seksi 𑁒palstalla?

• Anonyymi

Anonyymi
        2025-04-24 08:14:16 Vastaa

Ei pidä paikkaansa. Tiedän että kuukautisten loputtua ja elämän tasaannuttua saattaa tulla jopa uusi puhkeaminen seksuaalisutteen. Mutta voihan liian raisu seksuaalinen aiempi elämä ja kehon muutokset johtaa myös täydelliseen ”kuolemaan” kun asiat lyö kerralla vasten kasvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä "mies", jolla "on" seksuaalisesti kuuma 64 vuotta vanha, hyvin kostuva ja aina himokas wanhusvaimo, olet näin aktiivinen, täällä seksi 𑁒palstalla?

Anonyymi
        2025-04-24 08:14:16 Vastaa

Sen takia että oikeassa elämässä omaikäiset naiseton laittaneet luukut kiinni, nuorempiin ei pääse vaikuttamaan ja hän kuvitteleeettä vanhemmat naiset ovat epätoivoisia ihan millätahansa ehdolla antavia.

• Anonyymi

Kyllä se on 70 ikäistä naista mahtava helliä ja rakastella, kostuu ja muutenkin miellyttävä.

• Anonyymi

No mutta - onko nyt noin? Mitenkäs sitten nuoremmat? Onko sellaisia tarjolla?

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5418
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      55
      1978
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe