Helluntaikirkko ei ole mikään herätysliike (Helluntaiherätys) vaikka niin ne huijaavat jopa maksavia jäseniään.
"Ei ole ketään, joka avukseen huutaa sinun nimeäsi, joka herää pitämään sinusta kiinni; sillä sinä olet peittänyt kasvosi meiltä, jättänyt meidät menehtymään syntiemme valtaan."
1. Siellä ei huudeta avuksi Herraa
2. Helluntaikirkko on synnin vallassa
Huijausliike
43
228
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntailaisuuden hyödyt ja haitat tälle kansalle ?
"Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra." - Anonyymi
Raamatullinen totuus "helluntaiherätyksen" lähteestä.
Jaak 3:11: "Uhkuuko lähde samasta silmästä makeaa ja karvasta vettä?" - Anonyymi
Kuritusta halveksivat ja nuhdetta vihaavat.
"Tietoa rakastaa, joka kuritusta rakastaa, mutta järjetön se, joka nuhdetta vihaa." - Anonyymi
Pakkovauvakastetut huutavat avuksensa Herran nimeä?😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut eivät ole synnin vallassa?
😂😂😂😂😂 - Anonyymi
Helluntailaiset vihoissaan jopa poistavat Raamatun jakeita sensuroiden.
Lahko mikä lahko.- Anonyymi
Miten helluntailaiset voivat poistaa jakeita kirkolliskokouksen hyväsymästä Raamatusta?
Pakkovauvakastettu valehtelee aina! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten helluntailaiset voivat poistaa jakeita kirkolliskokouksen hyväsymästä Raamatusta?
Pakkovauvakastettu valehtelee aina!Helluntailaisuus ja Jumalan laki VT:ssa ?
Kerro minulle, mitä Raamatun jakeita me olemme poistaneet. Me luemme Raamattua, jonka kirkolliskokous on hyväksynyt. Minä luen myös englantilaista, saksalaista ja heprealaista Raamattua.
Mitä jakeita me olemme poistaneet, kerro minulle, vai keksitkö sen ihan omasta päästäsi.
- Anonyymi
Oletko nähnyt uudestikastajan katuvan syntejään helluntaikokouksessa ?
Paikka ja aika ?- Anonyymi
Oletko nähnyt pakkovauvakastetun katuvan syntejään jumalanpalveluksessa ?
Paikka ja aika ?
😂😂😂😂😂
Kirkkoherra on kolmannen kerran naimisissa ja on tukevasti virassaan julkkispappina!
- Anonyymi
Jeesus rakasti pieniä lapsia mutta lahkohulluntailaiset vihaavat.
Emme me vihaa lapsia.
Minun äitini luterilaisena vihasi lapsia. Minun enoni luterilaisena vihasi lapsia.
Miksi minä vihaisin lapsia ? Jos minä vihaan lapsia, minulla täytyy olla sisälläni joku vamma, joka estää rakastamasta lapsia. Lapsia on helppo rakastaa, mutta aikuisia ei pysty aina rakastamaan. Aikuiset ovat useinkin niin pahoja, että heitä ei pysty rakastamaan. He ovat välillä sellaisia kyyliä, että heidän kanssaan on vaikea olla. Mutta ei heitäkään vihaa, vaikka heistä ei pidäkään. On parempi olla kaukana sellaisista ihmisistä.
- Anonyymi
Tiedätkö mikä helluntailaista pastoria naurattaa ?
🤣🤣🤣😂
Saa rakastaa iloista antajaa ? - Anonyymi
Sanopa helluntaipastori mitä hyötyä helluntailaisuudesta on jos totta puhut ?
- Anonyymi
Jospa joku rehellinen helluntaipastori todistaisi käsi Raamatulla että hänellä on Jumalan kutsu johtaa seurakuntansa ylöstempauksen asti ettei hän jättäisi laumaansa ?
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut syyttävät helluntailaisia niistä asioista, joita esiintyy omassa seurakunnassa.
Suomessa on 3,5 miljoonaa jumalatonta pakkovauvakastettua!
Suomi on Sodoma! - Anonyymi
Uudestikastetut helluntailaiset syyttävät luterilaisia mutta eivät jehovalaisia.
Heillä on geeneissä lahkoviha suomalaisia kohtaan.
Hulluntailaisuus on lahkohenkinen ääriliike.- Anonyymi
Kiiressäkö töihin tuhersit tuon pöljän kommentin!
MInä en syytä luterilaisia muuten, kuin vastaan luterilaisten syytöksiin. En ole lukenut yhtään jehovalaisten kirjoituksia, missä he syyttävät luterilaisia tai helluntailaisia.
Olen tavannut monia jehovalaisia. Vaikka he tietävät minun olevan helluntailaisen, he eivät ole koskaan haukkuneet minua. Me olemme rauhassa keskustelleet Raamatusta, ei ole ollut riitaa välillämme, vaikka olemme monista Raamatun kohdista eri mieltä.- Anonyymi
Johtuisiko se siitä, että jehovalaiset ovat viksumpia kuin pakkovauvakastetut vajakit?
Jehovalaiset eivät rienaa täällä 24/7! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuisiko se siitä, että jehovalaiset ovat viksumpia kuin pakkovauvakastetut vajakit?
Jehovalaiset eivät rienaa täällä 24/7!Useamman kerran kylvetetty vajakki rienaa uskovia täällä 24/7. Sairas tapaus
- Anonyymi
Mitään todisteita ei ole että Helluntaikirkko olisi herätysliike.
🚮🫣🚮🫣 - Anonyymi
Helluntailaiset vihaavat miljoonia suomalaisia.
Lahkohengessäkö ?Mistä sinä tuon lohkaisit ? Miten todistat, että me vihaamme miljoonia suomalaisia ? Enhän minä edes tunne niin monia ihmisiä.
Jeesus kehotti rakastamaan lähimmäistä kuin itseään. Kyllä itse haluaa tehdä Jeesuksen sanojen mukaan.
Kun olin luterilainen, vihasin monia ihmisiä, en kylläkään miljoonia ihmisiä. Kun olin luterilainen, vihasin äitiäni. Kun oli luterilainen, vihasin melkein kaikkia niitä ihmisiä, jotka olivat lähelläni. Sellainen minä olin luterilaisena.
Kun otin Jeesuksen vastaan elämääni, muutuin pikku hiljaa. Nyt ymmärrän, miksi vihasin ihmisiä. Minä vihasin ihmisiä, koska vihasin itseäni. Kun otin vastaan Jumalan armon Kristuksessa, elämäni muuttui. Viha muuttui rakkaudeksi toisia ihmisiä kohtaan. Se ei tapahtunut hetkessä, mutta pikku hiljaa. Armolla on valtava vaikutus ihmisen elämään. Kun elää itse armon alla, ei tahdo sormi sojossa syytellä toisia ihmisiä. Kun on nähnyt totuuden itsestään, ei tahdo polkea ketään jalkojensa alle.- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Mistä sinä tuon lohkaisit ? Miten todistat, että me vihaamme miljoonia suomalaisia ? Enhän minä edes tunne niin monia ihmisiä.
Jeesus kehotti rakastamaan lähimmäistä kuin itseään. Kyllä itse haluaa tehdä Jeesuksen sanojen mukaan.
Kun olin luterilainen, vihasin monia ihmisiä, en kylläkään miljoonia ihmisiä. Kun olin luterilainen, vihasin äitiäni. Kun oli luterilainen, vihasin melkein kaikkia niitä ihmisiä, jotka olivat lähelläni. Sellainen minä olin luterilaisena.
Kun otin Jeesuksen vastaan elämääni, muutuin pikku hiljaa. Nyt ymmärrän, miksi vihasin ihmisiä. Minä vihasin ihmisiä, koska vihasin itseäni. Kun otin vastaan Jumalan armon Kristuksessa, elämäni muuttui. Viha muuttui rakkaudeksi toisia ihmisiä kohtaan. Se ei tapahtunut hetkessä, mutta pikku hiljaa. Armolla on valtava vaikutus ihmisen elämään. Kun elää itse armon alla, ei tahdo sormi sojossa syytellä toisia ihmisiä. Kun on nähnyt totuuden itsestään, ei tahdo polkea ketään jalkojensa alle.Helluntaihengessä vihapuheet miljoonia pakkovauvakastettuja luterilaisia kohtaan on peruskauraa siinä lahkoissa.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut pelkäävät helluntailaisia vaikka helluntailaisia on vain 1% jumalattomien pakkovauvakastettujen määrästä.
- Anonyymi
Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Sinä sabotoit palstaa postaamalla työksesi solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Tarkoituksesi on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu uskosta ja tuoda tilalle helluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet.
- Anonyymi
Helluntaiherätysliikettä ei ole olemassa.
Helluntaipastori sanoi se on vain liike.
Se on hengellistä liiketoimintaa.- Anonyymi
Eli ei ole herätysliike, sitten on kumminkin hengellistä, taidat olla vähän sekasin!
Eikös liiketoiminta tähtää voiton saamiseen !
Mitä voittoa kenelle ja miksi helluntai muka tavoittelee hah, koita selvitä pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Jos on uudelleenkastettu pelastusvarma helluntaipastori niin ei tarvitse katua syntejään.
- Anonyymi
Noin pöljiä kommentteja ei saa aikaan ilman monen polven kehitystä.
- Anonyymi
Ei luterilaiset syytä ketään, ei heillä ole mitään syytä eikä oppia syyttää.
Fallostelijat sen tekee ja nauraa partaansa kun luterilaisille muka vastataan. - Anonyymi
Mitä lakeja luterilainen muka noudattaisi?
Mihin lakeihin hänet on kastettu?
Ei luterilainen laista herjaa kyllä ketään.
Tai jos herjaa, on järjiltään. - Anonyymi
Luterilainen kirkkolaitos on aina vihannut varsinkin helluntain ihmisiä, siitä on elämänmittainen kokemus eli turha jauhaa vastaan.
Uskovien kotien lapset on koulukiusattuja lähes poikkeuksetta, tämä vähän vanhemmalla ajalla nykyisin on muut kiusaamisen aiheet.
Tunnen monia kiihkopappeja joiden päätyö tuntui olevan helluntain polkeminen lähes puolihullua käytöstä asian tiimoilta olen kohdannut, nykyisin sekin on vähän järkiintynyt.- Anonyymi
Hautapaikoistakin on lähes tapeltu ja helluntait haudattu puoliksi aidan alle !
Sivistysvaltiossa ei sellainen pitäisi kuulua asiaan.
Uskonnonvapaus mukamas , hah vitsi se on. - Anonyymi
Helluntailaiset ovat vihanneet aina Jeesukseen uskovia. Tälläkin toista kymmentä haukkumasanaa joita huuri helluntailaiset uskovista käyttävät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset ovat vihanneet aina Jeesukseen uskovia. Tälläkin toista kymmentä haukkumasanaa joita huuri helluntailaiset uskovista käyttävät
Pakkovauvakastettu rienaaja pelkäätkö että kidutan lapsiasi?
- Anonyymi
Luterilainen, joka alkaa laista ja käskyistä paasata, on järjiltään.
- Anonyymi
Tai sitten ottaa Raamatun tosissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten ottaa Raamatun tosissaan.
Ei sellaista luterilaista ole eikä laista herjaajaa. Herjaajat ovat aina fallostelijoita.
Heille uskon ydin on muiden herjaaminen, ei oma hengellisyys.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2672295- 961909
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701120Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si171092Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391001Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46971- 47958
- 46932
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39905