paitsi jonkun tapatyöttömän äärivassun mielestä.
Noin 3000 euroa kuussa tienaava ei todellakaan ole suurituloinen
22
157
Vastaukset
- Anonyymi
Keskiverto toimihenkilö. Ei tavallinen duunari.
- Anonyymi
Keskimääräinen kuukausipalkka tehtävänimikkeelle Kaupan kassa on 2 320 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Kun tienaa yli 5000 egee kuussa, voi sanoa olevansa hyvätuloinen.
- Anonyymi
Yksilö voi itse määrittää onko hyvä, keski vai pienituloinen.
Jos kaksi pienituloista 2300 eur asuu samassa taloudessa niin kyllä siinä on paljon rahaa käytettäväksi verojen jälkeen enkä laske pienituloisiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksilö voi itse määrittää onko hyvä, keski vai pienituloinen.
Jos kaksi pienituloista 2300 eur asuu samassa taloudessa niin kyllä siinä on paljon rahaa käytettäväksi verojen jälkeen enkä laske pienituloisiksi.Älä nyt viitsi enää....yli 8000€ vähintään pitää kyllä 2 henkilön ainakin tienata jos samassa taloudessa asuu ja on yksi mukula.
- Anonyymi
On se hyvätuloinen. En saa eläkettäkään niin paljon.
- Anonyymi
Älä ihmeessä.
- Anonyymi
Tuossa palkassa ei edes 10% veronalennus mitään mullistusta toisi. Ja jäähän nuo "veronalennukset" joihinkin naurettaviin 0, jotain alennukseksi Tulee tuskin mitään täysiä prosentteja. Tuossa kun maksaa sitten verollisia korkeampia jäsenmaksuja niin on jo miinuksella.
- Anonyymi
Sairaanhoitajan peruspalkka.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Keskimediaanipalkka nykyään noin 3800 e
- Anonyymi
Miten mikään työ voi olla semmoista että kukaan saa jopa 3000 nettona käteen??
- Anonyymi
helposti, ei se verotus nyt niin kireetä ole.
- Anonyymi
Kaupan kassa saa noin 2400€/kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupan kassa saa noin 2400€/kk
Itsepalvelukassako vaikko tavallinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepalvelukassako vaikko tavallinen...
Itsepalvelukassa tienaa 50 000 kuukaudessa, elävä ihminen osa-aikaisena tonnin käteen.
- Anonyymi
2000 luvun alussa tolla olis voinu vähän lesoilla, tosin aika vähän.
Anonyymi-ap ei ole tehnyt päivääkään REHELLISTÄ työtä. 😴🛌💤Persu mikä persu.💙🖤☠️
- Anonyymi
Älä hauku mua vassuksi kommari!Oon rehellinen pummi persuista.
- Anonyymi
Ei persuissa ole rehellisiä. Kuten ei myöskään vassareissa.
- Anonyymi
Pariskunta pärjää noin pienillä tuloilla. Yksinasuva kyllä on leipäjonon asiakas viellä noilla tuloilla.
- Anonyymi
Normi palkka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254849- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483185- 542677
- 2082662
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091575