Karenssipuolueet

Työtön ilman työmatkakyytiä

Saatanan siat eikö teitä perkele hävetä yhtään.

7

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävettäisi

      ennemmin lehmätkin lentää

    • Hävettää

      Röh Röh Röh.

    • Kokemuksesta ymmärrän tilanteesi, mutta ehdotan hallituspuolue SDP:n palstaa!!
      vom

      • Risto Koponen

        Vom:ille kyllä työttömän viesti on omiaan tälle palstalle. Virallinen vasemmisto SDP ja Vasemmistoliitto istuivat samassa hallituksessa 8 vuotta. Oppositiossa kritisoitiin Ahon hallituksen oikeistolaista politiikkaa. Hallitukseen päästyään Lipponen/Andersson&Siimes jatkoivat samaa politiikkaa. Vasemmistoliiton piti kuulemma hallituksen sisältä vaikuttaa asioihin. No sen hallituksen sisältäkäsin vaikuttamisen hedelmistähän Suomen työttömät ovat jo saaneet yli 10 vuotta "nauttia".


      • Risto Koponen kirjoitti:

        Vom:ille kyllä työttömän viesti on omiaan tälle palstalle. Virallinen vasemmisto SDP ja Vasemmistoliitto istuivat samassa hallituksessa 8 vuotta. Oppositiossa kritisoitiin Ahon hallituksen oikeistolaista politiikkaa. Hallitukseen päästyään Lipponen/Andersson&Siimes jatkoivat samaa politiikkaa. Vasemmistoliiton piti kuulemma hallituksen sisältä vaikuttaa asioihin. No sen hallituksen sisältäkäsin vaikuttamisen hedelmistähän Suomen työttömät ovat jo saaneet yli 10 vuotta "nauttia".

        Olen kanssasi samaa mieltä mitä tuohon hallituskauteen tulee.Olisin halunnut Vas.liitolta
        väkevämpää vääntöä. Mutta mikä merkitys silloisella saamattomuudella on nykytilanteeseen,
        siinä olen eri mieltä!
        vom


      • jepjep
        vom kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä mitä tuohon hallituskauteen tulee.Olisin halunnut Vas.liitolta
        väkevämpää vääntöä. Mutta mikä merkitys silloisella saamattomuudella on nykytilanteeseen,
        siinä olen eri mieltä!
        vom

        vieläkö joku pitää SDP:tä vasemmistolaisena puolueena???


      • jepjep kirjoitti:

        vieläkö joku pitää SDP:tä vasemmistolaisena puolueena???

        Näkökulman ratkaissee mihin rajalinja asetetaan! Siitäkään ei saavuteta yksimielisyyttä!
        Itse ehdottaisin tuoksi rajalinjaksi mm. suhtautumista yhteiskunnallisen omistuksen astetta
        erinäisillä strategisilla sektoreilla!!
        vom


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe