Saatanan siat eikö teitä perkele hävetä yhtään.
Karenssipuolueet
7
332
Vastaukset
- hävettäisi
ennemmin lehmätkin lentää
- Hävettää
Röh Röh Röh.
Kokemuksesta ymmärrän tilanteesi, mutta ehdotan hallituspuolue SDP:n palstaa!!
vom- Risto Koponen
Vom:ille kyllä työttömän viesti on omiaan tälle palstalle. Virallinen vasemmisto SDP ja Vasemmistoliitto istuivat samassa hallituksessa 8 vuotta. Oppositiossa kritisoitiin Ahon hallituksen oikeistolaista politiikkaa. Hallitukseen päästyään Lipponen/Andersson&Siimes jatkoivat samaa politiikkaa. Vasemmistoliiton piti kuulemma hallituksen sisältä vaikuttaa asioihin. No sen hallituksen sisältäkäsin vaikuttamisen hedelmistähän Suomen työttömät ovat jo saaneet yli 10 vuotta "nauttia".
Risto Koponen kirjoitti:
Vom:ille kyllä työttömän viesti on omiaan tälle palstalle. Virallinen vasemmisto SDP ja Vasemmistoliitto istuivat samassa hallituksessa 8 vuotta. Oppositiossa kritisoitiin Ahon hallituksen oikeistolaista politiikkaa. Hallitukseen päästyään Lipponen/Andersson&Siimes jatkoivat samaa politiikkaa. Vasemmistoliiton piti kuulemma hallituksen sisältä vaikuttaa asioihin. No sen hallituksen sisältäkäsin vaikuttamisen hedelmistähän Suomen työttömät ovat jo saaneet yli 10 vuotta "nauttia".
Olen kanssasi samaa mieltä mitä tuohon hallituskauteen tulee.Olisin halunnut Vas.liitolta
väkevämpää vääntöä. Mutta mikä merkitys silloisella saamattomuudella on nykytilanteeseen,
siinä olen eri mieltä!
vom- jepjep
vom kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä mitä tuohon hallituskauteen tulee.Olisin halunnut Vas.liitolta
väkevämpää vääntöä. Mutta mikä merkitys silloisella saamattomuudella on nykytilanteeseen,
siinä olen eri mieltä!
vomvieläkö joku pitää SDP:tä vasemmistolaisena puolueena???
jepjep kirjoitti:
vieläkö joku pitää SDP:tä vasemmistolaisena puolueena???
Näkökulman ratkaissee mihin rajalinja asetetaan! Siitäkään ei saavuteta yksimielisyyttä!
Itse ehdottaisin tuoksi rajalinjaksi mm. suhtautumista yhteiskunnallisen omistuksen astetta
erinäisillä strategisilla sektoreilla!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416