Menkää töihin. Huutaa täysin todellisuudesta vieraantuneet päättäjät , kuten VM Saksikäsi- Purra.
Kun muutamaan siivoojan paikkaan on nelisen sataa hakijaa , niin ei kukaan täysijärkinen voi väittää etteikö ihmiset halua töihin.
Työhaluja on, työpaikkoja EI
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä hallitus vie Suomen massiiviseentyöttömyyteen,konkurssi aaltoon ja köyhyyteen !
- Anonyymi
Taitaa Trump lisätä meidän puolustusmenotkin. Ja Suomen päällystö nuolee Trumpin persettä.!!!!
- Anonyymi
Ihmisvihaaja Purra on nyt raivona kun Persu puolue uppoaa kuin tukki.
Halla-aho kyyhöttää puhemies pöntössään naama punaisena ja änkyttää kirkkoslaaviaaan. - Anonyymi
Työväen puolue Perussuomalaiset ovat olleet työntekijöiden asialla.
- Anonyymi
Persut,persut, perspersut….menkää töihin. Riikka -täti järjestää kaikille hyväpalkjaista työtä. Riikka lupasi.
- Anonyymi
Mä olen jo vuosikymmeniä ihmetelly missä todellisuudessa ne elää oikein mu eipä minkään ittepä olette ne sinne äänestäny et kiitos heistä kuuluu teille täällä
- Anonyymi
Perusta itse oma työpaikkasi.
Vasemmistolainen paskoi juuri allensa.
MITÄ, MITÄ ????
Pitäisikö MINUN muka tehdä itse jotain ???????
sanoo vasu.
Ja ei tee mitään.
Odottaa että joku kaataa hernaria ja näkkileipää suuhun.- Anonyymi
Olipa hieno kommentti. Ihailen tuollaista tyhjänpäiväistä tölväilyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi255211- 883754
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483275- 602721
- 2102716
- 522645
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322460- 1532380
- 311975
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1101617