Jos ei välitä lapsistaan, Tekee niitä vaan lisää, Panee, Ryyppää ja käyttäytyy naurettavan lapsellisesti. En ymmärrä.
Miksi tyhmien ja lapsellisten ihmisten annetaan lisääntyä?
13
258
Vastaukset
- Anonyymi
Huonot geenit periytyy.
- Anonyymi
Samaa mieltä 🤔🤣
- Anonyymi
Lapset oikeasti vaistoaa jos vanhempi ei osaa olla vanhempi. Huostaanotto seuraa.
- Anonyymi
Onhan siitä tutkimuksiakin että mitä älykkäämpi nainen sitä pienempi lapsiluku ja mitä isompi lapsiluku niin sitä matalampi äo. En tiedä koskeeko myös miehiä?
- Anonyymi
Varmaan totta.
- Anonyymi
Mitä hel... lapsethan on jumalan lahja kuulemma.
- Anonyymi
Jumalan Terve!
- Anonyymi
Pitäiskö valtion rajottaa lisääntymistä?
- Anonyymi
Ei ainakaan täällä ehkä Kiinassa ja Intiassa.
- Anonyymi
No kun jokaisella on oikeus kuulemma vanhemmuuteen itse olen jo kauan si sanonnu et jos johonkin pitäs pääsykoe olla ni siihin että onko valmis vanhemmaksi
- Anonyymi
Tottakai on muuten orjat loppuu kesken.
- Anonyymi
Minä pidin pääni etten tee yhtäkään lasta...
Ja lopetan sukupolvia kestäneen perheväkivalta ketjun itseeni
Samasta syystä en halua myöskään uusioperhekuvioihin .
Haluan niille pienille ihmisen taimille parempaa ja
toivottavasti tervepäisenpiä vanhempia mitä olen .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769