Ei edes auton numeroa näy eteen ei taakse, vaan piilotettu
lähes näkymättömään paikkaan sivulle. Siis ei voi olla totta
Miten kaikki mihin nämä nykyään ryhtyy on täyttä paskaa?
Ja se data, eihän sillä voi tehdä tätä työtä.
Kuka siitäkin on vastuussa? Niemeläkö?
Eikö noi edes aio tehdä asialle mitään?
Siis sille tabletin ohjelmistolle.
Niemelälle ja muille asiassa sählänneille potkut perseeseen niin nopeasti kun mahdollista
Ns. ketuttaa tää touhu aika rankasti
TH:n uusi kupu on hirveen näköinen!!!
9
273
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän niillä ole mitään omaa. Tyhjä pulju, ohjelmistot ja kaikki muukin ovat muiden omistamia.
- Anonyymi
Onhan niillä leasing kännykkä ja läppäri, sekä paljon loisivia tyhjäntoimittajia varastamassa rahaa autoilijoilta.
- Anonyymi
Ihan hieno, tulee mieleen Alvar Aalto muotoilu. Älkää välittäkö kommenteista. Erottuu positiivisesti, toivottavasti lähitaksikin tekee vastaavan. Vaikka ylhäältä pyöreä kupu olisi hieno.
- Anonyymi
Onko Lähitaksi vielä olemassa. Sehän on konkurssikypsä pulju.
- Anonyymi
kun soitin taksin niin joku kutsuu täysin cääeällä nimwllä, ONKO TÄÄLLÄ HERRA KIKKWLICAAEA, onko hän...oli sekaannus juffu..
Ok, meni ähän kun joku Jooswd Pilluron rilaisi taksin... - Anonyymi
Oikein hieno kupu. Saimme siitä idean muokata omaamme myös paremmin erottuvaksi. Tänään teemme päätöksen johtoryhmän kanssa Pohjanpojassa. Tanella on hyvä idea aiheesta.
- Anonyymi
Ensimmäinen yövuoro ajettu uudella kuvulla.
SELVÄSTI ENEMMÄN KÄVELYKYYTEJÄ UUDELLA KUVULLA.
Erottuu selvästi villeistä takseista tolpalla !!!!
Villejä muuten vituttaa uusi erottuva kupu.- Anonyymi
Joo, huomasin saman. Tolppakeikat lisääntyi heti, kehuivat näkyvyyttä. Houkuttelee tulla kyytiin. Hyvä
- Anonyymi
Villeillä on kohta muitakin vitutuksen aiheita kun taksamittarit tulee pakolliseksi ja rekkari vaihtuu eri väriseksi ammattiliikenteessä eikä Asema -Aukiolta pääse enää junantuomia huijaamaan" Mite mine pärjätä pitä osta kallis taksimittari yhyy" Viimeistään siinä vaiheessa nähdään, miten mahdotonta on pärjätä yksistään Boltin/Uberin kyydeillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535