Ymmärrän että viesteistä Järviradio saa tuloja. Mutta on järkyttävää kuunneltavaa joka aamu sana ihminen laittaa monta viestiä samalle henkilölle. Sitä kestää puoleenpäivään. Kyllä kuuntelijat jo väsyy moiseen. Ja kun hänelle ei edes toinen osapuoli vastaa. Jos oikein laskin lähelle 10 viestiä tänään aamupäivään mennessä. No Järviradio pannaan.
Järviradio
Anonyymi-ap
2
159
Vastaukset
- Anonyymi
Osallistu sinäkin, mielesi tekee kuitenkin.
- Anonyymi
Pitäisi saada Pyhä Henki uskovaisten ohjelmiin, kuten tässä äänitteessä se vaikuttaa voimallisesti ja keikenlaisia ihmietäkin tapahtuu. https://www.youtube.com/watch?v=c0Z7cOpQL-E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566