Tämä imarteluille perso vanha herra siivoaa kaikki vähänkin omia puheitaan kritisoivat kommentit siten, että näet itse oman kommenttisi, mutta kukaan toinen kommentoija ei näe sinun kommenttiasi. Nämä piilotetut kommenttisi voivat olla täysin asiallisia, mutta koska ne eivät ole puhujaa ylistäviä, niin ei niitä sovi muiden nähdä.
Imartelijat ja kehujat ovat kyllä tervetulleita ja peukutteluja pyydetään. Olen joskus kuullut tämän tubettajan hokevan, että joukkovoimaa tarvitaan! On myös olemassa erillinen sisäpiiri, joka joutuu maksamaan tähän valioryhmään kuulumisesta.
Itse en kaipaa sellaista oppi-isää, joka haluaa olla itse aina oikeassa ja joka ei salli poikkeavia mielipiteitä. Eihän sellainen ole mitään keskustelua jos kaikkien on pakko olla samaa mieltä.
Onneksi on paljon mielenkiintoisia videoita, joihin voi myös asiallisesti kommentoida, vaikka ei 100%:sti tue videolla puhujan mielipiteitä. 👍
Älä suotta vaivaudu kommentoimaan Ilkka Vakkurin Youtube-videoita!
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
En vaivaudu. Minulla on parempaakin tekemistä.
- Anonyymi
Olisikohan ottanut Ylestä ja kumppaneista mallia..
- Anonyymi
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä. Piiri pieni pyörii...
- Anonyymi
Voiko olla sellainen asetus että muut eivät näe? Ainoastaan itse ja vakkuri?
- Anonyymi
Juuri sellaista asetusta tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sellaista asetusta tarkoitin.
Kerroin tuttavalle, että kommentoin tiettyä Vakkurin videota. Hän meni katsomaan ja ihmetteli, että missä se kommentti on kun hän ei näe. Ja itse näin sen koko ajan.
- Anonyymi
Kehukin voi olla annettu väärällä tavalla. Kommentoin kerran, että olin samaa mieltä jostain asiasta hänen kanssaan. Hän poisti kommenttini!
- Anonyymi
Tästä minullakin on kokemusta. Pari kertaa hän on poistanut jotakin kommenttejani, joita en ainakaan itse ole pitänyt millään tavalla loukkaavina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2622203- 961889
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141068Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39991Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47958
- 46922
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895