Viime vuonna veroni aleni jytkyssä 2100 euroa vuodessa ja nyt alenee noin 5000 euroa vuodessa . Voi köyhiä työläisiä .
Halleluja mikä lottovoitto on tämä veroale.jytky !
7
77
Vastaukset
- Anonyymi
Hesaris oli . Joo , järkyttävää on pienituloisille .
- Anonyymi
Pienituloiset voisi keskittyä omiin asioihinsa eikä tyhmyyttään kadehtia suurituloisia.
Suuren rahamääräisen veroalen voi nimittäin saada vain jos maksaa jo hemmetisti veroja. Joten se pienituloinen voi nyt sanoa nöyrän kiitoksen sille suurituloiselke joka maksaa vieläkin yli puolet tuloistaan veroja ja käytännössä myös enemmän kuin se pienituloinen kaverinsa kanssa edes tienaa yhdessä.
- Anonyymi
Perussuomalaisilla , tuolla suurituloisten patrioottien puolueella menee hyvin. Kokoomuslaiset vaihtavat puoluetta ja ensi eduskuntavaaleissa tulee JYTKY!
Ei rikkaita paikallishallinto kiinnosta.- Anonyymi
Mikä paha on isänmaallisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin kun puhuit patriooteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se paha jos loisii isänmaan ja kanssaihmisten kukkarolla. Voi mennä leipä.
- Anonyymi
Mulle verottaja joutuu maksamaan, on sen verran kovat tulot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181