Vähän sama kuin Oksakoski Perhossa 2024... Jarruttaa ei ehdi ohikulkiessa kun on niin vireä.
Ketäs ne siellä kuvassa taas poseeraa Vimpelin kunnan sivuilla... Vimpelin nuorisojoukkue?
Kai tämäkin jollekkin on aina annettava edes säälistä.
Lamaniemi...vuoden Etelä-Pohjalainen kylä
Anonyymi-ap
3
290
Vastaukset
- Anonyymi
Vimpeli. Suomen tyytymättömimmän ja kateellisimman kansanosan keskittymä. Kansanluonne on jalostunut vuosisatain saatossa, kun on jakauduttu/jouduttu jakaantumaan keskenään.
Täällä ei osata olla tyytyväisiä eikä ikään osata arvostaa toisten onnistumisia. Kateus kukkii pahemmin kuin lupiini tienvarressa kesällä. - Anonyymi
Siinä sitä on kadehtimista monella. Lakis näyttään lähinnä joltain jätteenkäsittelyalueelta. Kyllä siinä moni turisti hieraisee silmiä kateudesta käydessä.
- Anonyymi
Hallapuro olisi ennen Lakaniemeä ja Sääski.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808